Super mooi die echo. Kan iedereen daar gewoon een echo laten maken? Zitten er kosten aan verbonden en is het druk? Het lijkt me super om dat zaterdag te laten doen.
Ik heb ook een tula liggen! Ik hoop dat deze baby wel een draagbaby wordt. Anders heb ik hem echt voor niks gekocht! Mijn dochter, die echt heel klein van formaat is, wilde na 4 maanden al niet meer in de wagenbak en alleen maar zitten en ik heb haar hooguit 2x gedragen. Dat was een hel! Krijsen en doen. En ze liep al voor haar 1e verjaardag dus de wagen ook vrij weinig gebruikt. Wij hebben de maxi cosi Stella. Maar misschien koop ik toch een Joolz 2ehands. Vind het namelijk wel fijn dat het zitframe zo hoog is, bij de Stella zit de kleine zo wat op de grond.
@Dexendon Het kost €40 en je moet je eigen in schrijven. Dit hebben wij gelijk bij binnenkomst gedaan. Je krijg dan alles foto's op een USB mee. Dus als je het wilt dan gelijk inschrijven als je er bent dan krijg je een tijd te horen. Ohh ja die €40 gaat naar het goede doel; stop te vroeg bevallen. Vind het zo mooi!
Heel erg mooi! En qua kosten valt het mij heel erg mee. Goed idee om er gelijk naar toe te gaan bij binnenkomst. Ik denk dat we dit gaan doen (als ik mijn vriend zo ver krijgt, hij kan nog weleens dwars zijn)
Ik heb nog een bykay draagdoek liggen van mijn zoontje en wil heel graag nog de Tula Soar! Die vind ik zoooo tof!❤️ Nu net de draagzak van mijn zoontje verkocht, ook een Tula maar was een toddler versie. Die kunnen we dus nog lang niet gebruiken
@Dexendon Die waardes zijn op het randje. Ik geloof nuchter mag het tot 5,2 of 5,3 zijn en na de maaltijd 7,8 na 1,5 uur. Dus je zit nog goed! Ik ga morgenavond naar de 9 maanden beurs en zondag weer. Ben benieuwd.
Ja had beetje gegoogled en zag dat het echt op het randje was. Was daarom benieuwd of het ziekenhuis zou bellen. Zou er dinsdag wellicht meer over horen. Misschien moet ik over een aantal weken nog een keer testen? Hoop dat het goed blijft.
Oké mijn lichaam roept me al goed terug na een dagje flink lopen en shoppen. Hang weer boven de wc....
Ik ben van de lijst af zie ik Ik vroeg me iets af. De baby schopte vrij veel en flink hard, maar sinds een paar dagen voelen de schopjes niet meer als echt schopjes maar ineens meer als plopjes/belletjes, een beetje alsof je met een rietje in water blaast, of je darm die birrelt( alleen is het mn darm niet)( als jullie snappen wat ik bedoel) en minder vaak. Wat is dit!? Moet ik me zorgen maken?
Hier woensdag nar de negenmaandenbeurs geweest. Geen grote dingen gescoord maar wel een hoop leuke kleine dingen (rompertjes, hydrofiele luiers, goodiebag van mamaloesbabysjop, een positie shirt en voor mijn dochter een rokje) en een hele leuke dag gehad! @Tal88 Als je het niet vertrouwd zou ik even de vk bellen, niemand kent de bewegingen van je baby zo goed als jijzelf.
Ik vond van wel stond in p7 kom je eruit loop je zo naar de 9 maanden kant. Vorigjaar stond ik buiten waar je de deur uitkomt bij p7 maar die was nu al vol.
Veel plezier voor de mensen die nog naar de 9 maanden beurs gaan, ik zelf niet. Mooie echo foto's zijn daar gemaakt zeg! Vandaag om 14.20 afspraak bij de Vk moet vanaf 12 uur nuchter blijven omdat ik een prikje in m'n vinger moet om vanalles te meten. En we gaan natuurlijk weer het hartje horen van ons klein meisje. Las dat iemand beetje onzeker is in haar relatie, heb ik soms ook erg last van, ik ga mezelf dan zo veel dingen wijs maken en zorgen maken Fijne dag
Volgens mijn vk hoef je pas vanaf 28 weken je baby elke dag te voelen bewegen. En dat je baby nu nog veel vruchtwater heeft of meer richting je rug beweegt en dat het dus kan wisselen in intensiteit, maar neem aub contact met vk op als je twijfelt of je onzeker voelt, daar zijn ze ook voor.