Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ai vandaar dat wist ik niet.

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Stond inderdaad in de app van 9 maandenbeurs dat babydump er niet was ivm geloofsovertuiging. Is toch niet meer van deze tijd jongens...kom op.

3. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ja dat was ook mijn gedachten. Maar kom oorspronkelijk uit een regio wat (zwaar) gelovig is, en die zijn allemaal zwaar fan van deze winkels, juist om hun geloofsovertuiging. Ik denk dat het ze toch uiteindelijk ook veel klanten opleverd.
    Zelf vind ik het maar irritant, omdat ik juist vaak op de zondag lekker op websites aan het snuffelen ben, en dat er dan geen prijzen staan is echt irritant.

4. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Toch juist goed als mensen zo goed vast houden aan hun overtuiging ;) Ik ben zelf ook christen en vind het wel goed dat ze zich niet laten ombuigen omdat ongelovige mensen vinden dat de winkels en/of site maar open moeten op zondag omdat het “van deze tijd is”.. :) Soms moeten mensen ook maar gewoon respect hebben voor andermans overtuiging....

Maar wel balen dat je nu voor niks naar de beurs bent gegaan!

Lvdv89 en Dexendon vinden dit leuk.
  5. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Balen dat je voor niks naar de beurs bent. Op zn grote beurs vind ik dat wel apart.

6. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    25+4

Bijgevoegde bestanden:

Robijn89, rrbaby en Lesliefje vinden dit leuk.
  7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Fijne avond nog

lautjuh85 vindt dit leuk.
  8. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Ik vind het een raar iets zeker op zo'n grote beurs! Ook echt niet kunnen twee van die grote items.

Maargoed ben ik niet voor niets gegaan hoor, genoeg andere items. Kofferbak vol reut terug haha

9. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @lautjuh85 gefeliciteerd nog een fijne avond.

@Lesliefje afgelopen zomervakantie geweest toen moest we ook 3 parkeerplaatsen verder. Je moet lekker x doordeweeks gaan als iedereen op school zit. Dan is het zo rustig. En hebben de geiten zo’n honger dat Bregje nog maar net in hok was en ze letterlijk onder 6 geitjes lach:roflmao:
    :roflmao:

Wij zijn vanochtend naar bios geweest. Toen even thuis hond opgehaald en dochter haar fiets en even naar strand geweest. Waren er snel weg want zat me zwaar te irriteren (lees hormonen) aan van die mensen (kinderen/volwassenen) die achterlijk gaan gillen als er een hond in hun buurt komt. Ja sorry maar dan moet je nu niet naar het strand gaan. Honden mogen er nu nog los dat weet je.
    Dus een slush gehaald en lekker naar huis gegaan.

Lesliefje vindt dit leuk.
  10. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ik ga inderdaad ook meestal doordeweeks! Maar het was pas kwart over 11 en dan zijn ze een kwartier (!!!) open. Ik zei al, volgende keer gooien we gewoon de fietsen achterin en dan maakt het ook niet uit welke parkeerplek je hebt!
    Weer een leermomentje haha!

Dus ook een lekker dagje!
    Ja, dat snap ik ook echt niet! Groot gelijk hoor, laatste maanden dat de honden nog op het strand mogen, ik vind het altijd ontzettend leuk als er zo'n hond helemaal in zijn element is!
    Ah een slush! Ik weet wat ik van de week ga halen

Miesje25 vindt dit leuk.
  11. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Mijn buik gister 25+4

Bijgevoegde bestanden:

Lily94, Fien25, miniVosje en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    lautjuh85 vindt dit leuk.
  13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wat is het hier stilletjes vandaag :) allemaal aan het genieten van het mooie weer.

14. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Even een verslag vanuit ons zonnige tuin..;)

Vandaag controle gehad. Baarmoeder zit al rond de 28cm. Gelijk aan 28 weken zwangerschap. Aan de hand van deze meting zou de kleine boven het gemiddelde zijn met de lengte. Echter zegt ze dat ik me geen zorgen om moet maken, want met het voelen aan de buik, voelt het kindje helemaal niet groot. Ze ligt overigens in de stuit. Over 3 weken de volgende controle. Ben benieuwd wat de meting dan zegt..

Dacht vandaag de suikertest te doen, maar was helemaal vergeten dat ik hiervoor een afspraak moest plannen. Dus die staat nu voor komende woensdag. Zo geen zin in..maarja alles voor de kleine.

Over 2 weken de 3/4d echo.. ga toch vragen of ze het kindje willen opmeten. Ik moet me geen zorgen maken, maar ergens doe ik dat nu wel ..:rolleyes:
    Maar komt vast goed allemaal.

Inmiddels al de eerste babywasjes gedraaid hier.
    Ook nog telefoon gehad van mn werk, de arbo arts zou contact met me opnemen, maar tot op heden niks gehoord. We wachten het maar af.

Hoe gaat het verder hier met iedereen?

Jolicoeur, miniVosje en Miesje25 vinden dit leuk.
  15. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier druk aan het werk, wilde een nieuw gesprek met de bedrijfsarts over het werken... Maar die heeft pas over 8 weken tijd... Handig als je dan al met verlof bent!

16. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Mom86 succes komende woensdag met de suikertest, ik wordt nog misselijk van de gedachten :roflmao:
    Nee zo erg vond ik het niet, alleen dat gevoel alsof het steeds naar boven komt als maagzuur en dat je het blijft proeven.

Ben benieuwd!

Mom86 vindt dit leuk.
  17. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Hier helaas niet echt genieten van het mooie weer... hooikoorts... kon er ook nog wel bij :roflmao: Vanmorgen heeft mijn moeder hier weer lekker schoongemaakt, ik ben zelf ondertussen aan de slag gegaan in de speelkamer.. alles even verplaatst omdat het niet naar mijn zin stond en alles opgeruimd... kind heeft zooooveel speelgoed, niet normaal... :rolleyes: Word nog wat als straks al het babyspeelgoed er ook nog bij komt Heb al tegen mijn man gezegd dat ik een grote kast in de kamer wil nu... project nr zoveel wat ik verzin in een moment van nesteldrang.... mijn man is zo blij met me :roflmao:

miniVosje en Kimberley92 vinden dit leuk.
  18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier ook de hele dag gewerkt. Morgen lekker een dagje vrij. :)

19. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heb even een vraagje aan de dames die eerder diabetes gravidarum hebben gehad.

Voelden jullie je ook het ene moment goed en het andere moment dood moe en kan je overal om janken en zie je het niet meer zitten.

Weet niet zo goed wat ik er mee moet.
    Komt het door de diabetes en de hormonen of ben ik serieus depri aan het raken.

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.122
    5.042
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook zonder diabetes :roflmao:
    Hormonen zijn gekke dingen.

Kimberley92 en Miesje25 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina