Ac: hierna is het gezinnetje echt wel compleet dus manlief is aan de beurt. Tot die tijd gebruik ik gewoon de pil denk ik. Wel zo makkelijk om een menstruatie uit te stellen als het even niet uit komt Maar eerlijk gezegd hebben we het er nog niet over gehad hoe we dit gaan aanpakken... Bedank voor de herinnering
Hier in manlief afgelopen december al gesteriliseerd dus hoef me er niet druk meer om te maken. Ik wordt binnenkort gebeld voor de datum van de keizersnede en dan ga ik opvang voor de kinderen verzinnen. Is wel fijn dat we het vooraf weten nu. Vandaag groeiecho gehad. Kindje blijft op p8 lijn, gewicht nu rond de 1800 gram. Vanaf nu wekelijks flow metingen. Zolang die goed blijven kan ik gewoon in week 39 bevallen.
Hier wil ik geen ac. Ik moest 3 jaar wachten en uiteindelijk via iui zwanger geworden. Zie de kansen dus ook kleiner om meteen spontaan zwanger te worden. En ik zou toch nog een 2de willen. Wat zijn er veel die hun man laten steriliseren. Daar hoef ik voorlopig nog niet aan te denken.
Hier ook geen ac, maar dat komt omdat de man maar 5 zaadjes heeft of minder. En die zaadjes zijn ook zo slecht dat ik van de totaal 12 eicellen maar 2 bevruchtingen heb gehad in de 2 pogingen. Laaste keer icsi waren er helemaal geen zaadjes.
Na ruim 10 jaar proberen en 7 miskramen wilden wij dus ook niet direct aan de ac. Dat is ook precies de reden dat ik nu straks 3 kindjes heb hahaha het heeft ons zo veel moeite gekost om zwanger te raken en zwanger te blijven dat dat actief voorkomen voor ons allebei heel vreemd voelde. En toen lukte het dus wel haha en vandaar dat we nu toch hebben laten steriliseren want nog meer miskramen en/of een vierde kindje dat trekken we echt niet meer. Ik kon mezelf ook laten steriliseren tijdens de keizersnede maar ik heb gezegd dat het de beurt van mijn man nu wel een keer was. Ik heb zo ongeveer alle gynaecologische onderzoeken en ellende wel gehad, dus nu was het zijn beurt. Hij is tijdens deze zwangerschap gesteriliseerd, wat officieel dus niet mag, maar we waren er allebei echt 100% zeker over.
O balen @Lily94 . Ik hoop dat de draaipoging lukt. Zou je een stuitbevalling zien zitten? Over ac: ik mag niks qua hormonen ivm trombose in het verleden en hoewel mijn hart een groot gezin wil, weet mijn hoofd dat het goed zo is. We hebben heel veel verdriet gehad om te komen waar we nu zijn en al was het het uiteindelijk allemaal waard, het is goed zo. Ik ga volop genieten en mijn zegeningen tellen ♡. Had gevraagd of ze me meteen wilden steraliseren met de keizersnede maar daar vinden ze me te jong voor, dus mijn man laat er binnenkort een knoopje in leggen (hij is 7 jaar ouder en dat is dan blijkbaar niet meer te jong haha). Tot die tijd gewoon condooms .
@Lily94 balen zeg! Heb je ook wel eens gehoord van dat acupunctuur zou kunnen helpen? Wist ik zelf niet, maar een vriendin heeft dat gedaan als baat het niet, schaadt het niet. En toen is het nog wel gelukt. AC: ik weet ook nog niet wat voor AC wij zouden gebruiken. De eerste is door de pil heen gekomen ( ondanks dat ze zeiden dat ik eigenlijk nooit natuurlijk zwanger zou kunnen worden ) en nu heb ik hormonen moeten spuiten. Dus durf niet echt te zeggen dat niks gebruiken een optie is.
Ben gisteren moeten stoppen met de ascal (bloedverdunners pillen, spuiten moet nog wel). Doodeng vind ik het, steeds als ik wakker was om te plassen (=vaak) kreeg zoonlief een por. Arme jongen
Spuiten nog wel? Ik moest allebei stoppen week 36. Maar met de fraxi ben ik gelukkig weken geleden al gestopt. Nu nog een weekje ascal en dan klaar. Vind ik ook wel spannend, gelukkig krijg ik flow metingen
Ja ik heb trombose gehad tijdens de zwangerschap van mijn dochter, dus is teveel risico om daar mee te stoppen. Als ik denk dat ik weeën heb moet ik wel direct stoppen, en sowieso een dag voor de keizersnede. Vervolgens moet ik in het kraambed ook weer spuiten en daar 6 weken mee doorgaan.
Vandaag dan eindelijk met de strijk begonnen, even 4 wasmanden wegwerken. Zag er tegenop, zolang staan. Maar heb het mezelf makkelijk gemaakt, strijkplank heel laag gezet en lekker zittend op de bank aan het strijken, ondertussen tv kijken hahahaha wat ben ik erg
Hahha zo heb ik het ook gedaan. Heb alleen een stoel met goede rugleuning gepakt. Zitvlak van de bank is te groot. Heb er ook meerdere avonden over gedaan. Was ik het zat hup aan de kant en de volgende avond verder.
Wow wat is het stil hier! Iedereen een fijn weekend, wij gaan lekker uit eten vanavond, nu het nog kan.
Net terug van de voetbalwedstrijd van mijn zoon. Het was weer vroeg vanmorgen haha. Maar wat maakt het uit, ik slaap toch slecht
Wij zijn de wieg in orde aan het maken. Planken zagen voor het geboortebord. Beginnetje maken met de vluchttas. Klossen en douche stoel kwamen vanmorgen binnen. 35 weken alweer. Bizar dat ze met 2 weken gewoon geboren mag worden! Maar ze mag het best nog 3.5 week volhouden en zich dan laten zien.
Ik besef me ook ineens dat het nog maar een paar weekjes is voor we onze zoon gaan ontmoeten. Ik ben zo benieuwd hoe alles gaat verlopen. Ben ook benieuwd wie van ons clubje als eerste bevalt