Zo vandaag me eerste officiële verlof dag!!!! Ben al ff thuis, maar toch voelt het goed. Zo groeiecho ben benieuwd hoe ze het doet.
Hier weer aan het werk vandaag en morgen. Dan weer heerlijk 5 dagen vrij. Kindjes zijn bij papa tot en met maandag dus lekker rustig aanrommelen.
Groei echo was helemaal goed!! Ze weegt nu 2360 en dat is net iets meer dan gemiddeld. Vitamine uitslag was ook prima en hoef gelukkig geen (9) buisjes meer te vullen voordat ik bevallen ben. Ze heeft ook even gekeken of ze haren heeft en dat heeft ze. Ze heeft een paar piekhaartjes geen kale alien zoals mijn man dat zei.
Laat het dan maar gauw weer klaar zijn. Nooit eerder gehad, maar wat een vervelend gevoel. Alsof m'n buik heel gespannen is
Hier net een suiker van 7,3 geprikt. Een half uur na een beker chocolademelk. Heb nog niet eens gegeten. Zal ff dagcurve bijhouden vandaag.
Doen of niet doen? Ik ga met 36 weken met verlof en wil de week daarna (37 weken dus) nog een vriendin gaan bezoeken aan de andere kant van nl. Ik wil dan met de trein gaan. Kan dat nog gewoon of ben ik dan erg naïef? Nog steeds gaat alles makkelijk en heb ik weinig tot geen kwaaltjes...
Je voelt zelf het beste of het gaat! Ik heb met 37 weken een vrijgezellenfeest en zoals het er nu naar uitziet ga ik daar gewoon heen..
Ik moet er niet aan denken met 37 weken eerlijk gezegd. Met de auto wel, maar de trein zeker niet. Als er wat gebeurt in een rijdende trein dan zit je mooi.. ik denk dat ik het niet zou doen.
@miniVosje inderdaad gewoon doen waar je je fijn bij voelt. Bij de eerste kon ik ook alles nog tot aan 41 weken. Als je al vanaf week 36 thuis gaat zitten omdat je bang bent dat het kan gebeuren, duren de weken nog erg lang...
Ik zou ook gaan als ik jou was @miniVosje, als je je prima voelt waarom niet. Maar ik zou tegen die tijd pas beslissen daarover, niet nu al.
Hier een dag dat ik echt walg van mezelf. Voel me dik, lelijk en heb het gevoel dat ik stink terwijl ik net me eigen heb gedoucht. Niets past me meer en ben het zat. Echt zoon dag van laat me maar op bed liggen en zeur niet aan mijn hoofd.
Ik ga straks alle baby kleertjes wassen. Zijn er nog do and don'ts? Wel of niet in de wasdroger? Of gewoon op de waslijn drogen? En hydrofiel niet strijken las ik, toch?