Hier is de naam ook compleet ❤ Geboortekaartje nog niet. Aan wie sturen jullie allemaal een geboortekaartje? Ook aan je eigen ooms/tantes/neven/nichten?
Eigenlijk houden wij ons aan onze kerstkaartenlijst met toevoeging van een aantal vrienden die daar niet aan doen plus werkgevers.
Wij hebben de naam ook al! @ geboortekaartjes, ooms/tantes van mij wel. Van vriend niet (heeft hij geen contact mee) neven/nichten en zo doen we niet.
Zojuist naar een voorlichtingsavond geweest van het ziekenhuis omtrent bevalling en pijnbestrijding etc. Wist niet wat ik er van moest verwachten, maar we vonden het een fijne bijeenkomst, veel te weten gekomen en weten nu een beetje wat we kunnen verwachten. Blij dat we gegaan zijn.
Ja ook aan ooms en tantes, en neven en nichten waar ik contact mee heb. Verder gewoon ouders, broers, zussen, vrienden, buren, werk.. met onze lijst zitten we nu op zo’n 60/70 kaarten...
Ja hier 3 namen gekozen. Kaartje nog niet, dat zie ik denk ik wel in m’n verlof. Wij sturen denk ik niet zo veel kaartjes. 30-40 ofzo.
@Dexendon leuk! Altijd goed om even heen te gaan. Wij gaan 13 maart naar een voorlichtingsavond van het zkh
@Dexendon wij zijn 2 weken geleden ook naar z'n voorlichting geweest. Ik was verbaasd over de verschillende pijnbestrijding ik dacht ruggenprik en klaar... maar nee. Wij mochten op het einde de kraamkamers ook zien, vond dat wel leuk om te zien. @geboortekaartjes. Alleen aan mensen waar ik contact mee heb. Dus alleen ooms en tantes die ik wel eens spreek, verder al me broers, ouders schoonfamilie en werk
Ik twijfel of ik ga kijken. We hebben hier een nieuw ziekenhuis waar ik nog nooit ben bevallen, dus op zich zou ik alleen gaan om te zien waar je komt te liggen na de bevalling. Maar of ze dat ook laten zien vraag ik me eigenlijk af... dus waarom zou ik dan nog gaan kijken... De kans dat ik op een bevalkamer terecht kom is sowieso niet heel groot. Misschien voor CTG's ofzo mocht ik alsnog diabetes krijgen. Maar ik vind zo'n open avond wel altijd leuk om heen te gaan hihi dus ik weet het nog niet.
De naam zijn wij al helemaal over uit! 1e en 2e naam. Wij gaan morgenavond naar een voorlichtingsbijeenkomst in het ziekenhuis, ben benieuwd
Was jij het nou die de foto van het kamertje niet durfde te plaatsen? Hihi zit net in de auto en opeens denk ik misschien is ze wel de vriendin van Frank Dane dan
28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 29 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 32 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Nuage, 37 jaar, 3e kindje ♡ Rrbaby, 23 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Mariejowlijn, 36 jaar, 1e kindje 12 juni ♡ Santastisch, 33 jaar, 4e kindje 13 juni ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kindje 14 juni ♡ Tinywish, 26 jaar, 2e kindje ♡ Nochti, 37 jaar, 6e kindje 15 juni ♡ Ponyh, 38 jaar, 2e kindje ♡ Onemillion, 26 jaar, 2e kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- Jongen (14) | meisje (16) | verrassing (1) | ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 06 maart Robijn89, hartecho bij baby 11 maart Mom86, 3/4d echo Sienna96 controle vk 12 maart Robijn89, controle bij vk in zkh 16 maart Sienna96, 3D/4D echo 18 maart lautjuh85 groeiecho en 3/4D echo Minivosje controle vk 19 maart Williie, controle vk 21 maart Lvdv89, groei echo + contr gyn Jolicoeur, controle internist + gyn Mom86, groeiecho / controle vk 22 maart Williie, 3d echo Phloxie, controle vk 25 maart Nuage, 3d echo 27 maart Robijn89, controle gyn Lily94, groei echo 3 april Robijn89, hartecho bij baby 11 april Robijn89, controle vk in zkh 24 april Robijn88, controle gyn WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan.
Hier ook al een naam. Geboortekaartjes zijn ook uitgezocht en toevallig vandaag bezig geweest met het adressenlijstje. Ik had het lijstje nog liggen van mijn dochter, dat nu wat aangepast. Hier een kaartje naar alle oom en tante's en verder alleen de neven en nichten waar we echt iets mee hebben. En natuurlijk ouders, broers, zussen, vrienden etc .
Ik heb nog niet echt nagedacht over een geboorteplan. Ik ben sowieso heel erg aan het twijfelen op het moment. Of ik een poliklinische bevalling wil of toch een ziekenhuisbevalling met ruggenprik. Ik dacht altijd met ruggenprik, maar nu twijfel ik steeds meer. Dus ik denk dat het slim is om het toch heel goed met mijn partner te overleggen. Maar als het poliklinisch is ben je tenminste al in het ziekenhuis..
Nee ze hadden het gisteren op de informatieavond erover. Had er zelf nog niet zo over nagedacht, heb vooral 1 plan, de baby moet er gewoon uit haha. Maar mijn vriend wil dat we er een gaan maken. Hij voelt het denk ik als zijn "taak" om straks alles goed te laten verlopen (zelfs gisteren in de parkeergarage zijn plan bedacht hoe en waar hij heen moest bij aankomst, welke lift, waar de rolstoelen..... Vanaf dat moment gaat hij zich denk ik echt heel nuttig voelen in dit alles). Maar heb eigenlijk geen idee wat er allemaal in zo'n geboorteplan moet staan. Van de week erachter gekomen dat in combinatie met mijn spierziekte en ruggenprik ten strengste wordt afgeraden. Artsen zijn hier slecht van op te hoogte, dus moeten we vooraf goed doornemen, ook bij eventuele keizersnee. Verder heb ik geen idee wat er in moet.