@Dexendon het word vaak niet aangeraden idd omdat het je bekken zwakker maakt. Maar ik gebruik er ook 1. Wel alleen als k veel moet lopen. Thuis heb ik hem sowieso nooit om. Ik merk echt wel verschil of ik hem om gehad heb met lopen of niet.
Wat een grijs weer hè, wij hebben een pyjamadag vandaag. Ben wel Aan het opruimen geslagen, toch wel wat nesteldrang denk ik. Maar wat een werk allemaal. Het een leidt weer tot het ander.... nu maar even pauze.
Ik vind het juist heel fijn! Als ik stukken moet lopen of zwaardere dingen moet doen, heb ik de band om. Het scheelt mij heel veel pijn. Als ik hem af doe ga ik in bed liggen en blijf ik nog een half uurtje liggen op mijn zij met een kussen tussen de benen om de overgang niet te groot te maken. Heb erna ook niet extra last, terwijl ik best flinke bekkenklachten heb!
Aangezien ik vrij heb vandaag en last heb van flinke nesteldrang is het hele huis op orde, heel veel gedaan, en nu rustig op de bank, dat geeft wel een fijn gevoel. Maar na zo een dag voel ik het wel in m'n bekken
Mijn bekken valt gelukkig mee deze ZW. Ik hou goed in de gaten wat ik wel en niet kan doen en probeer ook af en toe gewoon even niks te doen. Mijn nestdrag is groot. Alleen ben ik altijd wel schoonmaak- en opruimtype geweest. Vanavond weer VK. Bloedprikken voor de Rhesus D en het standaard controle'tje.
Behang is binnen voor de babykamer. Heb zin om verder te gaan haha. Wil het nu gewoon klaar hebben en inrichten.
Ook hier opruimwoede!! hahah 2,5 zak speelgoed en frutsels van dl haar kamer af gehaald.... Ik vind de muur erg mooi geworden! Mooie kleur, mooier ook dan toen er 1 laag op zat. Bekkenband heb ik ook liggen, draag deze als ik bijv de hond uit laat of naar de winkel ga. Zonder red ik dat niet. Maar met af doen idd wel even rusten. Heb ook een buikband, maar die gaat nu te strak zitten en dan krijg ik juist pijn.
Vanochtend de groeiecho gehad en die was goed! Kindje loopt nog steeds een week achter en zal dat ook wel blijven doen. Maar groeit dus wel goed door. Zit met de P waardes wel al beter dan vorige keer. Ik denk dat het iets rustiger aan doen ook zeker geholpen heeft. Als hij zo doorgroeit komt hij op 40 weken precies op 3000 gram uit. Nou gaan we die termijn niet halen, dus het zal sowieso voor mij wennen zijn denk ik zo’n kleine baby. Mijn andere kinderen waren 3500 en 3800 gram hihi en ik denk nu ergens tussen 2500 en 2800 ofzo. Ik heb wel bloedarmoede helaas dus moet aan de pillen en anders een infuus. En ik heb ook een doorverwijzing naar de diëtist om te helpen met mijn te lage bloedsuiker. Denk dat ik hypoglycemie heb. Weet het eigenlijk wel zeker. Maar ik ben al met al wel echt opgelucht.
Hier de hele middag in het ziekenhuis gezeten... pfff... baby loopt 3 weken voor op groei Zoals ik nu eet, kan ik gewoon doorgaan, aangezien ik sinds vrijdag al fors geminderd ben met suikers en koolhydraten en dat was al prima... nu waardes bijhouden en regelmatig doorgeven aan de diabetesverpleegkundige.. en elke 3 weken een groei-echo... Waarschijnlijk word ik dan ingeleid met 38 weken tenzij de groei echt nog sneller gaat, dan kan het zelfs 36/37 weken worden...
Ken het niet @Kimberley92 Zal eens kijken Zo 3 weken voor dat is wel behoorlijk!! Op zich wel lekker dat je weet dat de zwangerschap een paar weken eerder klaar is.... althans dat zou ik vinden. Haha
Jaa ik ga ook! Welke dag ga jij? Lijkt me echt zoveel leuker dan de 9 maanden beurs! Heb al veel dingetjes gekocht van winkels die daar ook staan die dag, dus word een duur dagje denk ik
Haha ik zou het heerlijk vinden om eerder te bevallen maar toch liever op de natuurlijk manier dan zo ingeleid... maar hopelijk is het niet nodig... wel geruststellend dat ze me iig niet te lang door gaan laten lopen...
@Mila27 zaterdag de 23ste, ik ga samen met mijn vriend. Hij vind het zo leuk al die baby dingen en ik vind het leuk dat hij overal mee naar toe gaat
Haha dan ga ik ook! Ik weet nog niet wie ik mee neem... mijn man gaat vast overal bij zeggen dat ik het niet nodig heb.. heb nu met een vriendin afgesproken maar die is net bevallen dus die moet nog even afwachten hoe het tegen die tijd gaat.. en anders is mijn moeder ook nog een optie
Wat is dat voor iets dan? Heb even gekeken maar het ziet er echt uit als iets voor hipsters hihi heb niet het idee dat het iets voor me is
Net zoals als de 9 maanden beurs... alleen dit is nog vrij nieuw.. 3e keer dat het nu is dacht ik... op instagram kun je goed zien welke winkels en merken er staan op facebook ook wel denk ik... ik vind het vooral leuk dat er veel shops staan die handgemaakte spullen verkopen... voetzakken, dekentjes, bijtringen, hangers, dat soort spulletjes...
Ja het is te hip voor mij haha allemaal van die hippe hebbedingetjes die ik toch niet nodig heb en een fortuin kosten. Het eten ziet er wel lekker uit whaha
Ik ga ook naar de beurs! Vind deze juist heel leuk vergeleken bij de 9 maanden beurs die vind ik weer een beetje truttig. @Mila27 op zich wel fijn dat je weet waar je aan toe bent! Dat wordt nog maatjes 44 shoppen dan