Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ja fijne paasdagen iedereen. Gisteren een BBQ gehad en waren best laat thuis 1.15 :eek: slecht geslapen en vanmiddag vrienden op bezoek. Pfff gelukkig gingen ze wel om 5 uur weg en bleven ze niet eten. Normaal geen problemen mee en alleen maar gezellig. Lig nu dus lekker op de bank met een dekentje en aan het bijkomen. Staan wel twee wasmanden vol klaar om gestreken te worden, maar dat ga ik van de week doen als ik zin heb :oops::oops:
    Morgen zouden we eerst gaan midgetgolfen met me schoonouders, maar dat ga ik niet meer trekken bukken neerleggen en dan die warmte erbij het zweet breekt me al uit alleen bij die gedachten :roflmao::roflmao: Nu denk lekker dagje niks morgen of hebben jullie nog een leuk idee om te gaan doen?
     
  2. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Jolicoeur plassen hoef ik snachts eigenlijk nog niet te doen, dat is echt nog maar sporadisch. :D:rolleyes:
     
  3. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Dat is dan wel fijn. Hoe reageerde je vader toen hij je zag? Als ik mag vragen
     
  4. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wat is het toch heerlijk als je vrij bent dat je s’middags even kan slapen. Heb heerlijk 2 uurtjes geslapen.

    @Kimberley92 succes in de tent. Jij liever als ik haha
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  5. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heel erg blij! Hij zei wel ik had een voorgevoel want hij wist dat we vakantie hadden.

    Hij blijft gelukkig van de drank af nu! :)
     
    Dexendon, Robijn89, Lily94 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Phloxie

    Phloxie Actief lid

    15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Respect @Kimberley92 ! Ik moet er niet aan denken om nu op een matje te moeten slapen, alhoewel ik kamperen heel leuk vind.

    Vandaag erg last van maagzuur....bluh
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  7. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    En als je dan toch in de buurt bent bij de ijssalon van opa Verstappen dan moet je gewoon een klein ijsje eten ondanks de suikers :oops:

    Wil jullie niet lekker maken hoor :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    rrbaby, Robijn89 en Lily94 vinden dit leuk.
  8. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Jummmm eetsmakelijk
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  9. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Er vlogen daarnet 2 ooievaars rond bij m'n ouders... Ze hadden gelukkig geen baby bij zich. Gingen echt bij hun op het dak zitten :roflmao:
     
    Lvdv89, Robijn89, Lily94 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    @Kimberley92 mag ik ook zeggen sterkte!
    Ik krijg het al spontaan in mijn rug van je foto..

    Vandaag lekker rustig aangedaan! We hebben geen verplichtingen qua familie met Pasen, dus lekker met zijn 3en.
    Beetje 'hockeyen', verstoppertje spelen en 'voetballen'!
    Ik heb de hele dag voor het eten gezorgd en dochter wilde picknicken in de tuin.
    Niet het idee dat ik echt heel veel heb gedaan, maar het is wel killing geweest voor mijn rug.
    De fitnessbal werkt helaas niet echt tegen de pijn.

    Ik denk dat ik van de week mijn suiker laat prikken, ik moet zo vaak plassen en heb dan zo'n dorst 's nachts. En ben nog steeds zo ontzettend moe.
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  11. Santastisch

    Santastisch Actief lid

    13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Ik ben sinds gister ochtend niet lekker. Veel harde buiken en van die menstruatie krampen met aanloop, hoogtepunt en afzwakken. Maar zonder enige regelmaat. Daarna misselijk geworden niks kunnen eten. S avonds heb ik overgegeven tot vandaag in de middag. Kon niks binnenhouden. Gelukkig alleen wat verhoging. Harde buiken en krampen zijn er nog en mega rugpijn. Lig dus al de hele dag in bed. Geen passen hier
     
  12. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    Oh dat klinkt heel erg rot! Hopelijk voel je je snel beter! En zet het of door of stopt het! Lijkt me verschrikkelijk om nu al oefenweeen te hebben..
     
  13. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Kimberley92 sterkte! :p hopelijk hebben jullie fijne slaapmatjes... :roflmao: Hier slaap ik altijd prima in een tent, maar vind het nu toch nog wel vrij koud ‘s nachts hoor haha! Hopelijk hebben jullie nog wat extra dekens bij jullie :D

    @Santastisch iets verkeerds gegeten? Vervelend zeg! Hopelijk voel je je snel wat beter!


    Hier een druk mannetje in mijn buik, kan merken dat hij minder ruimte heeft... zie complete bulten bewegen nu ipv die lieve kleine schopjes haha! Mijn man vind het soms gewoon eng :p Hij probeert ook elke keer in te dalen heb ik het idee... doet soms behoorlijk pijn wat ik me niet herinner van de eerste keer.. net echt flinke kramp erdoor ook die ik even goed weg moest zuchten... ook voel ik vaak druk tegen mijn schaambot... herkennen jullie dat ook?
     
  14. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier 1tje die rustiger is sinds gisteren. Ben ik niet gewend. Normaal is ie altijd zo druk.
     
  15. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    @Santastisch Oh bah dat klinkt niet fijn. Zou het blaasontsteking kunnen zijn?

    @Mila27 Hier ook duidelijk minder ruimte voor de kleine man! Ik heb bij mij juist het gevoel dat hij aan het indalen is, als ik loop voel ik gewoon zijn hoofd tussen mijn benen haha. Gek gevoel.

    @Kimberley92 De nacht overleefd?
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  16. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Hier was hij tijdens de laatst echo idd ook al ingedaald maar nog niet helemaal en hij lag nog niet vast :) heb dat gevoel idd soms ook, maar dan vooral als ik wat onderuit gezakt zit.. dan heb ik duidelijk dat bal gevoel haha.. maar kan verder nog prima mijn benen over elkaar doen dus hij is nog niet volledig ingedaald helaas :p
     
  17. Santastisch

    Santastisch Actief lid

    13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Het spugen is weg gebleven. Maar nog wel misselijk. Heb totaal geen eetlust. Zaterdag 2 bolletjes gegeten en gisteren een halve appel. Ben zo slap nu dus even bedenken wat ik kan en wil eten. Harde buiken en krampen zijn er nog. Ook in rust zonder regelmaat. Mijn gevoel zegt niet dat ik me gelijk zorgen moet maken. Ik plas verder kleine beetjes ( maar ik spuugde al mijn drinken ook uit), doet geen pijn oid. Ik hou me rustig en kijk het aan.
     
  18. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaaaa ik heb de nacht overleefd! Nog prima geslapen ook zou het zo nog wel een paar nachten vol kunnen houden :roflmao:

    1x moeten plassen omdat zoonlief in mijn buik lag te stuiteren :p
    Denk al had ik met een zaklamp gekeken naar me buik dat ik hele bulten had gezien maar ik was echt te suf:roflmao:
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  19. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier een dagje dinoland met de kids. Fijne dag iedereen!!!
     
    Robijn89, Lily94, Sienna96 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Santastisch

    Santastisch Actief lid

    13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Leuk! Hier dagje bed en bank...
     
    miniVosje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina