Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Ik ben ook heel benieuwd, maar heb nog een aardig to do lijstje dus ze mag nog even wachten :)

Nu ga ik lekker een dutje doen, mijn moeder is op bezoek en let ook even op mijn dochter.

miniVosje vindt dit leuk.
  2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.041
    113
    Vrouw
    Van mij mag hij na volgend weekend wel komen, dan heb ik alles gedaan wat ik wilde doen (dinsdag personeelsetentje, wil nog even langs de kapper en zaterdag vrijgezellenfeest van een vriendin). Qua babyzaken is alles geregeld, dus ik ben er klaar voor :).

Sienna96, miniVosje, Lily94 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Hier moet ik nog wel echt het een en ander doen haha
    Aangeven bij de gemeente is daar 1 van.

Ook nog even een grote schoonmaak

Maar ben ook nog niet helemaal klaar met werken. Moet nog 8 cliënten bezoeken en dingen afhandelen. Vervanger inzetten. Gaat de komende 2 weken gebeuren..

Wil ook nog lekkere loungebank scoren, zodat we in de zomer buiten kunnen chillen

4. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Oh en ik mag het 34 weken dansje doen!!! Nog max 5 weken

miniVosje, Robijn89, Phloxie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Vandaag de maxi cosi gekocht.
    Mijn zus heeft het "familie"wiegje gebracht.
    Ik denk volgende week de puntjes op de i zetten in de babykamer.
    Alles is gewassen en netjes opgeborgen.

Bij Ikea een mooie stoel gezien, die mij ideaal lijkt voor het geven van borstvoeding.
    Maar twijfelde vanwege de prijs (300 euro) en niet gekocht.
    Nu waren we van de week weer bij de Ikea en wat blijkt: alleen bij de Ikea Barendrecht is deze stoel nu met ikea pas met 50% korting..... Dussss die gaan we ook nog halen.

Over 4 weken kan het zomaar zijn dat de baby er al is,... wat een bizar gek idee is dat!

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik moet aankomende week ook nog werken en dan heerlijk verlof. Ik wil ook nog een loungebank scoren voor de tuin, maar volgens mij kan je die beter in de winter scoren :roflmao:

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ook nog een week werken. Wel een hele drukke week. Moet nog genoeg doen daarna, alleen de maxicosi staat klaar. Moet alleen wel de isofix base nog kopen.

Kan nergens een onesie vinden maat 44 die ik stoer genoeg vindt. Alles is allemaal zo zoetsappig ppff

Heb de uitnodiging van anesthesie vandaag ontvangen. Een week voor de kzs. Ik zeg je eerlijk ik heb er zeer weinig zin in. Merk dat ik psychisch niet lekker zit. Kijk wel uit naar nog even verlof voor de bevalling, maar de bevalling zelf en de periode erna met 3 kinderen... totaal niet :(

8. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik heb hele stoere onesies gekocht bij believemode. Gaan alleen wel pas vanaf 50... en ze kosten ook wat :| Maar wel ontzettend stoer!

Jammer dat je niet zo lekker in je vel zit! Hopelijk kun je een beetje je rust vinden als je straks verlof hebt... tot 36 weken werken is ook wel heel pittig als je kzs dan al zo snel volgt...

Nuage vindt dit leuk.
  9. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Ja dan heb je net twee weken rust.
    Hoop dat het allemaal rustig verloopt en je een fijne start hebt

Nuage vindt dit leuk.
  10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb er toch nog eentje gevonden van BESS en meteen maar besteld. Ik heb in maat 50/56 echt hele leuke, maar dat gaat deze mini baby nooit passen bij geboorte.

Ik had na mijn zoontje een PND, voel wel dat ik nu minder stabiel aan het worden ben. Kijk er echt tegenop en dat wil ik eigenlijk niet. Zag vandaag iemand zitten bij Babypark met een pasgeboren baby op de schouder.. en ik denk alleen maar... neeee pppff kan me er niks bij voorstellen dat het over 5 weken hier ook zo is...

11. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Ik ben gisteravond mijn slijmprop verloren. Ik weet dat het nog niks zegt, maar bij mijn dochtertje verloor ik hem pas met 40 weken. Vind het toch wel een klein beetje spannend..

Kimberley92 en miniVosje vinden dit leuk.
  12. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Snap ik! Hoe voel je je verder?

Lvdv89 vindt dit leuk.
  13. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Bespreek je dit met je vk of gyn? Vervelend dat je je zo voelt!

14. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Zou ik ook vinden, het is toch een begin!!
    Zo spannend de eerste tekenen

Lvdv89 vindt dit leuk.
  15. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Snap ik, ik zou dit ook wel spannend vinden! Maar heb wel echt ook overal gelezen dat het totaal niks zegt, dus hopelijk blijft de baby toch nog even lekker zitten :oops:

Lvdv89 en miniVosje vinden dit leuk.
  16. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Bij mij kan de baby ook nog niet komen, ben er nog niet klaar voor, heb nog 2 weken te werken, kamertje wordt dinsdag geschilderd, dus die hoop ik volgend weekend te kunnen inrichten, moet nog steeds wat kleine dingetjes kopen, en moet nog aan het geboorte kaartje beginnen.
    Dus laat die van mij nog maar even zitten, ik heb mei echt nog nodig...

@Nuage wat vervelend dat je je zo voelt, en er zo tegen op zit. Kan je hier over praten met iemand, en kan je eventueel extra hulp krijgen?

Lvdv89 vindt dit leuk.
  17. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Lily94 ja hij mag nog wel even 2 weken blijven zitten! Maar erna ben ik er helemaal klaar voor hoor

@Phloxie verder voel ik me niet anders. Af en toe harde buiken maar niet meer dan hiervoor. Dus het zal nog niks zeggen waarschijnlijk

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat spannend zeg de slijmprop al verloren! Ben benieuwd of het wat zegt.

Heb er nog met niemand over gepraat alleen m’n man. Ik kijk eerst even of het blijft. Het wisselt nogal dus wie weet.

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    ff vraagje. Wij komen net tot de conclusie dat de maxi cosi (deze gekregen met andere adapters) niet op de kinderwagen past. Wij hebben een joolz kinderwagen. Past de maxi cosi cabrio fix hier wel op?

20. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ja wel met de juiste adapter. Toevallig heb ik due gisteren gekocht. Nieuw 30 euro

lautjuh85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina