Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Nee ik herken dit niet. Inmiddels al meer bekend over je urine?

Ik heb de laatste dagen zo vreselijke honger!! Hebben meer hier last van? Zit nu alweer aan 2 boterhammen pindakaas. Gisteravond al flink lopen snaaien. Wil dit niet teveel. Kom ik de laatste weken zeker nog eens 10 kilo aan :roflmao:

MelMel en miniVosje vinden dit leuk.
  2. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @Phloxie nee, herken het niet. Wat was de uitslag van de urine?

@lautjuh85 ook absoluut niet. Heb totaal geen eetlust. Enige wat ik wil is.... frikandel speciaal. Maar omdat nou 3x per dag te gaan eten, is ook zo wat he.

miniVosje, Robijn89 en Mila27 vinden dit leuk.
  3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb de steken voornamelijk links onderin. Waarschijnlijk heeft het te maken met het indalen van je kindje. Maar het kan nooit kwaad om je urine even te laten checken. Heb je geen last van je bekken?

4. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb het aan het eind van de dag, dat ik veel meer honger heb:D. Ik probeer er ook op te letten, maar gun mezelf voldoende hoor, haha.

5. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Mijn eetlust is eigenlijk redelijk normaal (de hele zwangerschap al). Soms wel ineens zin in iets, maar ik moet ook niet teveel gaan eten want dan kan ik wel sneller beroerd worden :eek:

6. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Hier ook verslaafd aan frikandellen speciaal... liefst elke dag :roflmao: ben zo blij dat mijn waardes daar goed bij blijven whahaha :roflmao:

@Phloxie de steken herken ik niet echt... heb wel sinds 2 dagen soms wat oefenweeën maar dat komt echt in golven... denk niet dat je dat bedoelt... maar mss toch indalen bij jou? Kan ook vervelend aanvoelen!

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Willen jullie ophouden over frikandellen speciaal haha ben in staat er eentje te gaan halen! Gelukkig krijg ik het zuur van die uitjes haha

miniVosje, Robijn89 en Williie vinden dit leuk.
  8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Vanavond nog frikandel speciaal gehad :roflmao:

miniVosje en Williie vinden dit leuk.
  9. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Ik ook!

miniVosje vindt dit leuk.
  10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ga even mihoen met garnalen en cashewnoten bakken hhmmm

11. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Hahaha, lekkere trek dames?

Mijn buikpijn lijkt weer weg gelukkig, vk belde nog even na en uitslag van urine was goed. Geen blaasontsteking wrsch. Wel gaat het nog op kweek bij GGD, dinadag of woensdag de uitslag. Glucose was wel verhoogd in urine, maar dat kan “gewoon” door zwangerschap of zoetigheid komen (ik had twee zoete koffiebroodjes op). Maandag belt de vk nog even met mijn huisarts hierover, maar hoef wrsch niet nog eens glucosetest te doen. Eerlijk gezegd zie ik dat ook echt niet zitten, en ben ik in staat om te weigeren.
    Pijn komt daar ook niet door, wrsch toch door indalen, of nog groeispurt van onderste deel van baarmoeder, bandenpijn, waardoor buik geïrriteerd is. Belangrijkste is dat ik bel als het erger wordt, of er regelmaat in zit of het niet overgaat met PCM en warmte compres plus rustig aan doen.
    Baby beweegt goed, dus maak me daar geen zorgen om.

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.040
    113
    Vrouw
    Honger heb ik al de hele zwangerschap lang :roflmao:

Ik vind de baby de laatste dagen stukken rustiger. Heb ik ook bij de gyn aangegeven maar alles zag er gewoon prima uit..
    Misschien heeft hij gewoon minder ruimte nu. Ik voel hem wel, maar ik zie mijn buik niet meer alle kanten op gaan.

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb dit precies hetzelfde. En als hij wel druk is dan doet dat echt pijn!! Omdat hij dus minder ruimte heeft.

14. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Die van mij is de laatste paar avonden/nachten juist druk. Normaal rond 12 klaar en kon ik slapen afgelopen nacht is ze tot zeker half 2 een feestje aan het bouwen geweest. Ml lag ook al te knorren naast me ben van ellende maar op het logeerbed gaan liggen o_Oo_O om 6 uur was ze weer aanwezig :confused:

15. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    De baby is bij mij ook nog wel erg druk! Ze ligt ja met het hoofd boven en soms heb ik echt het gevoel dat ze het hoofdje door mijn buik heen wil duwen, die hele bult zie je dan omhoog komen en schuiven :roflmao:

16. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.040
    113
    Vrouw
    Gelukkig ben ik niet de enige dan!
    Merk dat nu het einde nadert de angst hem alsnog te verliezen ook weer toeneemt.

17. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ah dat is echt heel verdrietig maar wel begrijpelijk :( je bent al super ver gekomen nu, je bent er echt bijna. Nog heel even en dan kan je jullie kleintje lekker knuffelen! Het komt goed

Robijn89 vindt dit leuk.
  18. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier ook nog een drukke baby. Het valt mij vooral op dat me buik zo hard is geworden. (Niet als harde buiken, maar gewoon de baby die overal zit)

Ik begin steeds sneller last te krijgen van bandenpijn, en als ik even op me rug lig, krijg ik weer pijn in me onderrug, moet dus altijd weer van posities veranderen.

@eetlust ik wil de hele dag door chocolade eten, merk wel dat het de laatste weken erger is geworden. Frikandel speciaal hoeft van mij niet, maar ik eet dan wel weer graag een kroket

19. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
    Zal blij zijn als het maandag is, dan kunnen we weer naar de gyn voor controle en groeiecho. Ben benieuwd wat ze dan zeggen qua inleiden.

Vandaag 35weken dansje!!!!

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ugh vanochtend 82,1 kg op de weegschaal dus ben 11 kg aangekomen. Maar ik heb geen zin om nu beter te gaan eten eerlijk gezegd. Ik wil alleen nog maar zooi geloof ik... maak gewoon broccoli voor m’n kinderen en eet zelf bami haha oh erg

Hier ook een hele drukke baby soms vooral als ik suiker eet in de avond

Deel Deze Pagina