Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Nou misschien wordt het tijd voor een Whatsapp groep om elkaar de slapeloze duur nachten door te laten komen hahah niet dat dat heel verstandig is.....

De bewegingen voelen bij mij als beurs. Ze ligt denk ik altijd onderin, tegen blaas. Het zijn nog niet echt harde trappen, maar als ze draait voelt het niet zo fijn. Placenta ligt voor waar we met trappen een mazzel mee hebben, want ondanks dat voel ik haar altijd er doorheen. Paar keer per dag.

Maandag om 12 uur controle en groeiecho!! Ben benieuwd hoe groot Ze is. Ook wel lekker om weer te kijken. Merk dat er toch nog wel angst zit soms of het allemaal wel goed gaat. Zeker als ik me zwak en krachtloos voel

Lesliefje vindt dit leuk.
  2. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Ponyh nee ze heeft buisjes bloed geprikt, niet met een glucosemeter.. anders had ik het wel gevraagd ;) maar ik wacht het maandag af.. had de vk nog gebeld en die zei dat de uitslag wel een week kon duren.... maar ik bel maandag gewoon weer :roflmao:

3. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Dat slechte slapen herken ik wel. Sinds vorige week veel last van en zeker nu de laatste 2 nachten drama. Mijn woensdag klaag momentje is uitgemond in een griepje. Heb nu al 2 nachten mijn bed onder liggen zweten dat ik eruit drijf :confused::confused: echt smerig. Sta je om 3.00 te douchen en te verschonen. Ml is maar op logeerbed gaan liggen kan die door slapen. Nadeel is de ontsteking laat nog steeds niet los :(:(
    De kleine doet het gelukkig wel goed en trapt alle kanten op en doet soms een sterretje na ofzo. Zo voelt het iig :roflmao::roflmao: Vind het best bijzonder dat je zoveel voelt ondanks dat de placenta aan de voorkant zit.

miniVosje vindt dit leuk.
  4. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    @Jolicoeur beterschap!

Ik heb een Doula geregeld inmiddels, weet niet of ik dat al geschreven had. Maar dat geeft me wel een fijn gevoel. Binnenkort de eerste afspraak.

Fijn weekend! Jammer van het grijze weer alleen.

Lesliefje vindt dit leuk.
  5. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Wel superfijn dat je een doula hebt gevonden. Ik hoop als je haar ziet dat er een klik is.

6. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Fijn weekend allemaal!

Mijn buik voelt al een paar dagen best wel gespannen aan. Heb hier ook al wel vaker last van gehad. Het zijn niet echt harde buiken maar mijn buik voelt wel gespannen/onprettig aan.. weet niet zo goed waar het door komt. De verloskundige zei donderdag wel dat ze kon voelen dat ik wel sterke buikspieren heb en dat ze daardoor ook niet heel goed kon voelen hoe de baby lag. Misschien heeft het wat met die buikspieren te maken? Meer dames hier last van? :oops:

7. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Heb je je al laten testen op een blaasontsteking. Ik had dat namelijk ook icm met wat trager plassen en bleek een blaasontsteking... verder helemaal niks van gemerkt maar die buik voelde zo vervelend...

8. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Even wat anders meiden...

Hoe zouden jullie omgaan met schoonouders die alles willen zien in hun straatje en wanneer het hun uitkomt en verder totaal geen interesse tonen in hun eigen kind en kleinkids.
    Vervolgens tegenover de buitenwereld zich anders voordoen en ze bij wijze van alles over hun kleinkinderen weten..
    En als we onze eigen plan trekken boos/verdrietig worden als we dan niet aan hun denken (moederdag bijv).

9. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Hier helaas net gebeld door de verloskundige en het is dus toch echt te hoog... lab kwam op 9,6 dus wel lager dan mijn eigen meting.. maar alsnog te hoog dus maandag word ik overgedragen aan de gyn en diëtist.. jakkes wat baal ik hiervan :(

@Mom86 vervelend! Wat vind je man ervan? Ik zou zelf heel snel klaar zijn met zulke mensen...

10. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Lastige situatie. De eerste stap is natuurlijk dit met hen bespreken. Uitleggen waarom jullie niet meegaan het 'toneelstuk' wat er wordt gespeeld en hoe dit overkomt op jullie. (Laat dit vooral door je man doen!)
    Maar, geef hen ook de ruimte om het op te lossen.

Mijn schoonmoeder heeft hier ook een handje van en al tijdens de zwangerschap en het bekendmaken na de geboorte heb ik mijn vriend wat lastige gesprekken laten doen.
    Mijn dochter is haar eerste kleinkind, dus iedereen zocht een weg. Nu is het nog steeds niet je van het, maar mijn dochter en zij zijn gek met elkaar! Bovendien wordt ze verwend tot in de hemel..

Mom86 vindt dit leuk.
  11. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Heb deze doula al gezien (en anderen) vandaar dat ik voor haar heb gekozen :)

12. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Oh wat vervelend Mila, niet leuk :(

Waarom moest jij die test doen, hadden ze al een vermoeden?

13. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Omdat ik pcos heb, en dan heb je ook een verhoogde kans...

14. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    He bah @Mila27 hopelijk loopt het niet meer op. Misschien alvast khd minderen

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Heel snel klaar mee. Ik ga niet doen alsof. Ik ben een recht voor zijn raap mens en heb met zulke mensen binnen de kortste keren ruzie. Tis jullie leven en niemand bepaald hoe jullie die leven. Ik heb liever dat ze eerlijk zijn dan een toneelstuk op voeren.

Hier wat dat betreft gelukkig geen contact met schoonouders. Maar dat is een heel ander en vooral lang verhaal....

Mom86 vindt dit leuk.
  16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Mila27 balen meis. Hopelijk is de communicatie wel goed in het zkh. Ik ben benieuwd of mijn suikers goed blijven.

17. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Hier in het verleden al diverse gesprekken gehad (manlief heeft voornamelijk het woord gedaan). Maar er is geen verandering in hun gedrag.
    Manlief zegt er niet zoveel mee te zitten.
    en hij weet niet beter dat ze zo zijn.:rolleyes: voor zijn oudere broer hebben ze wel alle tijd en spreken ze ook wekelijks. (Woont alleen).
    Hier gaat er weken en soms maanden.overheen. laatste keer dat we ze gezien.hebben is begin februari. En voor het eerst !!!! heb ik afgelopen week een appje ontvangen of we binnenkort kunnen afspreken... nouja ze kunnen overigens niet eerder als eind maart dus voorlopig zien we ze niet...
    Oja een weetje ze wonen op nog geen 10 min afstand en schoonmoeder werkt niet meer.

Nu zijn ze dus lekker afstandelijk en zien we ze pas wanneer het bij hun uitkomt, maar straks is de kleine er . Dan kunnen ze wel ineens voor de deur staan (eerste weekjes) om vervolgens er weer maanden tussen te laten. :confused:Tussendoor geen appjes met de vraag hoe het met de kids gaat op school/zwemles oid. Vraag me altijd af wat ze tegen andere zeggen.als ze vragen.hoe het met de kleinkids gaat..

Sja weet gewoon niet zo goed hoe hiermee om te gaan..
    Wil de kleinkids hun opa en oma niet ontnemen, maar sta inmiddels ook niet meer op hun bezoek te springen. Geen interesse? Dan ook niet meer wanneer het hun uitkomt. :oops:

18. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@Mila27 , flink balen meid!! Hopelijk komen ze straks tot de conclusie dat het misschien.maar iets eenmaligs was..

19. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Nee, nog niet laten testen. Ik ga het maandag direct doen. Thanks voor de tip. Ben jij nu van je blaasontsteking af?

20. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Dagje Ikea.. zo geen goed idee.. maar het moest wel. Als het goed is, nu alles binnen voor zowel dochter als baby. Nog wat kleine spulletjes, maar dat kan nog.

Mom86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina