Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.042
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag de ha gebeld voor de kinkhoest vaccinatie maar de assistente had er nog nooit van gehoord.. Terwijl het nu toch best een ding is. Ze deed niet moeilijk hoor, maar het was geen gebruikelijke vraag zei ze.
    Hij wordt nu besteld en dan zetten ze hem tussen week 28 en 32.

2. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier ook van die hormonale momenten.
    Ik laat het maar over me heen komen, en ga meestal aan de chocolade...

Hier ook vandaag een controle gehad. Il vind ze echt nils voor stellen.
    Suiker wat ik vorige week had getest is goed, goede bloeddruk, mooi hartslag, baarmoeder net boven de navel, en 2,5 kilo aangekomen in een maand allemaal prima dus.

Ik zou het bij de echo ook gewoon vragen. Maar zolang de vk zegt geen zorgen te maken, zou ik je er ook niet te druk om maken.

Bij mij hoefde ik geen afspraak te maken voor de suikertest. Zal wel overal anders werken.

Hier s middags gewerkt. Maar wat lekker dat weer...
    Morgen een echo!!

3. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Oh ja dat is wel vervelend. Ik koos altijd mijn dochter haar kleding. Op het moment dat ze tegen begon te sputteren zei ik tegen haar, dan kies je maar zelf :rolleyes: dus ze loopt er soms wel heel kleurrijk bij haha. Maar ze vind het prachtig en tsja, laat die zelfvertrouwen maar groeien. Schoenen mag ze van mij ook zelf kiezen. Ik geef wel hints maar of dat altijd helpt. Ze kan hier ook van die buien hebben dat niks goed is. Wat ik ook doe. En idd gelijk gillen als het niet lukt of niet gaat zoals ze wil. Maar ik probeer dat echt te negeren en dat is aan het einde van de dag als ik zelf helemaal stuk ben en zwaar overprikkeld echt lastig. Maar ze kan ook weer zo lief, zorgzaam, behulpzaam, grappig en oprecht zijn. En zeker als ze alle 3 weer zeer 'bijzondere poses' hebben bij het slapen en vredig in dromenland zijn ze het allerliefste :p:D;):roflmao:

Miesje25 en Lesliefje vinden dit leuk.
  4. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @miniVosje chocolaaaaaaaaa OMG daar heb ik zoon zin in haha!
    Maar helaas...

Morgen de suikers doorsturen ben benieuwd wat ze er van vinden :roflmao:

miniVosje vindt dit leuk.
  5. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoe lang je al thuis zit, maar de arbo dienst neemt pas na 6 weken ziekmelding contact op. Ik weet niet of je werkgever het ook al door heeft gegeven aan het UWV, want daar krijg je wel vrij snel bericht/brief van en binnen een week een telefoontje.

Ben vanmorgen even langs werk geweest in de middag naar het ziekenhuis vriendin onverwachts opgenomen dus even uurtje langs en net na het eten boodschappen gedaan en dat voel ik dus al behoorlijk. Dat is toch niet veel zou je zeggen :confused:

6. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Het is een fase, het is een fase, HET IS EEN FASE!!

7. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Zijn er nog meer dames moe? Eigenlijk is het nog niet beter geweest deze zwangerschap. Ijzer was de vorige x goed, over 2 weken weer prikken. Maar ik blijf moe.

Net even een probleempje gehad. Na het douchen kreeg ik m'n joggings broek niet aan. Zo'n pijn aan de bekken dat ik met geen mogelijkheid m'n been omhoog kreeg om in de pijp te steken. Dat word nog wat als de buik dikker word.

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb zo’n honger iedere keer. Zit nu ook weer 2 bolletjes te eten :oops:

9. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ja, ik ben moe! Ijzer is goed, waarschijnlijk ook gerelateerd aan de depressie.
    Maar vervelend is het zeker. Even snel boodschappen doen? Vind je mij daarna minimaal een uur op de bank.
    Sommige dagen is het zo erg, dat ik mijn bed uit kom, ontbijt en een uur later gewoon weer terug ga.
    Ik blijf echter wel stoïcijns zoveel mogelijk en vaak dus teveel doen.

10. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Dit is de 4e week dat ik thuis zit.
    Brief over toekenning ziektewet uitkering is al binnen.
    Achja ik merk het vanzelf wel wanneer die belt.

En nee lijkt me niet veel wat je gedaan hebt, maar blijkbaar voor je lichaam toch wel. Niet leuk als je merkt dat de meest normale dingen teveel worden...

11. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Succes bij de echo !

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    28 mei
    Mom86, 32 jaar, 4e kindje

29 mei

Robijn89, 29 jaar, 3e kindje

31 mei
    Sienna96, 22 jaar, 1e kindje

4 juni
    Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje
    Ritoy, 29 jaar, 3e kindje

Dehi, 29 jaar, 3e kindje

5 juni
    Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje

7 juni
    Lily94, 24 jaar, 1e kindje
    Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje

Mila27, 28 jaar, 2e kindje

8 juni
    Mitsy, 26 jaar, 5e kindje
    Fien25, 31 jaar, 2e kindje
    Williie, 25 jaar, 2e kindje

9 juni
    Phloxie, 38 jaar, 2e kindje

10 juni

Rietje84, 34 jaar, 3e kindje
    Liefdes, 32 jaar, 2e kindje
    Dexendon
    , 33 jaar, 1e kindje
    Yankee, 31 jaar, 3e kindje
    Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje
    Melmel, 28 jaar, 4e kindje
    Nuage, 37 jaar, 3e kindje
    Rrbaby, 23 jaar, 1e kindje

11 juni
    lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje
    Mariejowlijn, 36 jaar, 1e kindje

12 juni
    Santastisch, 33 jaar, 4e kindje

13 juni
    Minivosje, 27 jaar, 1e kindje

14 juni
    Tinywish, 26 jaar, 2e kindje
    Nochti, 37 jaar, 6e kindje

15 juni

Ponyh, 38 jaar, 2e kindje

16 juni
    Miesje25, 31 jaar, 2e kindje

-----------------------------------------------
    Jongen (14) | meisje (15) | verrassing (1) |
    -----------------------------------------------

⭐️
    Liefsvanha⭐️Zonnebloem92
    ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94
    ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje
    ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35
    ⭐️Marielle1985

Afspraken:
    26 februari
    Minivosje, echo (even spieken)
    27 februari
    Jolicoeur, controle gyn
    28 februari
    Williie, controle vk
    01 maart
    Lily94, 3d pretecho
    04 maart
    lautjuh85 controle vk
    05 maart
    Jolicoeur, groei echo
    06 maart
    Robijn89, hartecho bij baby
    12 maart
    Robijn89, controle bij vk in zkh
    18 maart
    lautjuh85 groeiecho en 3/4D echo
    21 maart
    Lvdv89, groei echo + contr gyn
    Jolicoeur, controle internist + gyn
    22 maart
    Williie, 3d echo
    Phloxie, controle vk

25 maart
    Nuage, 3d echo
    27 maart
    Robijn89, controle gyn
    Lily94, groei echo

3 april
    Robijn89, hartecho bij baby
    11 april
    Robijn89, controle vk in zkh
    24 april
    Robijn88, controle gyn

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
  14. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Jolicoeur hier soms ook al heel snel last hoor... ene keer sneller als de andere keer, helaas...

15. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Vandaag komt de babykamer! Gisteren het hele kamertje leeg gehaald. Van de week gaan we het nog wel verven. Vind het zo leuk haha, het wordt steeds meer echt.... We krijgen in juni gewoon echt een baby hihi!

Vanmiddag weer naar de gyneacoloog, dit keer gaat mijn beste vriendin mee, volgens mij is ze helemaal zenuwachtig haha.

Bijgevoegde bestanden:

Santastisch, Ponyh, lautjuh85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ik mag vandaag ook weer naar de gynaecoloog voor een intake voor psychologen. Kijken of zij mij in het Alrijne kunnen helpen of dat het toch de POP-poli wordt.

