De meeste mensen zien het ook niet aan mijn zoon. Soms zeggen ze gewoon dat hij drukker is, verwend, agressief en dat ik het dus niet goed doe. En dat ik hem anders moet aanpakken. Straf op een time out bankje oid. Nou ik heb alles geprobeerd en het werkt niet. Het rare is natuurlijk wel dat mijn oudste en jongste totaal anders zijn terwijl ik ze hetzelfde opvoed. Word soms zo moe van mensen... Ik herken echt wel dingen maar ben geen arts daarvoor. Ik heb half maart weer gesprek met de juf, ik zal haar eens vragen.
Haha, ja er zijn er heel veel die mij compleet voor gek verklaren :O Maar mijn 3 kids zijn de dupe en hebben nergens voor gekozen. Ik wil gewoon dat als ze later groot zijn en met vragen komen ze mij niet kunnen verwijten dat ik niks heb gedaan. Ik bewaar ook alles. De leuke tijden die we gekend hebben maar ook alles vanaf het moment dat hij vertrok. Het frustreert mij vreselijk dat ik het contact met hun vader niet heb kunnen redden. Nu zie ik in dat ze beter af zijn zonder hem en dat ik nu de andere richting op moet. Bescherming... Het zijn geen seizoen accessoires die je neer kunt zetten wanneer het jou uit komt. Oh dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze daar een afspraak voor gaven. Maar de 18de hier terug voor de POP? Of kan ik nu helemaal beter gaan slapen?
Al die ellende maakt ons alleen maar sterker. Hoe vaak zij wel niet geprobeerd heeft ons uit elkaar te krijgen....Nooit zal zij winnen. Karma is a bitch. Komt tijd komt raad. Zij krijgt haar portie nog wel geloof mij maar
Oh ik ga ook eens googlen! Ik hou van eten, koken en nieuwe dingen uitproberen. Tussendoortjes voor de kids word ik nog steeds niet vrolijk van dus ik ben heel benieuwd wat ik hier vind
Karma is zeker een bitch. Ze heeft soms haar tijd nodig,.... maar zodra de tijd rijp is, is ze aanwezig in volle glorie en een prachtige avondjurk hahahaha Het maakt je idd heel veel sterker. Nu kan ik mijn ex zelfs bedanken voor wat hij me geflikt heeft. Het was k*t, heftig, moeilijk maar het heeft ons sterker, hechter en dankbaarder gemaakt voor wat we wel hebben. Daar waar hij mij achterliet als een hopeloos hoopje ben ik nu een zelfverzekerde sterke vrouw want ik heb het toch maar even allemaal geflikt in mijn eentje
@Kimberley92 je kunt ook eens kijken op de site van Gobento! Ze hebben ook eem fb-pagina. Haalde ik ook vaak lekkere recepten vanaf als ik weer eens in een dieet-bui was
Ik vind het hartstikke mooi! Je bent een echte leeuwin en werpt je voor je kinderen! Het is echt zijn verlies! Mijn ouders zijn gescheiden toen ik bijna 16 was en ik ben door beiden echt gebruikt als hun therapeut. Dat is echt hartverscheurend want je bent loyaal aan beide ouders. Maar na wat hulp heb ik wel zelf alles op een rijtje kunnen zetten en ik kan eerlijk zeggen, hadden mijn ouders het maar gedaan zoals jij! Ik heb een tijd geen contact gehad met mijn vader, maar nu wel weer. Oppervlakkig, heb hem bijvoorbeeld nu al een paar weken niet gesproken. Ik vind het prima, maar ik weet al dat wanneer wij weer contact hebben ik het verwijt krijg waarom ik geen contact opneem. Dit kost voor mij gewoon teveel energie en hij weet ook niets van de depressie. Hij zou het ook niet snappen, of bagatelliseren, net als hij deed toen ik hulp zocht na de scheiding. So be it. Je kinderen komen inderdaad van zelf en dan kun jij hen hun eigen mening laten vormen! Dat is echt heel veel waard! Dit was een intake om te kijken of zij mij kunnen helpen in het Alrijne. Het zijn verpleegkundigen met een psychologische achtergrond. Niet per definitie echt psychologen. Zij werken met zwangere vrouwen met bijvoorbeeld financiele problemen, of met depressieve klachten. Het is, zoals de gynaecoloog ook benadrukte echt wat anders dan de POP-poli. Voor mijn gevoel stuurden ze in het LUMC gewoon teveel naar antidepressiva. Dat wil ik gewoon echt niet. Ja, mijn stemmingen zijn wisselend en het gevoel voor het kindje is er niet. Maar ik voel me het meest van de tijd echt al vlak. Daar gaat antidepressiva geen verandering in brengen. Mocht het in het Alrijne niet lukken, dan zal ik wel naar de POP-poli in het LUMC gaan. Als je dacht dat de afspraak voor een stuitligging was, dat werd toevallig vandaag ontdekt dus met de echo! Ik voelde me erg opgelaten, want ik had niet verwacht dat ze wilde kijken en heb ook niet echt gekeken.. Volgens mij doen ze rond de 36 weken nog een liggingsecho, of dmv voelen aan de buik. Maar dat weet ik niet 100% zeker hoor!
