Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Staat de laptop/computer nog binnen? Ramen nog heel :p

Dexendon en Kimberley92 vinden dit leuk.
  2. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja alles is nog heel:roflmao:
    Maar zelfs vriendlief krijgt het niet voor elkaar en die maakt normaal hele websites :roflmao:

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik had dat ook bij eentje maar dan koop ik dus gewoon bij een ander. Als ze niet eens een degelijke designtool kunnen bouwen ben ik weg haha

Kimberley92 vindt dit leuk.
  4. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Wow gaaf, lijkt me heerlijk echt een datum te weten!!!

@Nuage hier ook veel harde buiken. Met name bovenin en als ik lig ook onder.
    Vervelend. Hoef maar een klein stukje te lopen en er is er weer een.

afscheiding, hier ook echt mega veel.. loop nu al met maandverband. Als ik echt teveel loop/til dan lijkt he tf wel water had ook idd een natte plek. Dacht dan nu maar al aan de maandverband.

Spannend hoor we gaan allemaal de laatste weken in. Ik hoop en duim zo dat ook die goed gaan. Begin het best spannend te vinden. Angst dat het alsnog mis gaat is wel steeds vaker aanwezig.

Bevalling zelf kijk ik echt naar uit. Je weet toch niet wat je kunt verwachten, dus weet niet waar ik bang voor moet zijn. Kan alleen maar hopen dat h ert ongeveer zo gaat als bij mijn dochter.
    Gepland en snel weer op de been.

Vluchttas begonnen met een lijst maken.
    Gisteren nieuwe matrassen en topper besteld, ze komen deze di brengen. Dan is mijn matras 75 hoog.... ga geen klossen meer bestellen dan. Kan ook niet want slapen onder schuindak. Kan altijd tijdelijk het logeer matras erop leggen als de kraamzorg het erg vind. Kan niet wachten tot de matrassen er zijn, ze lagen echt als een zacht hotelbedje hahaha

Kamer is klaar, wieg staat naast het bed.

Ik moet nog even wieglakentjes bestellen en moltons daar heb ik er maar 2 van zag ik.
    Alles gestreken en gewassen heerlijk zo'n zin erin!!

Werk aan het afronden, nog twee pittige weken en dan wordt het overgenomen. Tussendoor goed rusten. Kleine meid beweegt goed en veel.

Lesliefje, miniVosje en Mom86 vinden dit leuk.
  5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb ook zin om te bevallen. Ben die buik wel een beetje zat. Ik wil mijn eigen lijf weer terug. En ben nieuwsgierig wie er in mijn buik woont haha

Sienna96, Lesliefje, Robijn89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Ja dat heb ik ook, laat maar komen. Vandaag sinds maanden weer op mijn paardje gezeten. Heerlijk kan niet wachten tot we weer het duin in kunnen haha gewoon ook weer een stuk van mijzelf terug krijgen

7. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Dat heb ik nu ook steeds meer. Word steeds meer nieuwschierig! Zo gek dat we met maximaal 8 weken gewoon een gezin van 4 zijn!

Ponyh en miniVosje vinden dit leuk.
  8. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Vandaag toch maar een extra aankleedkussen gekocht. Dochter besloot toch dat zindelijk worden nog even uitgesteld moet worden, dus wil er wel 1 op beide kamers hebben.
    Volgende week nog weer even naar Ikea, extra trolley halen. Deze zetten we naast de commode met een mandje erop waar de luiers in liggen. Vinden we erg makkelijk.

Ik heb nu 3 diamand painting af, nog 3 te gaan. Die gaan in een lijstje als decoratie.
    De lamp hangt inmiddels. En k heb de bekleding van de wieg gehaald. Die kan gewassen worden. Maar wat een pokke werk. Mijn mama gaat morgen 10 dagen op vakantie, daarna mag zij hem weer bekleden. Heeft dat inmiddels vaker gedaan, hoef ik niet te prutsen.

miniVosje vindt dit leuk.
  9. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik kan ook niet wachten, om te weten te komen wie er in me buik woont. Ben er klaar voor.

Hier vandaag een buikschildering gehad, gedaan door me moeder. Met aansluitend een babyshower.
    Ik ben erg verwend, (nou ja ik niet, maar die kleine in me buik)
    En het was erg gezellig.