Het gaat echt met ups en downs op het moment. Op het moment dat ik mij down voel en hulp zoek, voel ik mij een paar dagen later weer beter. Maar het is geen doen zonder hulp op het moment denk ik.

Voor mijn bekken ga ik toch een afspraak maken met een bekkenfysio. Want dat wordt toch wel heftiger.

Het wordt lekker weer en na de afspraak in het ziekenhuis even aan de slag met de tuin en het balkon :)

Santastisch en Nuage vinden dit leuk.
  17. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    @Lesliefje ja het is een fase *zucht* ik weet het maar op dit moment zo ongelofelijk vermoeiend. En dan haar broers, die zich ook steeds met haar bemoeien. Heel veel succes vandaag! Ik hoop dat er iets uit komt waar je verder mee kan.

@Williie ik ben ook zo ongelofelijk moe, energieloos, slap futloos en moooooeeeee! In de eerste 16 weken lag ik al voor 20.00!!! Nu probeer ik het te rekken om niet eerder dan 21.30 te liggen want van teveel slaap kun je ook moe worden. Er zijn wel eens uitschieters, zoals zaterdag, 23.15 met manlief. Alleen daar betaal ik dan echt hard voor.

Maar ik denk dat ik ook moe ben door alles wat er weer gebeurd. Mijn zoon is aangemeld bij Curium. Daar hebben we vragenlijsten voor ingevuld. Dat is bekeken door een Psych en hij komt in aanmerking voor verder onderzoek. Alleen heb ik daar een handtekening voor nodig van mijn ex. Ik heb hem in januari al om toestemming gevraagd en ik kreeg het gewoon niet, naja 0 reactie dus ben ik gewoon door gegaan. Ik heb hem weer gemaild afgelopen woensdag. Hapklaar alleen even tekenen en terug mailen. De deadline staat op as donderdag. Maar ja, ik ga er maar vanuit dat ik weer niks hoor... Als hij geen reactie geeft kan het onderzoek niet doorgaan :(. Tenzij ik vervangende toestemming van de rechter krijg. Ik begin dit zo beu te worden. En dan word ik weer zo kwaad! En daar gaan we dan weer die visuele k*t cirkel in! Sorry dames ik moest even klagen ben het gezeik zo zat!

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Heeft je zoon ook geen contact meer met z'n vader? Lastig lijkt me dat, als je geen medewerking van je ex krijgt.
    Mijn zoontje van 4 heeft ass. Ik ben niet bekend met de betreffende instantie, maar het is heel goed dat je verder onderzoek doet. Hoe eerder je weet wat er aan de hand is, hoe eerder je extra hulp kunt krijgen. Wij weten het nu officieel bijna een jaar, met zijn wel al 2 jaar bezig, omdat we vermoedes hadden. Hij zit nu op een speciale school, en je ziet hem echt opbloeien. Door de juiste hulp krijg je handvaten voor jezelf en je zoon, waardoor alles een stuk makkelijker wordt.

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Santastisch lastig hoor zo’n moeilijke ex. Ik weet er alles van. Mijn vriend ziet zijn zoon al 2 jaar niet door zijn ex.

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik geniet trouwens ook heerlijk van het mooie weer! Wat een cadeau'tje is dat voor Februari! Ik krijg er helemaal de lentekriebels van. Haha, het kan ook een combinatie zijn met de nesteldrang natuurlijk.:D

Het liefst zou ik het hele huis willen aanpakken nu, inclusief de tuin! Gisteren hebben we de tuin weer een beetje op orde gemaakt. Maar voor plantjes te poten, vind ik het dan weer net te vroeg. Straks maar eventjes lekker in het zonnetje gaan zitten.

Voor de dames met bekkenklachten, probeer het rustig aan te doen. Wissel beweging en rust met elkaar af. En helpt niets, dan snel naar de bekken fysio toe. Dat helpt bij mij gelukkig vaak goed. Ik heb hier ook een periode gehad, dat ik niet eens meer een boodschapje kon doen. Gelukkig gaat dat nu weer goed. Maar luisteren naar je lichaam is het beste advies wat ik een ieder kan geven.

miniVosje en Santastisch vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina