Dat heb je goed gelezen hydrofiel niet strijken ik heb de kleertjes aan de waslijn gehangen en ben rustig aan alles aan het strijken.
Geen wasverzachter. Babyhuidje is nog heel teer, dus kan daar vaak niet tegen. Ook niet in de droger doen. Lekker aan de lijn en hydrofiele idd niet strijken, dan nemen ze geen vocht op.
Ik doe niks in de droger, gebruik wel wasverzachter en ik strijk niks. Dus strategisch ophangen zodat het netjes droogt
Doe ik ook altijd hoor (behalve de rompers dan). Daar wordt alles toch lekker zacht van. Het enigste nadeel is dat het naar verloop van tijd wel wat krimpt.
Ik voel me sinds een paar dagen weer heel rot. Wanneer ik m'n rust pak, heb ik veel last van menstruatiekrampen. Ik denk zelf dat het met het indalen van de kleine te maken heeft. Ook ben ik weer misselijk, en heb veel last van opkomend maagzuur. Mijn zoontje heeft waarschijnlijk een virusje te pakken, want hij heeft van de week al een aantal keer goed moeten spugen. Z'n eetlust is ook weg. Ik durf niet te zeggen of mijn misselijkheid misschien daarvan komt, of toch zwangerschaps gerelateerd is. Gelukkig komt m'n man morgen weer terug. Ik ben blij dat de 2 weken voorbij zijn.
Dank voor de tips. Nog een vraag: In de meeste kleding zitten veel grote labels (maat/was labels). Knippen jullie die er ook allemaal uit? Het lijkt me zo kriebelen
Ik ben net klaar met alles wassen! Het was toch best nog wel meer dan ik had gedacht. Ik heb niks in de droger gedaan, geen wasverzachter gebruikt, (nog) niks gestreken. De meeste dingen ga ik denk ook niet strijken, ziet er bijna allemaal prima uit, misschien de lakentjes nog wel
Hier is alles al klaar. Geen wasverzachter gebruikt en een droger hebben we niet. Nagenoeg alles gestreken... ook de hydrofielen doeken. Tot op heden nooit problemen gehad dat ze geen vocht zouden opnemen Vluchttas staat ook klaar en de klossen worden komende week geleverd. Alleen nog even de enveloppen regelen bedenk ik me net, kan maar vast geschreven worden
Hier staat de eerste was inmiddels te draaien. Dacht dat ik met één a twee wassen klaar zou zijn. Maar nu alles op een berg op elkaar ligt, netjes gesorteerd op kleur, worden het minimaal 3 en misschien wel 4 wasjes . Ga het eerst maar op het droogrek laten drogen. Ik las dat het strijken vooral bedoeld was omdat het hierdoor nogmaal extra verhit wordt allemaal? Als het netjes opdroogt kijk ik nog wel of ik het strijk, heb daar zo'n hekel aan haha. Het bed staat hier inmiddels ook op klossen. Met instappen heel fijn, alleen uit bed komen werd een onderneming. Mijn benen bungelen een stuk boven de grond als ik op de rand zit. Dus gisteren eerst maar eens een krukje aangeschaft haha. Ziekenhuistas moet ik nog aan beginnen... Letterlijk met een tas. Heb niet echt een handige. Moet toch voor een paar dagen kleding voor de baby, vriend en mezelf meenemen omdat we gelijk een paar dagen in het kraamhotel verblijven. Projectje voor volgende week denk ik
Klossen moet ik ook nog even regelen en ik wil graag een krukje voor in de douche. Kan ik daar op zitten weeën opvangen
Bestellen bij duxxie. Word als het goed is, gewoon vergoed. Ze leveren volgende week zaterdag bij mij de klossen, rugsteun, douche stoel en ondersteek.
O als ik dit zo allemaal lees moet ik ook echt gaan beginnen. Moet de klossen voor het bed nog bestellen. De wasjes wil ik vanaf volgend weekend aan beginnen, verwacht zondag een babyshower, en wil niet dat er straks weer een paar dingen blijven liggen. Vluchttas al wel half mee begonnen (op aandringen van familie en me vriend) Ik was al blij dat ik vandaag de moeite nam kosten te declareren bij de zorgverzekering. @Fien25 wat vervelend. Dat je je minder voelt en je zoontje ook niet lekker is. Wel fijn dat je man weer bijna terug is
Hier alle babyspullen gewoon met Robijn gewassen, en niks gestreken. Heb namelijk geen strijkbout Wil er wel eentje kopen zodat ik de lakentjes even kan strijken, want die zien er nu wel wat slordig uit. En dan heeft de kraamzorg ook een strijkbout in de kraamweek haha. Verder rompers en hydrofielen enz gewoon in de droger gedaan en alleen de kleertjes op het rekje laten drogen.
Hier het bed trouwens niet op klossen. Ik ga toch niet thuis bevallen en ons bed is al vrij hoog. Mocht de kraamverzorgster het toch een probleem vinden, gooien we matrassen tijdens de controles wel even op elkaar...
Gisteren zijn bij ons de klossen, rugsteun en douchekruk bezorgd. Dat had de vrouw van de kraamzorg bij de intake direct voor ons besteld. Denk dat we het bed volgende week of over twee weken op klossen gaan zetten. Ik dacht ook dat ik maar twee wassen zou hebben @Dexendon, het waren er uiteindelijk vier
Kan ook. Maar zo hoef je er niet mee te slepen en het word ook weer opgehaald haha. Ik vergeet zulk soort dingen altijd terug te brengen