@Rammetje jeetje wat een verhaal. Heel veel sterkte met het herstel. Die 3 maanden gaan snel voorbij nu met die feestdagen! Hopelijk ben je daarna snel weer zwanger! @ACP0309 wat fijn! Gefeliciteerd! Ik heb de afgelopen weken steeds zo getwijfeld over de nipt test. Lees steeds meer slechte verhalen over de combinatietest. Verhoogde kans als het kindje gezond blijkt te zijn of een kans van 1:1100 hebben en dan alsnog een kindje met down krijgen. Wordt er zo niet geruster op. Heb nu toch maar een afspraak gemaakt voor de nipt in Antwerpen. Combinatietest laten we wel doorgaan. Vindt het wel fijn als ze toch ook naar de nekplooi kijken. Ik vind het nu wel weer lang duren hoor tot de volgende echo. Wordt erg onzeker van het forum. Vandaar dat ik ook iets minder actief ben.
Ph1: wat heftig zeg! Heel veel sterkte komende tijd Rammetje: jeetje wat zal jij een pijn hebben gehad inderdaad, is volgens mij toch ook best bijzonder om een bbz te hebben van een terugplaatsing aangezien ze dat in je baarmoeder terug inbrengen of is de kans dan juist groter? Fijn dat je weer naar huis mag en nu thuis rustig aan alles verwerken en lichamelijk weer de oude worden! Dat 2017 maar idd jullie jaar mag worden Arendje: ja ik ben ook gelijk zenuwachtig voor de echo aankomende woensdag maar ik kan er natuurlijk niets aan veranderen Wij gaan alleen de combinatietest doen Ritoy: ik heb je toegevoegd 😉
De facebook pagina is aangemaakt en we hebben gewoon Al 3 leden! wie mee wilt kletsen mag me toevoegen
Ph en rammetje heel veel sterkte, wat een nare berichten. Ik hoop dat jullie heel snel een kindje mogen krijgen! Ritoy ik klets graag mee, heb je toegevoegd😊 Hier ook al beetje zenuwachtig voor echo komende dinsdag! Misselijkheid is een stuk minder geworden. Aan de ene kant fijn, 'aar maakt ook wel weer dat ik graag wil zien dat alles goed gaat.
Wat een vreselijk nieuws zeg!! Echt niet leuk! Heel veel sterkte!!! Jeetje wat een verhaal. Maar blij voor je dat het nu zo snel gegaan is. Over 3 maanden kun je gewoon weer proberen en dan gaaat het hopelijk wel goed! Fijn ACP dat jullie appartement waarschijnlijk verkocht gaat worden. Geeft wel rust en komende maanden lekker huisjes kijken. Leuk idee Ritoy van de facebook pagina maar ik hou het liever alleen bij ZP
Ha meiden, de laatste dagen heb ik het even heel erg druk gehad op mijn werk. En ik ben ook zo ontzettend moe dat ik na het avondeten al gauw mijn bed in duik. Zojuist even jullie berichten bijgelezen. @Ph1 wat heftig zeg. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. @Rammetje succes met je herstel. Je hebt echt wel wat voor je kiezen gehad. Maandag ga ik bellen voor een afspraak voor de combinatietest. Wat betreft de bevalling heb ik weinig te kiezen. Ik moet in het ziekenhuis bevallen. Dat vind ik overigens helemaal niet erg hoor. Eigenlijk wel een geruststellende gedachte. En borstvoeding wil ik ook deze keer weer graag geven als het lukt. Vorige keer bijna een jaar borstvoeding gegeven en dat beviel mij prima. Zo, volgens mij ben ik dan nu weer een beetje bij
Goed. Merk dat ik in het weekend wel moet bijtanken van de week. Afgelopen week ook wel druk gehad dus dubbelop. Doe sweekends niet zoveel en soms baal ik daar wel van. Huis moet nodig eens grondig schoon en de schone was blijft maar in de wasmand staan. Dus doe alleen het nodige. Als ik weet dat er bezoek komt maak ik de wc gauw schoon en ruimen we gauw wat op. Hoop dat het over een paar weken beter gaat. Verder mag ik niet klagen. Nauwelijks kwaaltjes. Alleen het snachts plassen vind ik wel hinderlijk. HOe gaat het met de MvM moeders? Ik merk dat ik best vaak oversla. Snachts slaap ik nog half dus wil ik geen gedoe en overdag als ik thuis ben plas ik ook vaak beneden ipv boven in mn fles. VInd het dit keer meer een opgave dan 1e zwangerschap.
Hallo! Inderdaad stil hier Ik ben ook wel wat zat van MvM maar doordat ik nog ziek thuis ben kan ik de kannen aardig vullen. En aangezien ik zelf dmv Pregnyl zwanger ben geworden blijf ik lekker door plassen Hihi. Verder krijg ik gewoon al een buikje!! T oogt voornamelijk gewoon als een wat dikker 'vettig' buikje maar had niet verwacht al zo snel iets te zien bij mezelf. Moet er echt enorm aan wennen!!! Het is zo verschillend hoe snel iedereen een buikje heeft als ik bv op Instagram zoek op #12weekspregnant zie je hele platte maar ook hele ronde buikjes! Hoeveel mensen zitten er op de Facebook groep? Ik twijfel een beetje omdat ik ook wel prettig vindt om anoniem te blijven.
Ik zit niet op de FB groep, misschien over een tijdje. Hier valt ook niet veel te melden. De klachten worden minder gelukkig; minder misselijk, minder pijnlijke borsten (wel nog steeds giga), minder up & down emoties, ook minder vreetbuien. Alleen de vermoeidheid blijft. Oh en mijn zin in seks is weer terug, haha (vriend blij) Over 9 dagen mijn eerste echo! Ik heb er zoveel zin in! Ik ben ontzettend benieuwd naar ons kleine poppetje!
Hier ook al een klein buikje, mn moeder zei dat ze het zelfs met m'n jas aan al wel ziet (als je t weet..). Heb van de week ook twee nieuwe zwangerschapsjurkjes en n broek gekocht, verder heb ik nog veel, maar toen was ik voornamelijk in de zomer met buik en nu dus al in de winter, dus kon wel wat nieuws gebruiken. Zit gewoon fijner Ik blijf ook liever hier kletsen, ipv in n FB groep..
Voor zwangerschapskleding, waar kijken jullie? Ik schrik best wel van de prijzen, 35 euro voor een dun vestje, 20 euro voor een t shirt, 50 euro of meer euro voor een stretch spijkerbroek. Ik vind heel veel ook erg truttig en veel is ook pas verkrijgbaar vanaf maat 36 of 38. (ik heb maat 34) H&M is 1 van de weinige winkels die ongeveer betaalbaar is èn ook leuke kleding heeft. Hebben jullie tips?
Mijn buik is ook nog niet in aantocht. ROnd schaambot iets boller maar verder nog niks te zien. Heb natuurlijk nog een buikje van mijn 1e zwangerschap en heb een klein vetrolletje daarvan overgehouden dus echt plat ben ik sowieso al niet meer. In de aanbieding kijken bij andere winkels. Zo heb ik voor mijn vorige zwangerschap 2 broeken bij Prenatal gekocht voor totaal 40 euro. Voor jou is het je 1e dus kan best zijn dat je heel lang me tje eigen broeken kan doen. Ik was vorige keer ind e zomer zwanger en toen had ik bijvoorbeeld een Harem broek aan of een linnen broek. Ging prma met een dikke buik. Daarnaast heeft Lidl eens in de zoveel tijd ook wel zwangerschaps kleding. NIks bijzonders maar voor wat basics zoals een panty of hemdje kunje dat daar prima kopen. Als je een vestje niet dicht heoft te hebben kun je dan prima een niet zwangerschapsvest aan doen. In mijn 1e zwangerschap voor 100 euro aan zwangerschaps kleding gekocht. Echt niet veel doen. Maar de winterjas nu zal er wel inhakken. DIe ga ik denk ik bij H&M kopen. C&A al gekeken maar had niks leuks (3 modellen) enw as ook nog eens tussen de 80 en 100 euro. Prental enzo vind ik ook te duur.
Hier ook een buikje. Was vandaag op een feestje en kreeg al reacties van mensen die het nog niet wisten maar wel zagen. De klachten worden ook minder maar die vermoeidheid blijft. Ik ga nu al slapen. Welterusten!
Ik heb ook echt al een buikje. Een kind vroeg van de week of ik dik was of een baby in mijn buik had. Dus.... hahaha Mijn positiebroeken heb ik ook al tevoorschijn gehaald. Lekkere stretchbroeken van de H&M. Ik ga er denk ik nog 1 of 2 bij kopen, want 9 maanden is toch best lang. Overigens vond ik van die basic stretch jurkjes ook heerlijk zitten met een legging en een vest.
