ja snap ik wel hoor Maar zou het klote vinden als het alsnog mis gaat en jij al met je hoofd in de bevalling zit. Probeerde je even bij de tijd te houden. Wat is jong? Mijn zoontje is net 2
Mijn dochtertje is 9 maanden. We gaan voor haar een 'peuterkamer' maken, maar wel met een ledikantje. Verder twijfels over een duo wagen of dragen en waar je verder nog rekening mee moet houden.
Vanmorgen weer getest. De test is nu veel donkerder dan gisteren + een ClearBlue 'Zwanger 2-3'. Vandaag precies 4 weekjes zwanger. Ik voel me top!
Mooie test!! Ik voel me ook helemaal perfect. Is het nog mogelijk om de titel van onze groep aan te passen? Zit elke keer zo te zoeken welke van ons is, misschien wat hartjes smileys zonnetjes ik noem maar wat haha
Prachtig ShampooL! Wat fijn zulke testen!! Amy, je kunt je abonneren op een onderwerp. Dan krijg je vanzelf te zien wanneer er nieuwe reacties zijn en is het topic heel makkelijk terug te vinden. Links bovenaan staat een knop 'Onderwerp tools', en dan klik je op de onderste: abonneren op dit onderwerp. Succes!
Ok ja dat snap ik. Leeftijdsverschil is niet zo groot dus en je hebt van sommige dingen misschien 2 nodig.
Wat een mooie testen shampoo ! Over bevallen denk ik ook nog niet na, denk zoiezo trg in het ziekenhuis, voel,ik me het veiligste als er iets aan de hand moest zijn Ik ben nu zoooooo ontzettend moe! Ik werk alleen in de voormiddag en als ik smiddags thuis kom ben ik zoooo moe dat ik altijd een dutje moet doen precies.. Zijn hier nog dames die dat hebben
Mooie testen Shampoo!! Ik doe morgen Mn laatste kruidvat test 11 okt hebben we de intake bij de vk en 17 okt eerste echo
Mijn zoontje was ook 9 maand toen ik zwanger was van nr 2. We hebben een rugdrager gekocht en een draagdoek, geen duowagen. Daarnaast een groter bedje met twee kleppen die open en dicht kunnen. Hij ligt er nu nog in en heeft nu zoals een echt bed de klep open. Al in een peuterbedje met 1,5 jr is wel klein. Verder heb ik niet veel aangeschaft.. Oh ja.. Andere meisjes kleertjes!! 😍
Ik vind het nog wel leuk om met zo'n clear blue te testen,, maar ook een prijzig testje he? Morgen maar eens een cassette proberen en als dat lijntje donkerder is dan vind ik het wel goed met de testjes.. Hoop ik... 😜
Ja helemaal omdat ik niet zoveel voel.. lijntje kwam ook direct dat geeft dan toch wat geruststelling
Zeker!!! Ik voel ook nog niet zo veel. Alleen vandaag met niesen ging ik door de grond... aii die steken!! Ik zou bijna nu ook gaan testen... nog heel even wachten!
Hier ben ik sinds gisteren misselijk en ben heel erg moe. Bij mijn vorige zwangerschap tot week 18 overgegeven, dus hoop dat dat niet nog een keer gebeurd