Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Lieve reacties allemaal!

Gaat wel wat beter, harde buik is minder en geen bloed meer. Merk wel dat ik echt rustig aan moet doen. Vandaag boodschappen gedaan, gelijk last van buik. Moet de 23ste naar ziekenhuis voor de combinatiestest. Dan de 1e van december naar verloskundige. Mijn werk gaat mijn diensten aanpassen, wat heel fijn is. Op een iets minder leuke note: mijn vriend gaat op zoek in de UK voor werk, hij zal in januari terug gaan. We hebben eerder lange afstand gedaan (Azië-Europa, Canada- Europa en Uk-NL) maar nu is het opeens van samenwonen naar "niks". Wordt ff ***. Betekend ook dat ik dus uiteindelijk ga emigreren :) wat sowieso al het plan was. Ik was me een beetje aan het inlezen en kennelijk is het daar heel normaal om een jaar na de geboorte met verlof te gaan!!!

Ik wilde zelf zwangerschapsyoga doen, maar ik denk dat dat niet slim is. Ik ga denken ik zwemmen.

2. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    He bloesempje!
    Wat heftig van je zoontje! Hebben jullie een bepaald gen?
    Hoe ver ben je?

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Klinkt heftig allemaal 1BB, als je banner klopt ben ik net zo ver als jij!

4. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    En idd zijn we (blijkbaar) drager vam een mutatie op hetzelfde gen. Bijna onmogelijk zonder familie van elkaar te zijn, maar helaas toch echt waar!

5. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Nou lekker dan! En ze gaan geen dna onderzoek op de baby doen? Het is gewoon afwachten tot na de bevalling?

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

@ Bloesempje, Welkom!
    Wat heftig van de mutatie en wat ontzettend verdrietig dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie eerste kind. Ik wens je een gezonde zwangerschap toe en een kerngezond kindje!!

@ Arendje, gelukkig dat er geen aanleiding voor is. Ik duim voor een goede uitslag! :)

Hier ben ik vanmiddag opeens ontzettend gaan bloeden.
    Mijn vriend en ik waren boodschappen aan het doen toen het opeens voelde alsof ik in mijn broek aan het plassen was. We hebben de boodschappenkar in het gangpad laten staan en zijn naar de McDonalds gerend. Heel mijn onderbroek en spijkerboek onder het bloed. Ik heb huilend mijn broek en onderbroek geprobeerd droog te deppen, ik was zo bang. Na ca. 15 minuten stopte het bloeden.
    We zijn toen naar het ziekenhuis gegaan, na 4 uur !! wachten waren we eindelijk aan de beurt.
    Hartje klopte perfect !! De baby bewoog en sprong, 2 armen, 2 benen en ik heb zelfs 5 teentjes kunnen tellen. Vriend en ik hebben beide gehuild van blijdschap.
    Bloeding is onverklaarbaar. De gynaecoloog zei dat het niet van de baby vandaan komt. Baby is perfect, groeit perfect :) Ik wordt nu geschat op 11 weken en 5 dagen.

As. dinsdag de officiële eerste echo!

7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Kan wel, maar wij hebben zelf gekozen om geen verder onderzoek te doen vanwege verhoogd risico op mk etc. Het kindje is sws meer dan welkom, ziek of gezond. Na de bevalling zullen wij het waarsch direct zien/merken en extra laten testen uit navelstrengbloed. Ook krijgen we een GUO ipv een SEO maar een goede GUO zegt helaas niet zoveel. Voor nu maak ik me nog niet extreem veel zorgen erom maar dat kwam bij N. ook pas later, helemaal toen B. overleed (was toen 6mnd zwanger).

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Wat schrikken! En dan zolang moeten wachten, vreselijk. Ik heb bij N. hetzelfde gehad in de 12e week, alsof ik leegbloedde, heftiger dan menstruatie. Zag en vk schrikken toen ik daar kwam voor inwendige echo en ik dus ondergoed uit moest doen. Nooit ontdekt wat het was, vanaf toen regelmatig bloed verloren en niet meer gewerkt, gelukkig een mooi en gezond meisje gekregen! Hoop voor je dat het eenmalig was! De schrik wel wat te boven nu?

9. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    ShampooL en Bloesempje wat een heftige verhalen.
    S: kreeg gewoon kippenvel toen ik je verhaal las en wat ontzettend fijn dat alles gewoon goed is met de baby.
    B: ik wens je een fijne zwangerschap en een gezond kindje!
    Mooi om te horen dat jullie kindje hoe dan ook zo welkom is!

10. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Hebben jullie ook veel hoofdpijn? Ik heb het nu een week lang dagelijks.. Mijj bloeddruk is prima en ik drink genoeg maar het is wel heel vervelend. Heb ook steeds het gevoel van luchtbelletjes in mijj buik

11. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik heb idd ook veel hoofdpijn, en licht in mn hoofd ls ik snel opsta. Komt doordat je nu meer bloed aanmakt geloof ik. Darmen ook nog steeds erg van slag. Sinds vorige week zondag voel ik de baby af en toe al. Vrijdag even gecheckt met de Angelsound die ik nog heb, plek waar ik het voel zit idd de baby. Gebruikte de AS max 1x per week bij mn vorige zw.schappen en vanaf dat ik ze voelde (16wk en 14wk) bijna niet meer dus denk dat afgelopen vrijdag de 1e en misschien ook wel gelijk de laatste keer was. ;)

12. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38

Kun je al zo vroeg iets voelen dan? Wat voel jij precies?

13. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Misschien wat persoonlijk maar hoe gaat het met jullie met de "intimiteit" ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de afgelopen tijd blij was als ik in bed lag en eindelijk kon slapen, zo gesloopt aan het eind van de dag maar ergens begin ik mij echt een beetje een slechte vriendin te voelen omdat het er niet echt meer van komt.. de puf is er niet en ik vind het ook een beetje eng

14. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Bij de 1e meestal niet zo vroeg omdat je bm nog achter je schaambot ligt, maar 3jr geleden was ik net bevallen van mn 1e en nu zwanger van de 3e dus bij mij ist allemaal vrij snel op elkaar en ligt mn bm nu al heel hoog. Ik vind het voelen als zo'n ongecontroleerd trillend spiertje (zoals je weleens hebt bij je ooglid) maar dan 1x, snap je me nog?

15. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Wat een verhalen zeg. Wat kan het soms een spanning met zich meebrengen hè!

Grappig bloesempje om je hier tegen te komen, zit ook met jou in het christelijke clubje:) hopelijk gaat alles voorspoedig

16. ShampooL

@ Bloesempje , Geen last meer van schrik. Het was 15 minuten heel heftig bloeden, heftiger dan een menstruatiebloeding inderdaad. Ik draag vandaag nog wel een maandverbandje hoewel het eigenlijk niet nodig is.

@ Wollie, geen last van hoofdpijn. Wel last van draaierigheid en een kloppend gevoel in mijn hoofd als ik snel opsta. Vervelend dat jij zo'n last hebt. Je mag gewoon een paracetamolletje nemen als je dat wil he? Paracetamol is niet schadelijk voor het kindje. Ibuprofen wordt wel afgeraden.

17. ShampooL

♡ZWANGER♡

29 mei
    Suus85 - 31 jaar - 2e kindje ♥

30 mei
    TJS - 2e kindje ♥

1 juni

2 juni
    Giraf - 1e kindje ♥
    1BB - 25 jaar - 1e kindje ♥
    Bo1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥
    Bloesempje - 29 jaar - 3e kindje

3 juni
    AmyW - 30 jaar - 1e kindje ♥
    Maagd - 31 jaar - 2e kindje ♥

4 juni
    Gootje89 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ♥♥
    Ritoy - 27 jaar - 2e kindje ♥

5 juni

6 juni
    Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje ♥
    Arendje - 26 jaar - 1e kindje ♥
    Zwanger01 -??? - 1e kindje

7 juni
    ShirleyNick - 3e kindje ♥

8 juni
    Liva89 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    ShampooL - 26 jaar - 1e kindje ♥
    ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    Vivienne - 28 jaar - 1e kindje ♥
    Dido82 - 34 jaar - 2e kindje ♥

9 juni
    Lise87 - 29 jaar - 3e kindje ♥
    o0mona0o - 29 jaar - 2e kindje ♥
    Mamamijn - 28 jaar - 2e kindje ♥

10 juni

11 juni
    Carlie - 31 jaar - 2e kindje ♥

12 juni
    Plmp89 - 2e kindje ♥

13 juni
    Innas - 34 jaar - 2e kindje ♥

14 juni
    Miszy - 24 jaar - 1e kindje ♥
    Hadassa - 38 jaar - 4e kindje ♥
    Goey - 28 jaar - 1e kindje
    Btanja - 32 jaar - 2de kindje ♥
    Mama0103 - 1e kindje ♥

15 juni
    Podex - 23 jaar - 1e kindje ♥

Totaal: 30

💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel, Hope19, vrouwvan, mama-in-love, Smeetjuh1990, Rammetje86, PH1

jongen ♥(0) | meisje ♥(0) | verrassing ♥(1) | onbekend ♥(28)

♡ Afspraken ♡

November
    21 || Innas - intake en termijnecho
    21 || Ritoy - Nekplooimeting
    22 || o0mona0o - intake verloskundige
    22 || ShampooL - 1e echo + termijn + combinatie
    23 || Arendje - Nekplooimeting
    23 || Hadassa - Tweede echo
    24 || Dido82 - 12 weken echo
    24 || Gootje89 - combinatietest
    24 || Bo1986 - combinatietest
    25 || Btanja - Termijnecho
    25 || Liva89 - Nekplooimeting
    29 || Maagd - controle vk + hartje luisteren
    29 || Maagd - Combinatietest
    29 || Ritoy - controle vk

December
    01 || Wollie92 - 2e echo
    13 || Dido82 - 14 weken check
    15 || Bloesempje - afspraak vk
    17 || Ritoy - Geslachtsbepaling

Januari
    05 || Arendje - GUO

18. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Shampoo wat een verhaal, ongelofelijk wat moeten jullie geschrokken zijn. Ook nog zo ontzettend lang moeten wachten op gelukkig een goed bericht!!

@wollie hier geen last van hoofdpijn, qua intimiteit ook niet. Dank wel dat dat minder gaat worden, want ik voel dan de hele dag pijn in mijn bekken :') en echt geen fifty shades of grey taferelen lol

19. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hee wat leuk!

20. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik ook duizelig en licht in mijn hoofd als ik op sta.
    Niet normaal...

Intiem zijn wij nog wel. Misschien wel meer dan normaal gesproken :)

Ik voel nog niks helaas maar ook 1e zwangerschap

Deel Deze Pagina