Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ohh heerlijk op het strand, zou ik ook kunnen doen woon ook aan het strand, 5 minuten fietsen.
    Ik vind het alleen zo vreselijk saai alleen op het strand. Gelukkig heeft vriendlief zo een week vakantie dus kunnen we samen genieten.
     
  2. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Was wel een walrus ontsnapt :roflmao::roflmao::roflmao: Flauwwww!!!!
     
    Miesje25 en Kimberley92 vinden dit leuk.
  3. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Nog een half uurtje en dan ben ik heerlijk 5 dagen vrij!!! Kan ik ook genieten van het mooie weer.
     
    miniVosje, Miesje25 en Kimberley92 vinden dit leuk.
  4. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @lautjuh85 hier ligt er een walrus op het droge.. Man wat kan ik dit weer nu slecht hebben :roflmao:
    Had al vocht in de enkels maar nu 5 minuten slippers aan en ze staan al strak in mijn voeten :cry::roflmao:
     
    lautjuh85 vindt dit leuk.
  5. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wahahaha door het vocht worden we straks allemaal dikke walrussen, nijlpaarden, olifanten :roflmao::roflmao:
     
    Miesje25, Fien25 en Kimberley92 vinden dit leuk.
  6. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dan ben ik niet meer de enigste dat is wel fijn :p
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  7. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Was je sowieso al niet. Ben ook een walrus :roflmao:
     
    miniVosje en Kimberley92 vinden dit leuk.
  8. Lily94

    Lily94 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ik houd nog niet echt vocht vast maar met dit weer ben ik wel bang dat dat gaat gebeuren :eek:

    Tips heb ik ook niet, wordt voor ons de eerste dus er zijn ongetwijfeld veel dingen die ik nog niet weet. Lees dus graag ook alle tips van jullie!
     
  9. Fien25

    Fien25 Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.657
    418
    83
    Haha, we kunnen dadelijk zelf een dierentuin gaan oprichten! :roflmao:

    Wat vervelend voor de dames die vocht vast houden. Ik zou dan inderdaad voor slippers gaan om te dragen met dit weer. Desnoods een maatje groter aanschaffen, voor aan het eind van de dag.

    Hier smelt ik ook weg:o:. Ik heb nu een luchtige lange jurk aan, met veel rek:D. Geen officiële zwangerschapsjurk, maar het voldoet prima:thumup:.
     
  10. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hahaha thnxx he :roflmao:
     
  11. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Ik houd een klein beetje vocht vast. Had het na zo'n lange dag lopen wel erger verwacht eigenlijk.
     
  12. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik vind het echt heerlijk dat weer! Heb gewoon een legging aan met een vest hihi vanmiddag wel even zonder vest. En m’n sokken uit is ook wel even lekker, maar ik hou gelukkig geen vocht vast.

    Zit nu nog in de tuin. Echt zo fijn vind ik het om buiten te kunnen zijn nu. Man had lekker Chinees gehaald en hier buiten opgegeten. Wel een drukke dag gehad met zwemles, visite en een paasfeest maar we hebben het weer overleefd!

    Ik heb zelf nauwelijks hydrofieldoeken gebruikt. Heb er nu ook maar 2 gekocht dus. Had bij de eerste wel 20 van die dingen maar waarvoor is me nog steeds een raadsel. Overslagrompers zijn inderdaad wel fijn.

    Wat ik alvast heb gehaald is Balneum badolie dat is echt zo fijn voor die kleintjes want die bladderen nog wel eens af als ze net nieuw zijn (lees: vervellen ;) en dan is dit echt super spul.
     
  13. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hydrofielluiers een chronisch tekort aan gehad met mijn dochter. Zij spuugde zoveel dat er geen spuugdoekje tegenop kon. Had overal hydrofielluiers liggen :roflmao:
     
  14. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Ik ben zo blij met dit weer. Gewoon losse jurkjes aan met slippers. Niks zit strak.
    Alleen dat hormoonzweet is inderdaad niet zo lekker :roflmao:

    Ik heb bij de eerste ook amper hydrofiele doeken gebruikt. Een paar ‘leuke’ met een printje voor in het wiegje of de box. Zodat als ze daar spuugde je niet alles hoefde te verschonen. Maar verder amper gebruikt.

