Ik heb een blaasontsteking... was wel een heel vaag gesprek toen ik belde voor de uitslag... ze moest eerst overleggen en zei toen dat ik een bacteriele infectie had en er een kuur klaar stond bij de apotheek... dus vroeg wat het dan precies was, want dat kan zoveel zijn... toen zei ze dus dat het dan vaak een urineweginfectie is... naja heel vaag maar heb dus wss een blaasontsteking
Vandaag echt alles uit het kamertje gehaald. Alles afgeplakt en de vloer bedekt. Vanavond gaat mijn vriend als het goed is verven... Ben zoooo benieuwd hoe het wordt
Ja we hebben een groene kleur uitgezocht en vervolgens de karwei deze kleur laten mengen, scheelde heel veel geld, en dat geld heb ik vanmiddag lekker uitgegeven aan allemaal bloemen voor in huis en een aankleedkussenhoes en sokjes en een slaapzakje.
@Kimberley92 hoe wist jij dat je de gbs bacterie had? Gingen ze jou daar automatisch op testen vanwege je blaasontsteking? Ik wil daar ook op getest worden aangezien ik nu lees dat keelpijn enz ook kan wijzen op een streptokokken bacterie.. en laat ik nu net keelpijn hebben en een blaasontsteking
Lijkt er inderdaad heel erg op, ook mooi kleurtje. Denk dat tie net een tikkeltje donkerder is, wilde ik zelf ook, vriend wilde lichter, dus kozen we voor de middenweg. Dit is de kleur die het geworden is (maar dan door karwei gemaakt) :
Hier is de kogel door de kerk en ben ik sinds vandaag insuline gaan spuiten. Ik wou echt niet en probeer al weken met dieet en 3 keer in de week sporten het onder controle te houden. Maar mijn bloedsuikers blijven alleen maar oplopen en gister vond de internist het genoeg. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook insuline gespoten en ik keek er zo tegenop. Het vele prikken en constant op de klok leven vond ik toen echt ellende. Wanneer ga ik eten, hoe laat moet ik prikken, insuline, weer prikken enz. Dus ik wou het deze keer zo graag voorkomen. Maar nu ben ik eigenlijk wel heel blij dat ik nu toch insuline spuit. Ik at zo goed als geen koolhydraten meer en dat is misschien nog wel zwaarder dan prikken . Wat een verademing dit . Ik heb vandaag weer een beetje normaal kunnen eten, vooral weer koolhydraten. Nooit geweten dat een paar bruine boterhammen zoveel energie kunnen geven . Goed het is rot om 4x per dag insuline te spuiten en 7x per dag in je vinger te prikken. Maar het is ook wel heel lekker om weer (gezonde) koolhydraten te eten en daarna een suiker van 7.1 te prikken. Feit is alleen wel dat ik nu wel weet dat ik met 37 weken ga bevallen. Nog 12 weekjes.... ik kan niet wachten. Ik kijk zo uit naar ons meisje.
@Mila27 nou dat zou normaal wel moeten, maar mijn huisarts wist dit ook niet en ben ik blij dat het in het ziekenhuis opnieuw is gedaan. Het is een banale kweek die afgenomen moet worden. @Nochti ik ga waarschijnlijk maandag beginnen met insuline. Ik wordt serieus sago dat ik amper wat mag eten. Heb ook heel de dag honger. De diëtist zei al je hoeft geen honger te hebben
Graag gedaan je moet wel even op puseky zoeken anders kan je het niet vinden. Hij zit dan achter het plaatje links boven.