Sjonge meiden, wat een gedoe met ex-en en omgang met jullie oudere kinderen. Sterkte daarmee! Lesliefje, ik hoop dat je uiteindelijk de hulp vind die bij je past. Met mij gaat het eigenlijk wel prima, mijn dochter is sinds gisteren een echte kleuter, en de twee ochtenden die ze geweest is, gingen goed. Ze is nog niet heel enthousiast, maar ze begint duidelijk te wennen. Morgen een dagje vrij, en dan donderdag kijken of ze de middag ook wil gaan. Bekkenklachten lijken ook voorbij/veel minder, dat was dus gelukkig tijdelijk zoals het er nu naar uitziet. Andere kwaaltjes zijn ook te overzien, maagzuur, last van trekkende huid, plassen als ik moest hoesten is gelukkig nu voorbij, nu de verkoudheid eindelijk over gaat. Vandaag wel een erg lang dutje gedaan, maar was ook een druk weekend en was laat naar bed gegaan de afgelopen avonden. Deze week heb ik nog vrij, ik wil donderdagochtend die suikertest doen, wilde eigenlijk vandaag gaan, maar was vergeten dat je vanaf 20 uur de avond ervoor niks meer mocht eten/drinken.... Volgende week weer aan het werk, en dan nog 8 weken werken tot verlof, gaat vlugger weer dan ik dacht!
Ik vanaf vrijdag nog 7 weken werken! Heb nog een extra week vakantie voor mijn verlof Heb heel de avond een feestje in mijn buik, het lijkt wel alsof die zijn kamer opnieuw aan het inrichten is Zelfs het badwater gaat er van golven! Heb net zijn matrasje besteld, hoeslakentjes en een dekentje. Denk dat hij het aanvoelt, elke keer als we voor hem bezig zijn maakt hij er een feestje van
Hier nog maar 6 weekjes werken en dan al verlof tot aan eind september.... Best lang. Nu deze week een weekje vrij ivm de voorjaarsvakantie, dus wel lekker met dit weer. Vandaag ook totaal geen plannen, dus ga maar eens genieten van het weer. Jullie nog plannen voor vandaag?
Ik zit inmiddels in de wachtkamer van de prikpost.. Het drankje is op... wat blijft het goor zeg. Nu de 2 uur vol zien te maken op niet fatsoenlijke stoelen. Echt bevordelijk voor de bekken,maar niet heus
Je baarmoeder ligt toch nog niet zo hoog dat je last kan hebben van de onderkant van de ribben? K heb niet het gevoel alsof het de baby is die er tegen aan trapt, want die voel k ergens anders. Sinds gister heb ik last van de onderste ribben. Het gevoel alsof er de hele tijd iets op zit te drukken of zo..
Hi dames, Mag ik ook met jullie meekletsen? Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 26, getrouwd, we hebben een zoontje van 5 en ik ben 15 juni uitgerekend van zijn zusje Tot nu toe een goede zwangerschap, op een hele lage bloeddruk na. Heeft de kleine gelukkig geen last van maar ik helaas wel. Ach nouja er zijn ergere dingen gelukkig.
Hallo dames, Met mijn hormonen gaat het de laatste paar dagen goed. Misschien komt het ook wel door het heerlijke weer. Wat lijkt het me lastig als ex-partner zo is. Helemaal voor de kinderen. Ik weet wel dat toen mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 was mijn moeder ook altijd alle deuren open gehouden voor me vader. Alleen kwam hij toen ook niet altijd. Dus dames jullie doen het echt goed. Heb hem inmiddels al 1,5 jaar niet gezien. Dit komt mede doordat hij voor de 3e x getrouwd is en er alleen contact kan zijn als ze het mooie geweldige gezin willen spelen (heb er 4 stiefbroers/zussen bij gekregen) willen spelen. Sorry maar daar pas ik voor. Ik mag in me handjes klappen wat mijn eigen relatie betreft afgelopen zondag alweer 13 jaar samen. Verder ben ik nu alweer vergeten wat ik verder allemaal heb gelezen. Dus ik ga nog maar den x lezen
Thanx! Laag was de laatste meting 55/80. Afgelopen zondag met de ambulance afgevoerd nadat ik was neergevallen en ook niet meer zelf op kon staan. Ben nog steeds een gedeelte kwijt. Ze hebben er toen een cardioloog en een neuroloog bij gehad en allerlei onderzoeken gedaan maar gelukkig niks schokkends gevonden, oorzaak was gelukkig “gewoon” mn bloeddruk. Lastig is het wel, ik wil zoveel.. ik probeer momenteel wel al zoveel mogelijk te doen aan haar kamertje en het bij elkaar verzamelen van alle spulletjes, omdat ik wel een beetje bang ben dat ik dat straks misschien niet meer kan en ik bemoei me daar toch wel het liefst zelf mee