Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik heb het gevoel dat sinds die 'discussie' laatst het iets minder druk hier is, of ligt dat aan mij Haha.

Binnenkort worden er bij 3 mensen die dicht bij me staan baby's geboren, ik kan niet wachten om daar even mee te knuffelen.is zo lang geleden dat er in mijn omgeving ik kindjes zijn geboren! Alvast even 'voorgenieten' bij een ander.

Iemand nog leuke tips om als aanstaande (eerste x) moeder te volgen op bv Instagram? Voor inspiratie enz?

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Oei, daar kan ik je niet bij helpen AmyW, ben sws geen actieve instagrammer, volg op fb wel verschillende mama-pagina's (the mommy diaries, mamaplaats, mama is thuis enz), maar is best persoonlijk waar je van houdt. Je hebt natuurlijk ook Wij en OVN enz, dat is wat algemener en informatiever.

Ik heb trouwens af en toe al harde buiken, bijv als ik even snel de trap op en af ren om iets te pakken voor dl. Herkenbaar voor iemand? Vooral voor de mama's die al kids hebben misschien?

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Jullie hebben ook een GUO zie ik, daar wel een reden voor neem ik aan? Welk zkh heb je die? Wij gaan weer naar het WKZ.

4. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Bedoel je dan andere mama's of winkeltjes?
    Ik volg kimjacobs en Kellycaresse, beiden jonge mama's.

5. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Hebben jullie de zwangerschap al openbaar gemaakt?
    Hier as donderdag met 13 weken de 2e echo en dan vrijdag op het werk vertellen en dat weekend op Facebook :D

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    O ja Kellycaresse idd ook.
    Ik heb het vorige week op fb gezet. Blij mee, want het is echt niet meer fatsoenlijk te verbergen 😂
    Hoe gaan jullie het bekend maken?

7. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Eh vooral bv kinderkamer inspiratie (ik volg bv. Mijnhuisstijlenik en lillyraz en yourwishes dat zijn ook webshops met leuke accessoires en kleertjes etc)
    Maar is idd wel heel persoonlijke qua smaak, ik heb niet echt een algemene moedersmaak ;)

Ja bij mij weet iedereen het al lang :) je ziet nog steeds niks aan me Hahah

8. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

@ Wollie, wij hebben het 2 dagen geleden openbaar gemaakt. Veel felicitaties ontvangen, ook via FB. Dat vond ik erg leuk! :)

@ AmyW, volgens mij is het de ene dag gewoon wat drukker dan de andere. Die 'discussie' kan ik nauwelijks een discussie noemen eigenlijk.
    Ik heb geen Instagram en ik volg ook geen moeders of pagina's op Facebook. Ik hou daar niet zo van eigenlijk.. ik vind het vaak maar zweverig en onzinnig gedoe haha. :)

9. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Volgens mij is het niet minder druk hoor. Ene dag gewoon drukker. In het weekend zit ik minder vaak achter de PC en dus reageer ik ook minder.

Harde buiken heb ik nog niet gehad. Wel vroeg lijkt me??
    Ik hoest laatste week erg veel. Baby zal wel steeds heen en weer geschud worden :)

Dinsdag heb ik nekplooimeting. Die middag vertel ik mij baas het nieuws en volgende dag mijn collega's. De dagen erna is de rest vd wereld aan de beurt en dat doen we via Facebook met waarschijnlijk een Foto van m'n zoon die bekend maakt dat hij grote broer wordt

10. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Het is bij mij qua werk prettiger om het nog even geheim te houden. Na de nekplooimeting gaan wij het wel bekend maken aan familie en kennissen maar niet op facebook.

Qua inspiratie kijk ik veel op pinterest.

11. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Mama0103, niemand weet het nog? :) dan is het wel heel spannend straks! Leuk!

12. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Wij hebben het gisteren zo bekend gemaakt op facebook. Ben dinsdag 12 weken en krijg pas weer een echo met 20 dus wilden het graag bekendmaken! Nu weet iedereen het!

Bijgevoegde bestanden:

13. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Gefeliciteerd Arendje!!

Ik zet niets op Facebook, maak niets publiekelijk bekend. Ik ben niet zo van de Facebook gedoetjes. Ik weet niet wanneer we de eerste dingen gaan kopen, denk pas na de 20 weken.

Ik keek net TLC trouwens en daar is een stel die gewoon een vijfling heeft 😲

14. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Oh sorry ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest. Mijn ouders en schoonouders weten het. Maar de andere familie en kennissen niet.

Podex wat een super leuke announcement!

15. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Leuk podex. Leuke reacties gehad??

16. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Dit was onze bekendmaking op Facebook. Naar aanleiding van alle leuke reacties en veel nieuwsgierige vragen over hoe t is zwanger zijn met een tweeling heb ik een instagram account aangemaakt waar iedereen t kan volgen.... zo heb je zelf de keuze of je t wil zien of niet😊 Dus wie interesse heeft: stuur een vriendschaps verzoek😏

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

@ Podex & @ sophia89 , wat een leuke aankondigingen!

@ 1BB , ik moet er niet aan denken! een vijfling! Ik vind eentje soms al zwaar haha. Een tweeling lijkt mij wel erg leuk, vooral spannend denk ik. Een vijfling zou ik niet willen hoor!

@ hier,
    Vandaag wat hoofdpijn. Gisteren ook best wel buikkrampen gehad. Volgens mij gaat mijn buik groeien want beetje bandenpijn en spierpijn, ook wat darmkrampen. Verder voel ik mij goed. Minder misselijk en ook minder uitgeput! Ik kan merken dat ik het tweede trimester inga!
    Hoe voelen jullie je?

18. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Hey wat leuk zeg! Wat een mooi bulletje hebben jullie! Hoe oud is hij/zij? Wij hebben ook een fransje van 5 jaar is een teefje.

19. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Wat een leuke aankondigingen allemaal! Ik had een haarknipje voor m'n dochter gemaakt met een button waarop stond ik wordt grote zus, dacht is eens wat anders als zon T-shirtje. Maak trouwens altijd zelf haar knipjes dus vandaar dat ik er zo op kwam.

20. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Ik had ook nog voor sinterklaas zulke leuke knipjes gemaakt, Haha alleen die met de veer wou ze niet in want mevrouw is bang voor veren🙈 Nou die geven we maar aan een nichtje😃

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina