Fatsoenlijk ondergoed. Ik wist de eerste keer niet dat ik al mijn kleren uit moest trekken dus liep daar in een felroze bh met lelijk verlengstukje ertussen (alles ging toen al te krap zitten ) en een onderbroek die totaal niet matchte
Hahaha daar ben ik dus bang voor. Heb namelijk niet zo heel veel passende kleding. Vooral spijkerbroek en shirts. Maar mijn vriend zei al, trek nou iets anderd aan. Maar ja... Wat... Dus zat nu te denken, zwarte dikke panty en hemdje erboven, en dan mijn jurk aan? Of moet ik dan alsnog die dikke panty uit? Hahaha.... Ik voel me net zo zenuwachtig ofdat ik een tiener ben die voor het eerst op date gaat
@Dexendon niet te moeilijk doen. Ze letten echt niet op je kleding/ondergoed Iemand tips tegen ischias? Ik heb vreselijke pijn in mijn re bil. Kan bijna niet meer lopen. Vanavond zwangerfit. Is toch bij de fysio. Zal daar ook ff vragen.
Ja hoor, die panty moet ook uit hier mocht ik na de eerste keer wel mijn bovenkleding aanhouden maar broek moet altijd uit...
Ik mag regelmatig mijn broek aanhouden, maar trekt ze hem bij mijn bil naar beneden plus mijn onderbroek. Heb eigenlijk altijd mijn jogging van de h&m aan met een spaghettiband truitje schoenen waar ik zo in en uit kan stappen.
Hm dan verschilt dat dus wel per fysio.. hier moet de broek uit anders ziet ze niet of ik wel goed beweeg, zegt ze tenminste
Nou ik ga het maar meemaken vanmiddag. Heb maar gewoon voor mijn spijkerbroek gekozen. Als het dan toch uit moet, is die ook gemakkelijker aan te doen weer ipv mezelf weer in een panty heisen.
Ik hoef meestal niet zoveel te doen ik ga liggen en ze gaat me stabiliseren en masseren van mijn spieren op mijn billen, onderrug en soms mijn lies dan moet broek uit. Heb oefeningen die ik thuis doe, maar niet daar
Nou inmiddels terug van de fysio. Mocht alles aanhouden hihi. Heb oefeningen meegekregen waar ik deze week mee aan de slag ga. Ze lijken super simpel maar pfff wat moet ik er bij nadenken (uitademen, spier aanspannen etc). Ook speciale bekkenband besteld. Volgens week weer terug.
Zo’n bekkenband zou ik persoonlijk niet gaan gebruiken... op het moment dat je hem af doet, heb je extra veel pijn’
Ow echt? Ze raadde het me zo duidelijk aan. Heb er ook even één om gehad en voelde wel goed. Maar kan me wel voorstellen wat je zegt. Nu gelijk in twijfel.
Wat een verschil @lautjuh85 ! Fijn! Ziet er heel mooi uit nu! Vanmiddag controle gehad in het zkh, ik had de vk vandaag. Of het ks wordt moet ik met de gyn bespreken maar ze begreep mij wel heel goed. Ze dacht in eerste instantie: o 80 procent kans dat het gaat, top. Wordt vaginaal. Maar toen ik ons verhaal vertelde begreep ze dat heel goed en ze zei dat ik me er vooral niet druk om moet maken. "Jij hebt altijd de eindbeslissing. Bespreek het volgende keer goed met je gyn. Komt goed." Ook weer een uitgebreide echo gehad. Hij loopt wat voor op groei en heeft lange benen maar dat heeft hij van zijn vader hihi (die is 2 meter 2). En kijk zijn mooie snoetje ♡ helemaal verliefd. Dat neusje ♡♡.
Nee precies. Nou ja, het is nu al besteld en ik zal het wel even proberen. Maar volgende week inderdaad even duidelijk vragen of dit dan wel het wenselijke effect is. Ze zei wel dat ik het alleen om mocht doen als ik een stukje moest lopen