Als je zelf 10.1 gemeten heb net, zal je vanmiddag nog wel gebelt worden. Verwacht niet dat ze tot maandag wachten.
Ik heb hier ook wel eens last van. Gelukkig ebt de pijn snel weg, en voel ik de kleine altijd goed bewegen.
Gisteren samen met mijn vriend de baby gevoeld. Zo grappig....we voelen precies waar hij ligt en tijdens het voelen ging hij er vandoor. We konden hem helemaal volgen met de hand. Als we de hand van de buik af haalden dan schopte hij weer en zodra we weer gingen voelen met de hand ging hij weer weg. Het leek wel een spelletje haha. Ben zo benieuwd straks naar die kleine!!
Pff. Ik Vreemd dat je dan zo'n ontzettende uitschieter hebt.. hopelijk valt het mee.. wanneer krijg je de uitslag?
Maandag zei diegene van de prikpost... Ik vind het ook vreemd... aankomende dagen ga ik dus wel even bijhouden wat het doet met normaal eten en drinken...
Net weer geprikt voor het eten.. 4.3.. dikke prima dus alweer.. ben benieuwd wat ie over 1 uur en 2 uur doet...
@Mila27 , hopelijk krijg je vandaag de uitslag en gaat er niet eerst een weekend overeen. Vanmorgen heb ij telefoon gehad van de bedrijfsarts. Gesprek was meer een formaliteit. Boodschap is de tijd uitzitten en uitkijken naar de kleine. Klonk als een vriendelijke man. Heeft zelf als gynaecoloog gewerkt in het verleden. Dus hij begreep het allemaal. Wel zo fijn. In mn tweede zwangerschap was die man toen niet zo meegaand
Mijn waarde was net 6,2! Uur na warme maaltijd dus dat is prima.. snap er niks van dat ie vanmorgen zo hoog was...
Inderdaad even zelf bijhouden, mocht er een gekke uitslag uitkomen, ben je in ieder geval geen dagen kwijt en kun je aantonen dat het een hele vreemde uitschieter was.
Afgelopen tijd heb ik zoveel pijn van bekkeninstabiliteit. Het is gewoon niet meer te doen. In de avond kan ik vaak niks meer, moet mijn vriend mij zelfs uit bed helpen als ik bijvoorbeeld naar het toilet moet. Zitten lukt al helemaal niet meer, dus liggen en staan zijn de enige opties. Lopen gaat ook zeer moeilijk. Vandaag dan ook de knoop doorgehakt, heb een gesprek met mijn leidinggevende gevraagd om nu voor 100% te stoppen (werk nu 50%). Vind het een hele lastige beslissing, ik houd van mijn werk en de tijd vliegt door te werken. Geef les aan examenklassen en ik weet dat mij vervangen heel lastig wordt (roostertechnisch en het aantal docenten die mijn vakken kan geven). Uiteraard niet mijn probleem, maar voel mij wel heel verantwoordelijk voor deze leerlingen, wil natuurlijk dat ze in juli allemaal hun diploma mogen ophalen. Maar toch de knoop doorgehakt, dit gaat gewoon écht niet meer... Zie wel een beetje op tegen het gesprek.
@Dexendon oooh lastig is dat hè voor jezelf kiezen. Ik snap dat je die keuze heel lastig vind. Maar op dit moment wel de beste keus. Als ik je verhaal zo lees kan ik je pijn gewoon voelen.
Eens! Straks als je eenmaal toegeeft aan de rust gaat het hopelijk iets beter. Vergeet niet dat hoe groter je kindje wordt de klachten kunnen verergeren en zo te lezen is het al extreem. Goed dat je nu voor jezelf kiest, hoe moeilijk dat ook is!
Ik vind het zo walgelijk hoe dit in details beschreven word ... maar even serieus hoe zou je dit kunnen verzinnen. Maar ook : wat schieten die mannen hier mee op? Waarom hebben ze dit eerder ontkent en nu een complete documentaire ?? Ik begrijp het niet
Ik verbaas me erover dat een jongen van toen 7 alles nog zo in detail kan beschrijven. En wat is het doel van deze docu?
Mijn vriend heeft overgezapt want hij vond 't niets. Ik ben maar heerlijk op bed gaan liggen en nog ff naar de kleine man geluisterd. Hij gaat werkelijk alle kanten op en het apparaat kan het niet bijhouden
@Mila27 wat een vreemde piek!! Vond die van mij nuchter hoger dan erna al vreemd. Heb jij de uitslag daar niet meteen gevraagd? Bij ons merkte ik dat ze het een beetje achter houden. Toen ik erna vroeg ook meteen, ik ben geen arts dus kan geen oordeel geven. Maar het is.... Hoop dat je suiker nu gewoon laag blijft. Ik zou ook even testen de komende dagen en dat maandag meenemen. @Dexendon goed gedaan zorg goed voor jezelf. Je kan niet anders. Ik merkte oom na drie weken ziekenhuis met dl dat ik het heen en weren niet meer kon. Werk ambulant dus werd lastig. Veel harde buiken en pijn. Dus ook aan de bel getrokken. Wille sterkte en succes dit weekend!!! Worden jullie smorgen ook al moe wakker? Dat vond ik toen ook zo vervelend de brakke nachten vooraf haha om 9uur van ik als een blok in slaap en om 3 uur klaarwakker moet ik naar de wc. Vervolgens om 7 uur wordt ik wakker alsof ik bijna niet heb geslapen. Overdag heb ik weinig kracht en krijg ik snel harde buiken. Vind het huishouden al zwaar ernaast..... Klaag klaag klaag haha Maargoed we vieren met het 26weken dansje en we nog maar 14weken moeten. Bijna het laatste trimester in!! Ik stond vanmorgen op de weegschaal en was 2 kilo afgevallen ook vreemd wel lekker haha maakt de stand +7 nu. Bij mijn dochter was ik echt al veel zwaarder. Ik ben als een van de laatste hier. Zo spannend wie er wanneer gaat bevallen en hoe!!!
Ik ken je gevoel. Word nu net wakker en heb het gevoel dat ik amper geslapen heb. Merk het ook aan me lichaam, nu al pijn in me rug, en heupen. Hopelijk trekt het vandaag nog bij.
Ik slaap ook slechter helaas! Vannacht was ook echt het toppunt. Rond half 3 werd ik wakker, niet veel later kwam mijn vriend thuis na het stappen. Dus ben ik even beneden gaan zitten. Vervolgens duik ik weer in bed om om te luisteren naar de wind, regen en een deur ergens in huis die blijft klapperen. Om half 6 hoor ik de krantenjongen en om 8 uur ben ik alweer wakker. Dochter slaapt bij opa en oma, dus ik keek uit naar een ochtendje uitslapen. Ach shit happens Ik vind de bewegingen in mijn buik trouwens steeds vervelender worden, door de ligging van de baby. Ik kan er qua regelmaat ook de klok op gelijk zetten. Maar zo helemaal links onderin mijn buik en rechts bij mijn ribben is niet heel relaxed