Mooi hoor Liva! Hoe denken jullie over de bevalling? Ik vind het best heel eng.. En willen jullie thuis of in het zkh?
Z[/SIZE]WANGER!! 1 juni TJS - 2e kindje 2 juni Suus85 - 2e kindje Ritoy - 2e kindje Gootje89 - 2e kindje Mieksel - 2e kindje 3 juni AmyW - 1e kindje 4 juni 5 juni 6 juni Mama-in-love - 4e kindje Wollie92 - 1e kindje Maagd - 2e kindje Arendje - 1e kindje 7 juni ShirleyNick - 3e kindje 8 juni Liva89 - 1e kindje ShampooL - 1e kindje Bo1986- 2e kindje 9 juni Lise87 - 3e kindje 10 juni 11 juni 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni
Dat levert hier nu al discussies op.. ik wil nu graag thuis bevallen maar vriendlief wil liever het ziekenhuis. Mochten er complicaties zijn dat er sneller ingegrepen kon worden Echter waren we bij ons zoontje net op tijd in het ziekenhuis (wonen er 30 min vandaan) en na 10 min in t ziekenhuis mocht ik al gaan persen. Ik heb dan ook echt een super bevalling gehad met amper pijn Dus daar zijn we nog niet over uit maar waarschijnlijk als de 2e nog sneller gaat dan wordt het thuis 😏
Hallo dames, Hierbij nog een testje bij van vandaag,vinden jullie ze goed oplopen? Voor de rest heb ik wat gespannen borsten en een zeurend gevoel onderin m'n buik. Vind het nogal spannend allemaal, zal het pas kunnen geloven aks ik de eerste echo heb. Wanneer hebben jullie de eerste??
Haha denk je daar nu al over na? Lijkt me handig om eerst de komende weken af te wachten incl 1e echo. Maar kan me voorstellen hoor dat je er aan denkt. Maar ik wil weer thuis bevallen Gewoon lekker in eigen omgeving.
Ja natuurlijk moeten we alles nog afwachten of het wel goed gaat maar een beetje over alles nadenken kan geen kwaad toch lijkt mij in elk geval allemaal heel spannend, alles is ook nieuw he..
Ik ga in het ziekenhuis bevallen! Bij de eerste wou ik dolgraag thuis, maar moest i.v.m. een te hoge bloeddruk naar het ziekenhuis. Nu is thuis bevallen voor mij heb optie meer
Pff de misselijkheid slaat toe! Straks naar de mondhygieniste! Ik hoop dat dat een beetje wil, want ga kokhalzen tijdens het tandenpoetsen
Zijn er hier ook mensen die nog een vrij jong ander kindje hebben? Loop tegen wat praktische dingetjes aan.