Bijgevoegde bestanden:

Fien25, Sienna96, Lesliefje en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    En opeens was ik er vandaag zo klaar mee. Buik zit me in de weg, slaap verschrikkelijk slecht, moet om de haverklap plassen, mijn rug doet pijn, buik doet pijn, benen doen pijn. Niks gaat zoals ik wil..... Pfffff hahaha ja ik ben blij dat het nog maximaal 6 weken is.
    Dinsdag naar de gyneacoloog, hoop zo dat deze voorstelt om de baby met 38/39 weken te halen.
    Maar dat is nog maar 4/5 weken en dan slaat de paniek weer toe.... Ben nog niet klaar om moeder te zijn hahaha...

Zie dat een aantal dames een baby shower hebben gehad, super leuk!

Ponyh en miniVosje vinden dit leuk.
  11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.122
    5.042
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook wel klaar mee..
    Rugpijn, moe, energieloos, 100x plassen.. ik ben nu toch wel aan het aftellen hoor! En ook zo benieuwd naar ons mannetje.

12. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Dit is zo herkenbaar haha Maar buiten het feit dat ik het daar vind dat we straks met zijn vieren zijn, ben ik blijer om straks van mijn buik af te zijn haha

13. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Mijn hormonen en negatieve gedachten vliegen alle kanten op. Ik zit er op het moment even doorheen. Morgen weer naar de psychisch verpleegkundige en gynaecoloog voor een bevalplan en ik denk ook dat we nog even kunnen kijken. Dat hoeft voor mij niet zo nodig, maar mijn vriend vindt het wel heel leuk.. ik hoop ook een datum te krijgen!
    Hier ook geen babyshower gehad en ik denk voor iedereen beter als dit ook niet komt deze keer..

Mijn rug en onderbuik doen zeer. Dit wordt ook niet minder op mijn fitnessbal. Vooral uit bed en van de bank af is een workout op zich. Klokkenluider van de notie dame is er niks bij de eerste 5 stappen.
    Loop zelfs na een lange dag als een pinguïn en fietsen wordt ook vervelend.
    Maar alleen in de auto is op sommige dagen in de mentale toestand die ik op sommige dagen zit, niet heel erg verstandig.

14. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Moest lachen om je klokkenluider vergelijking @Lesliefje .. herkenbaar....
    Voel me dan zo rot en zwak..
    Merk ook dat ik soms druk van onderen voel, heel naar, als mevrouwen dat ook nog gaat afzetten....
    Lang zitten aan de eettafel is not done..
    Zitten op de bank is meer als een luie bouwvakker. Het liefst lig ik, maar dan val ik al snel in diepe slaap......

Mijn yoga bal werkt nu ook niet zo goed helaas, jammer veel aan gehad de vorige keer.
    Kleermakers zit is ook wel lekker voor even. Dan zit ik wel recht en kan ik mijn binnenbeenspier een beetje rekken.

Wat zijn we toch een stel met allemaal klachten... ergens ook hilarisch

@Dexendon jij weet nog niet wat je krijgt toch!!! Zo gaaf en spannend. Ben heel erg benieuwd!!

Lesliefje vindt dit leuk.
  15. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Nee nog steeds niet! Ben best trots dat ik mijn nieuwsgierigheid onder bedwang heb kunnen houden. Nu is het niet lang wachten meer, dus wordt steeds makkelijker. We zijn zelf ook heel benieuwd, gevoel neigt steeds naar een jongen. Zou echt omschakelen worden als het een meisje blijkt te zijn, maar dat zou ik ook weer onwijs leuk vinden

Robijn89, Ponyh, Lily94 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb geloof ik niet eens een molton? Of ja eentje. Denk ik. Pppff ik ben echt zo niet voorbereid nog. Ben bijna klaar met de box schilderen.

Ik zit echt op mijn verlof te wachten eigenlijk. Nog 2 weken werken en dan ga ik de puntjes op de i zetten. En de laatste dingen kopen. Hopelijk hoor ik donderdag wanneer ik ga bevallen.

miniVosje en Lesliefje vinden dit leuk.
  17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Haha vriendlief appte mij dat hij vanmiddag vrij is omdat hij mee wil naar de verloskundige. Hoe schattig :roflmao:

Santastisch, Sienna96, miniVosje en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Eerste echte verlof dag. Komt vriend ziek thuis. Daar gaat m'n rust :roflmao:

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hahaha dat zei ik ook toen mijn vriend appte dat hij vanmiddag vrij is. Ik zei al...daar gaat mijn rust. Beterschap met je vriend. Zieke mannen gaan bijna dood hè :p:p

20. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook eerste echte verlof dag!
    Beterschap voor je vriend!

Deel Deze Pagina