Zo, vandaag kleuterdochter weer naar school, nu het gevoel pas dat mijn verlof echt is begonnen. Straks lekker een dutje doen en vanmiddag komt mijn vader nog met een paar klusjes helpen. Boodschappen al gedaan. Vakantieplannen heb ik nog niet echt, maar wil ook niet de hele zomer thuis zijn, woon in een grote stad en heb echt behoefte om wat tijd in de natuur door te brengen. Waar, weet ik nog niet. Alles nog rustig bij iedereen?
Hier een dagje vrij vandaag. Vanmorgen om 8uur al naar de tandarts geweest met zijn allen. Straks naar school met onze kat want mijn zoon houd een spreekbeurt over katten Hier ook geen vakantie gepland trouwens. We hebben onze vouwwagen verkocht. Wil eerst niet met een baby kamperen.
Offday vandaag. Lig op de bank en dochter hangt maar wat rond. Af en toe spelen, tv kijken, mama knuffelen. Hoofdpijn, harde buiken, energieloos.
Slechte nacht gehad, veel maagzuur, rugpijn en een drukke baby in mijn buik. Ik voel me waardeloos dus heb het personeelsetentje voor vanavond maar afgezegd. De box is zojuist gezet en de kinderwagen staat, alles is er klaar voor en ik ben er klaar mee . Van mij mag hij na morgen wel komen hoor.
Hier ook nog geen vakantieplannen. Mijn vriend heeft nog wel 3 weken vrij in augustus. We kijken gewoon het moment af, of we nog last minute ergens heen gaan. Zou dan wel met de auto worden. Helemaal afhankelijk hoe het met de baby gaat en wat de weersverwachtingen zijn. Vannacht ook weer zeer slecht, of beter gezegd, vrijwel niet geslapen. Hoop vanmiddag nog een dutje te kunnen doen, maar zit nu nog op een pakketje te wachten (de maxi cosi wordt geleverd en een bestelling van de Hema met allerlei babyspulletjes). Wordt geleverd tussen 11.00-15.00 dus hoop een beetje op tijd. Kan momenteel echt heel slecht ademhalen. Normaal zitten gaat echt niet meer. Plat liggen alleen echt nog maar op mijn zij. Hoop dat dit snel overgaat.
Oooh meiden....ik was gister toch chagrijnig op mijn moeder!!!! Tagt ze me op fb onder een bericht dat je een bos bloemen kan winnen. Omdat ik zwanger ben van ons derde kindje had ze erbij gezet. Even voor de duidelijkheid....wij hebben onze zwangerschap niet bekend gemaakt op fb of andere social media. Krijg ik gister via instagram een privé bericht van iemand die ik al jaaaren niet meer gesproken heb....wat lees ik....ben je zwanger??? Ik heb er niet op gereageerd. Heb mijn moeder geappt of ze de reactie wil verwijderen en of ze me niet meer wil taggen. Ze is zo’n digibeet wat dat betreft en snapt niet dat iedereen uit mijn vriendenlijst dat kan lezen.
Hahah dat is een reden dat ik het wel heb gedaan. Maakte me ook niet zoveel uit, maar mijn moeder, 75 inmiddels, had dat ook zo kunnen doen. Haha Snap dat dat wanneer je het niet wilt erg vervelend is. Hier een ander probleempje met moeder haha met de verjaardag van dl heeft ze van oma een baby born gekregen. Nu was die kwijt. Dus twee dagen terug mijn moeder op Skype en dl heel zielig. Nee oma ze is echt kwijt en als ik jarig ben krijg ik dan een nieuwe etc etc. Volgende dag alle prinssenjurken uit gezocht en jawel daar is de pop. Ik een foto gestuurd naar oma, zo van ze zal blij zijn als ze uit school komt! Sta ik beneden komt post.nl met een pakket Kijk op mijn telefoon staat er onder de foto, beetje voorbarig geweest en al een nieuwe besteld.... Super lief Maar dit gaat me te ver. Dus opgebeld en gezegd dat ik de pop terug stuur! Snap dat ze het goed bedoeld en ze haar niet vaak ziet. Maar hier kan ik niet goed tegen, 1 kick en ze wordt op haar wenken bediend. Gelukkig snapte ze het wel. Moest er ook wel om lachen. Lief mens!
Mijn moeder heeft dat bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Ik was toen 10 weken zwanger en zelfs de mensen om ons heen wisten het nog niet allemaal
Het is ook niet dat niemand het mag weten, maar wij hebben bewust er voor gekozen het niet op social media te delen juist om dit te voorkomen want dan ben je ineens interssant haha
idd, terwijl je mensen normaal nooit ziet of hoort. Even wat anders, ik heb al de hele ochtend harde buiken, het gevoel of er elk moment iets kan gaan breken van onder. Voelt heel kwetsbaar. Buik is echt enorm.. Verder meteen al moe bij het opstaan en misselijk. geen krampen, eerder constante harde buik en oppervlakkige pijn bovenin en een druk van onderen. Ik voel haar wel bewegen zachtjes. Heb gisteren een beetje teveel schoongemaakt... bijna het hele huis... Misschien daarom?? Vannacht op zich goed geslapen. Lastig om te beoordelen of je al moet bellen of niet.
Het klinkt alsof je inderdaad een beetje teveel gedaan hebt. Rustig aan doen lijkt me slim. En bellen kan altijd toch? Al is het maar om het even van je af te praten.
Bij twijfel altijd bellen! Liever te veel dan te weinig. Ochtendje zkh er op zitten. Afspraken rondom de ks gemaakt.. 20ste bellen hoelaat we ons de 21ste moeten melden. Baby volgt mooi zijn eigen lijntje, iets boven het gemiddelde zit hij. Wordt nu geschat op 6 pond. Alleen zijn benen zijn erg lang haha, ze heeft ze meerdere keren opgemeten maar bleef uitkomen op 1,5 week voorloop
Ik ben even aan het meelezen.. ik praat nooit mee, en zit amper op het forum. Dus bij deze: Sorry voor het inbreken dames Ik las dit, en ik dacht "hey dit heb ik ook" daarom breek ik ook in. Ik gloei ook helemaal (vuurrode wangen) dus ik werd ook een beetje angstig, mijn oudste is namelijk ook met 34 week en 6 dagen geboren, dus ik ben hier erg huiverig voor dat het weer gebeurt. Ik zit ook te twijfelen om te bellen, maar ik denk dat ik op tijd mijn bed ga opzoeken vanavond, en het ga bezien. Druk van onderen kan trouwens zijn door het indalen (althans bij mij) ik weet niet of jouw kleintje al is ingedaald? Nogmaals sorry voor het inbreken, het kan zijn dat ik vaker mee ga lezen.. juist omdat het nu toch wel aardig dichtbij komt allemaal.. hoop niet dat jullie het erg vinden. Ik ben Jaroly, 34 jaar , en dit wordt mijn 4e kindje.. een zoon
Mag ik mij met de laatste loodjes in het zicht ook nog aansluiten? Ik lees al van begin af aan mee 5e kindje voor mij, 2e kindje voor mijn man, vandaag 37 weken maar met mijn beval verleden (andere kids zijn geboren met 41+1, 41, 40+6 en 41+5 weken) denk ik dat het nog wel 4 weken duurt al hoop ik dat het dit keer als verrassing voor de uitgerekende datum zal zijn, ik ben 30 mei officieel uitgerekend. Ik zou ook graag op FB mee kletsen als dat mag, dat kletst wat vrijer naar mijn gevoel dan hier in het openbaar
Welkom nieuwe dames. Uiteraard altijd welkom om mee te kletsen. Als je bij de fb pagina wil, stuur mij dan even een berichtje met je naam en omschrijving profiel foto. Zoek ik je op en voeg je toe.
Welkom nieuwe dames, gezellig!!! Vanmorgen controle bij gyn gehad en die was goed. Ze heeft voldoende vruchtwater en ligt met haar koppie al in mijn bekken. Heb ook al vitamine K gekregen om in te nemen. Hebben dat er meer?
Welkom nieuwe dames, leuk dat jullie de laatste weken nog mee komen kletsen Ik heb om half 2 de afspraak voor de draaipoging. Ben best wel zenuwachtig, beetje misselijk erdoor ook