ff advies gevraagd bij karwei en inderdaad lange banen en nat op nat. Met glasweefselbehang moet je vaak wel 2 a 3x eroverheen omdat het verf opzuigt. Heb 2,5 liter net opgehaald. Ben benieuwd
Wat is er een hoop gekletst in een paar dagen! Hou het soms niet bij. Sorry! Wat een leuke kamertjes al! @lautjuh85 hopelijk komt het nu goed met de kleur! Ik ben echt sinds een paar dagen extreem kortademig. Hebben meer dat? Zelfs van niks doen ben ik al buiten adem. Ik kan geen stukje lopen zonder eng te worden. Maar vorige week is daarvoor niks gevonden in het ziekenhuis. Ik dacht misschien hebben meer hier last van?
Bij de vlk alles goed. Kleintje ligt hoog. Onderin mijn buik zit niks Ze voelde zo rond de p80?? Zegt mij helemaal niks. Over 2 weken groeiecho en dan ook meteen bloed prikken omdat ik rhesus negatief ben.
@Lvdv89 ik ben ook snel buiten adem. Ik merk het als ik veel moet praten. Dan raak ik ook buiten adem. En na het traplopen kan je me helemaal bij elkaar vegen.
Die P dingen zeggen mij ook helemaal niks. Ik heb morgen groei echo en dan woensdag of donderdag resus prikken. Ik ben ook negatief.
@Lvdv89 ik ook ik neem sinds een week ook mijn pufjes weer in voor astma. Probeer het eigenlijk niet te nemen, maar als ik wakker wordt van mijn eigen piepen zit het niet goed Ml zei van de week het waait binnen
Oh dus ik ben niet de enige! Ik vind het echt zo verschrikkelijk. Kan niks doen erdoor. Las wel dat als ze gaan indalen dat het beter wordt. Hopelijk doen de baby’s dat maar snel dan
Die p waardes zijn heel makkelijk hoor P80 betekent dat 80% van de kindjes op die termijn kleiner zijn en 20% van de kindjes op die termijn groter. Zolang de metingen tussen P10 en P90 zitten is het normaal is mij verteld. Wat ik nog nooit heb gehoord is een vk die een p waarde kan vóelen… volgens mij is dat echt onmogelijk. Maar wie weet heeft ze hele bijzondere gaves hihi Hier nog steeds weinig last. Was iets afgevallen zag ik, maar niet veel gelukkig. Volgende week gelukkig weer een groeiecho want het blijft me niet lekker zitten. Ik word wel helemaal gestoord van die zogenaamde schimmelinfectie die ik heb. De creme lijkt totaal niet te werken. Baal er echt van.
Thanx voor de uitleg. Ja ze zei het echt haha. Wat zij tussen haar handen voelde zat tussen p70 en p80 zei ze. Maar over 2 weken groeiecho dan gaan we het zien
Ik laat mijn man in de waan dat hij de naam mag beslissen. De vorige heb ik namelijk nogal doorgeduwd, ondanks dat hij er aan moest wennen is hij er helemaal weg van hoor. Maar hij wilt nog niks delen en ik ben er een beetje bang voor. Dus wie weet blijft deze baby de eerste dagen naamloos omdat ik het niet eens ben met zijn keuze
Ik heb wel een naam die duidelijk nu een voorsprong heeft op andere kanshebbers, maar weer het nog niet zeker. Lastig hoor.
Ja wij hebben zeker een naam. De eerste naam hadden we eigenlijk al ik heb er alleen een tweede naam bij verzonnen. Geboortekaartje is ook al klaar.