Bij mijn zoontje werd het termijn ook pas bepaald met de nekplooi meting. De keren er voor lukte het steeds niet om hem op te meten omdat hij een meester was in verstoppen en snel wegzwemmen
Meiden sorry heb meegelezen maar niets gepost. Zit lekker in Amerika tot 15/11! Voel me super niet meer misselijk! Het is hier heerlijk 30 graden dus dat helpt ook mee! Fijn dat alles goed gaat hier!
Podex geniet ervan! Waren vanmorgen aan het zwemmen en dochter schopte per ongeluk onderin mijn buik. Op dat moment wel even buikpijn maar nu niet meer gelukkig. Maakte me al zorgen of het nog wel goed gaat maar nu al helemaal. Merk sowieso veel minder aan mijn buik. Broek kan ineens weer gewoon dicht en darmen zijn weer rustig. Herkennen jullie dit?
Wij gaan geen combinatietest doen.. ze zei ook dat t een kans berekening is en nog geen garantie en dan ben je misschien de rest van je zwangerschap bang ofzo. En we zijn nog jong, 24 en 22
Dat lijkt me idd ook niet goed gemeten dan. Fijn Podex, lekker genieten van het weertje! Wij hebben morgen weer een echo. En sinds gister voel ik me weer onzeker. Wel dit weekend vermoeider geweest maar verder nergens last van. Ik zie mn buik niet groeien maar mijn man vind wel dat mn borsten voller zijn. Ik had afgelopen weken snachts regelmatig dat ik een steek voelde tijdens het omdraaien in bed. Nu ook al een tijdje niet gehad. Begin nu dus weer een beetje te twijfelen of het wel goed zit. pff die 1e weken is zo slopend! Vandaag 10 weken en dan is de kans weer stuk kleiner op miskraam maar toch, kennis van ons hadden met 15 weken ineens geen kloppend hartje meer.
Heel herkenbaar, die zorgen, Maagd! Ik zit ook de hele tijd alle symptomen (of de afwezigheid daarvan) naast elkaar te leggen en ben dan bang dat er misschien wel iets mis is. Het helpt natuurlijk niet dat we altijd wel een verhaal kennen van iemand waarbij het nog later in de zwangerschap mis ging... Toch probeer ik ergens mezelf ook weer op te peppen: de kans dat het goed gaat is altijd groter dan de kans dat het mis is. Hoop dat je morgen gewoon een super goede echo mag hebben! Ik moet zelf nog een weekje wachten...
En trouwens, die vermoeidheid zit er bij mij nu ook ontzettend in... Misschien is dat wel een 9w/10w klachtje . Kon mezelf gisteren echt niet van de bank af praten haha...
Ik had vrijdagavond ineens zo'n aanval dat ik op de bank ging slapen terwijl m'n zoontje om me heen speelde en daar had ik geen last van. Ook zaterdagmiddag en gisterochtend moe op de bank gelegen. Ga er nog wel vanuit dat het goed is maar het is steeds zo onzeker. Over 6 weken gaan we vast schopjes voelen. Dan is het allemaal veel duidelijker.
♡ZWANGER♡ 30 mei Suus85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ TJS - 2e kindje ♥ 1 juni 2 juni Giraf - 1e kindje ♥ 1BB - 25 jaar - 1e kindje ♥ 3 juni AmyW - 30 jaar - 1e kindje ♥ 4 juni Gootje89 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ♥♥ Ritoy - 27 jaar - 2e kindje ♥ 5 juni 6 juni Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Maagd - 31 jaar - 2e kindje ♥ Arendje - 26 jaar - 1e kindje ♥ 7 juni ShirleyNick - 3e kindje ♥ Bo1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 8 juni Liva89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ ShampooL - 26 jaar - 1e kindje ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje ♥ Vivienne - 28 jaar - 1e kindje ♥ 9 juni Lise87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ o0mona0o - 29 jaar - 2e kindje ♥ 10 juni Dido82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 11 juni Carlie - 31 jaar - 2e kindje ♥ 12 juni Plmp89 - 2e kindje ♥ PH1 - 27jaar - 2e kindje ♥ 13 juni Innas - 34 jaar - 2e kindje ♥ Mama0103 - 1e kindje ♥ 14 juni Miszy - 24 jaar - 1e kindje ♥ Hadassa - 38 jaar - 4e kindje ♥ Goey - 28 jaar - 1e kindje Btanja - 32 jaar - 2de kindje ♥ 15 juni Podex - 23 jaar - 1e kindje ♥ Totaal: 28 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel, Hope19, vrouwvan, mama-in-love, Smeetjuh1990, Rammetje86 jongen ♥(0) | meisje ♥(0) | verrassing ♥(1) | onbekend ♥(27) ♡ Afspraken ♡ November 08 || Maagd - termijn echo 09 || Suus85 - 3e echo 10 || Dido82 - 10 weken echo 10 || Mama0103 - intake verloskundige 15 || Dido82 - 10 weken check verloskundige 15 || ACP0309 - uitgebreide intake 15 || Btanja - intake vk 15 || Plmp89 - termijnecho 16 || Podex - intake verloskundige 16 || Bo1986- 2e echo 21 || Innas - intake en termijnecho 21 || Ritoy - Nekplooimeting 22 || o0mona0o - intake verloskundige 23 || ShampooL - 1e echo 23 || Arendje - combinatietest 23 || Hadassa - Tweede echo 24 || Dido82 - 12 weken echo 24 || Gootje89 - combinatietest 25 || Btanja - Termijnecho 29 || Maagd - controle vk + hartje luisteren 29 || Ritoy - controle vk December 01 || Wollie92 - 2e echo
Rammetje voor als je nog meeleest, hoe is het met jou? Denken jullie allemaal al na over wat voor voeding jullie gaan geven? Ik af en toe wel. Bij mijn dochter was aanleggen echt onmogelijk, zelfs met lactatiekundige. Daarom alles gekolfd en met de fles gegeven. Was behoorlijk intensief met een huilbaby. Vraag me af of ik er weer aan zou beginnen maar wil aan de andere kant wel de beste voeding geven. Maar even zien hoe alles loopt!
Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing voor je is zeker na de eerste. Aangezien het mijn eerste is weet ik nog niet hoe het zal gaan. Ik kijk hoe mijn lichaam en de baby het doen. Als het lukt zou ik dat super vinden, zo niet dan hen ik mijn best gedaan. Ik ben zelf al veel aan nadenken over waar te bevallen. Thuis of in het ziekenhuis. Mn vriend vind het een beetje gek dat ik daar nu al over nadenken, ach ik houd van voorbereiden waar mogelijk 😊