Ik heb de datum op fb verteld! Maar omdat dit toch een openbaar forum is en je nooit weet wie er mee leest, zet ik hem hier niet neer. We vertellen het verder aan niemand namelijk, behalve aan mijn ouders omdat die onze dochter opvangen.
Oh haha dat schiet ook lekker op... Heb voornamelijk jurkjes besteld, ben benieuwd. Hoop dat er tenminste 1 leuke tussen zit
Ik ga kijken op FB! Wat spannend! Ik koop hier simpele stretch jurkjes bij de Zeeman voor 7 a 8 euro. Aangezien ik echt alleen een buik heb gaat het prima, alleen opletten dat het niet te kort word haha
Haha geweldig die plaatjes!! Leuk dat er toch nog dames aanmelden voor fb. En de eerste datums zijn bekent. Leuk zeg. Al ben ik dan pas net met verlof, dus zit wel een verschil in. Hier net bij de vk geweest, meneer is al aan het indalen, maar ligt nog niet vast. Ga mezelf nu maar eens uit bad hijsen, lig al ff er in, rustig het forum bij te lezen
Ik heb 2 jurken gekocht bij de action. Een maatje groter en is prima met het warme weer en een stuk lekkerder voor de portemonnee
Leuk dat er steeds meer dames zich toevoegen op Facebook! Sinds vandaag het idee dat mijn voeten echt beginnen op te zwellen. Nog niet extreem maar zie toch duidelijk verschil. Zelfs het idee dat mijn vingers boller zijn. Ook veel last van een strakke band om mijn bovenbuik. Heb het idee dat het door mijn zwangerschapsbroek komt en dat die band opeens begint te knellen, hoewel deze gisteren helemaal nog niet steak zat. Nu maar een maxi jurk aangedaan en kijken of het gevoel verdwijnt. Dan weet ik zeker dat het van de broek kwam.
Ja. Daarom ook even express iets heel luchtigs aan, om het zeker te weten. Maar lijkt al minder te worden, dus denk niks aan de hand
Door alle zwangerschapsschoots op FB heb ik er net zelf ook maar 1 geboekt Hopelijk hebben ze nog plek!
Zeker je moet dan hoer even een bericht sturen naar @Williie met je naam die je op fb hebt. Zij kan je dan toevoegen.
Ik heb pijn in mijn buik rondom mijn navel. Een heel drukkend gevoel. Echt vervelend. Iemand die het herkend?