♡ZWANGER♡ 29 mei Suus85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 30 mei TJS - 2e kindje ♥ 1 juni 2 juni Giraf - 1e kindje ♥ 1BB - 25 jaar - 1e kindje ♥ 3 juni AmyW - 30 jaar - 1e kindje ♥ Maagd - 31 jaar - 2e kindje ♥ 4 juni Gootje89 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ♥♥ Ritoy - 27 jaar - 2e kindje ♥ 5 juni 6 juni Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Arendje - 26 jaar - 1e kindje ♥ 7 juni ShirleyNick - 3e kindje ♥ Bo1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 8 juni Liva89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ ShampooL - 26 jaar - 1e kindje ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje ♥ Vivienne - 28 jaar - 1e kindje ♥ 9 juni Lise87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ o0mona0o - 29 jaar - 2e kindje ♥ Mamamijn - 28 jaar - 2e kindje ♥ 10 juni Dido82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 11 juni Carlie - 31 jaar - 2e kindje ♥ 12 juni Plmp89 - 2e kindje ♥ 13 juni Innas - 34 jaar - 2e kindje ♥ Mama0103 - 1e kindje ♥ 14 juni Miszy - 24 jaar - 1e kindje ♥ Hadassa - 38 jaar - 4e kindje ♥ Goey - 28 jaar - 1e kindje Btanja - 32 jaar - 2de kindje ♥ 15 juni Podex - 23 jaar - 1e kindje ♥
goedenavond meiden zag dit topic en dacht is wel leuk sluit me hier bij aan. ben 9 juni uitgerekend. dit is ons tweede kindje maar een derde zwangerschap. afgelopen juli een miskraam gehad dus best nog een beetje spannend. heb nu wel een goed gevoel over deze zwangerschap, alles gaat anders als bij de miskraam. proberen zoveel mogelijk van het wondertje in mn buik te genieten. zag dat er heel wat gekletst is dus kan niet alles allemaal terug lezen.
♡ZWANGER♡ 29 mei Suus85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 30 mei TJS - 2e kindje ♥ 1 juni 2 juni Giraf - 1e kindje ♥ 1BB - 25 jaar - 1e kindje ♥ 3 juni AmyW - 30 jaar - 1e kindje ♥ Maagd - 31 jaar - 2e kindje ♥ 4 juni Gootje89 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ♥♥ Ritoy - 27 jaar - 2e kindje ♥ 5 juni 6 juni Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Arendje - 26 jaar - 1e kindje ♥ 7 juni ShirleyNick - 3e kindje ♥ Bo1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 8 juni Liva89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ ShampooL - 26 jaar - 1e kindje ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje ♥ Vivienne - 28 jaar - 1e kindje ♥ 9 juni Lise87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ o0mona0o - 29 jaar - 2e kindje ♥ Mamamijn - 28 jaar - 2e kindje ♥ 10 juni Dido82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 11 juni Carlie - 31 jaar - 2e kindje ♥ 12 juni Plmp89 - 2e kindje ♥ 13 juni Innas - 34 jaar - 2e kindje ♥ Mama0103 - 1e kindje ♥ 14 juni Miszy - 24 jaar - 1e kindje ♥ Hadassa - 38 jaar - 4e kindje ♥ Goey - 28 jaar - 1e kindje Btanja - 32 jaar - 2de kindje ♥ 15 juni Podex - 23 jaar - 1e kindje ♥ Totaal: 29 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel, Hope19, vrouwvan, mama-in-love, Smeetjuh1990, Rammetje86, PH1 jongen ♥(0) | meisje ♥(0) | verrassing ♥(1) | onbekend ♥(27) ♡ Afspraken ♡ November 15 || Dido82 - 10 weken check verloskundige 15 || ACP0309 - uitgebreide intake 15 || Btanja - intake vk 15 || Plmp89 - termijnecho 15 || Mama0103 - Termijnecho 16 || Podex - intake verloskundige 16 || Bo1986- 2e echo 17 || Arendje - NIPT 21 || Innas - intake en termijnecho 21 || Ritoy - Nekplooimeting 22 || o0mona0o - intake verloskundige 23 || ShampooL - 1e echo + termijn + combinatie 23 || Arendje - Nekplooimeting 23 || Hadassa - Tweede echo 24 || Dido82 - 12 weken echo 24 || Gootje89 - combinatietest 25 || Btanja - Termijnecho 25 || Liva89 - Nekplooimeting 29 || Maagd - controle vk + hartje luisteren 29 || Maagd - Combinatietest 29 || Ritoy - controle vk December 01 || Wollie92 - 2e echo Januari 05 || Arendje - GUO
Welkom! En gefeliciteerd! Heb je al een echo gehad? Ik heb je even opnieuw aan de lijst toegevoegd want met gewoon kopiëren/plakken gaat alle opmaak weg.