    Zo’n neuspeertje heb ik ook nog nooit gebruikt. Ook een badje vond ik echt onzin. Alleen gebruikt door de kraamverzorgster en erna is ze altijd mee onder de douche geweest tot ze zelf in bad kon. Twijfel nu ook heel erg of ik er 1 moet kopen. Maar volgens mij is het verplicht voor de kraamverzorgster??

    Grappig hoe het bij iedereen zo kan verschillen.
     
  15. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Wat ik echt veel heb gebruikt zijn de draagdoek en draagzak... maar mijn zoontje huilde heel veel en dan is zoiets echt een uitkomst! Kun je iig toch nog iets doen.... het babyzitje op de tripp trapp, kunnen ze lekker aan tafel bij je zitten... de easybase om de maxicosi op te klikken in de auto, scheelt een hoop gehannes elke keer met de gordel... ook gebruikte ik het voedingskussen vaak als zitje/nestje, verschoonkussenhoes erom heen en dan is het zo zo’n nestje... dit keer een babynestje gekocht, omdat ik die zo mooi vind whaha! Hydrofielen hier niet heel veel gebruikt, vind ze altijd wat klein en die xl weer te groot dus gebruikte al vrij snel gewone handdoeken... hydrofielen gebruikte ik dan wel weer voor het voeden omdat ik een sterk toeschietreflex had en ik dan niet telkens alles nat had...
     
  16. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb nu van die XL hydrofieldoeken gehaald voor in de tuin want hoop lekker buiten te kunnen zitten. Ik ben inderdaad ook fan van stokke babyzitje maar voor een eerste kindje niet nodig.
     
  17. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb wel een badje gekocht. Maar wij hebben ook geen bad. Dus als hij straks wat ouder is dan zet ik het badje in de douchecabine. Kan hij daarin zitten :)
     
  18. Ponyh

    Ponyh Actief lid

    1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    #2038 Ponyh, 20 apr 2019
    Laatst bewerkt: 20 apr 2019
    Hier heel veel hydrofiele gebruikt.
    In de bedjes en wandelwagen
    Om de kruik, maar was een winterkind
    Op de commode
    Om af te drogen.
    Om mee te nemen als verschoondoek
    Als spuugdoek
    Heb een paar maat xxl en nu ook twee van 140x200 die gebruik je op het strand of voor de oudste op warme dagen als laken, in de tuin noem maar op. Heerlijk!!
    De kleintjes heb ik ook die gebruik ik meer als spuugdoek en op het aankleed kussen.

    Wat ik heerlijk vond bij de eerste was idd de newborn set voor op de tripp trapp. Lekker meteen aan tafelhoogte, maar ook fijn dat ze wat rechterop zitten na het eten. Zo had ik ook de leaf van nuna. Super fijne stoel.

    Nestje deed ik ook met de voedingskussen en een hoes erom. Nestje niet gekocht nu, omdat ik ze echt belachelijk duur vond en ik niet de meerwaarde zie naast de nuna, voedingskussen, tripp trapp stoel, box en wandelwagen.... hoeveel mogelijkheden wil je hebben haha

    Ik had een meyco voetenzak besteld, supergaaf. Alleen kan deze niet bij de vijfpuntgordel van mijn stokke autostoel.. . Damn
    Deze moet dus terug, heel jammer.

    Ik denk ook dat we tijdens het doen van het 32weken dansje een naam hebben gevonden!!! Nu nog hoe te schrijven haha maar we komen in de buurt.
     
    miniVosje en Phloxie vinden dit leuk.
  19. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Owja. De stokke newborn! Die hebben we idd ook flink gebruikt en zal nu nog meer zijn met een 2e.

    En voedingskussen met hoes erover deed ik ook.

    Dochter van dus 2 gaat nog steeds in het "baby" badje. Staat gewoon in de douche op de grond. Hebben ook geen bad of zo en dit vind ze heerlijk!
     
    Fien25 vindt dit leuk.
  20. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Leuk al die tips te lezen

    Ik ben volledig over op de jurkjes, heerlijk.
    Helaas is donderdag me scooter kapot gegaan. Moest gisteren dus een halve dag weken, en op de fiets naar me werk. (Half uur heen)
    Dan nog de scooter verslepen naar een scootershop, en weer terug naar huis. Ik was kapot, rest van de dag op bed gelegen.
    Oja en lang leven de hooikoorts. Wordt er gek van.
     

Deel Deze Pagina