Ik verbaas me echt over de verhalen die ik lees. Wat een uitspraken. Ik kan er met de pet niet bij. Zijn mensen dan werkelijk zo stom? En zo hard ook. Hier geen contact meer met schoonouders. Die laten hun eigen zoon (mijn vriend) compleet links liggen. Dat snap ik ook niet dat je dat kan. @Kimberley92 mooie muur! Hier gaat mijn vader maandag beginnen met behangen.
@lautjuh85 de "moeder" van mijn vriend heeft haar kinderen links laten liggen voor een kerel. Want met haar kinderen word ze niet gelukkig en met een vent wel. Ik ken haar gelukkig niet. Vriend heeft al iets van 10 jaar geen contact meer met haar. Ik ben blij hoor! Dat jij bestaat! Maar sommige hadden nooit kinderen mogen krijgen.
Woow wat een heftige uitspraken allemaal van (schoon)familie.. Ik heb echt de allerliefste schoonouders en schoonzussen, dus het kan ook totaal anders zijn. Wel heel naar voor jullie allemaal om zulke opmerkingen naar je hoofd geslingerd te krijgen ik zou daar zelf wel echt verdrietig van kunnen worden. Fijne zondag allemaal lieve dames
wat een uitspraken allemaal zeg!! Ik dacht dat mijn schoonouders erg waren met mijn man en onze kids links te laten liggen, totdat zij er een keer tijd voor hebben.... het kan nog erger dus Succes met de kamertjes meiden. Erg benieuwd naar het eindresultaat!
@Lvdv89 de meubeltjes staan wel al inelkaar. Dus ga rustig van de week alles op zijn plaats zetten. Maandag komt onze kinderwagen ook nog binnen. Suikers lijken door de insuline alleen maar gekker te doen
Wat een uitspraken zeg!! Pff hier gelukkig getroffen met schoonouders, maar ook een man die wel keihard kan zijn tegen zijn ouders als ze eens iets doms zeggen en gelijk excuses aanbieden. Gelukkig nog maar 1 keer gebeurd. Voor de rest een goede band met ze ook regelmatig contact met ze zonder dat mijn man ertussen zit.
Dat is in het begin normaal. Bij mij beginnen ze nu pas een beetje stabiel te worden. Uitleg van mijn internist: je alvleesklier heeft zo hard moeten werken. Nu krijg je van buiten insuline en neemt je alvleesklier even pauze. Komt straks echt goed. Maar het duurt soms een paar weken voor je goed en stabiel bent ingesteld op de insuline. En je eet nu waarschijnlijk ook weer koolhydraten. Ook daar moet je lichaam even aan wennen.
@Nochti en @Mila27 Ja ze worden hoger en ik hou me nog steeds aan het dieet. Ik eet niet anders dan voor de start van de insuline. Voor mezelf is het niet zo erg die suikers, maar ik heb genoeg overleden kindjes gezien door diabetesgravidarum bij moeders op mijn werk. Dus ik ben er niet zo blij mee.
Maar dat is vaak niet-ontdekte diabetes toch? Neem aan dat het bij jou nu goed in de gaten word gehouden toch?
Ik zag vd week een ronde box met wieltjes en nu twijfel ik onwijs. Het lijkt me zo handig. Die box kan ik dan in principe het hele huis en de tuin doorslepen. Wel zo handig aangezien ik de hele zomer thuis zit met 3 kinderen. Ze zijn alleen zo duur! Iemand die er ervaring mee heeft?
Die moeders zijn ook bij ons opgenomen geweest en toch gebeurt het. Die angst zit gewoon in mijn hoofd. Laatste keer dat ik erbij aanwezig was had ik net een positieve test en stond ik met een zwangere arts een echo te maken bij een vrouw van 36 weken zwanger... Ik ga morgen deze angst ook bespreken.
En toen was de baby dood? Ik heb het 2x gehad en mijn zkh was wel heel streng gelukkig. In de laatste 2 weken moest ik bijv dagelijks naar het zkh voor een CTG. Ook in de weekenden. Misschien ook iets om te bespreken.
Tja schoonfamilie.. De mijne is ook vrij bijzonder. Je krijgt ze er helaas gratis bij . Dat je de geboorte van het kind van je (schoon)zus via app moet vernemen vind ik echt heel raar @Lvdv89. Zou ik ook echt niet leuk vinden.
Jup dat gegil van die vrouw wat ik uiteraard snap was echt vreselijk om te horen. Ze kwam ivm de baby 2 uurtjes niet meer gevoeld te hebben. Arts gelijk een echo maken en wilde dat ik erbij bleef omdat je dit natuurlijk ook liever niet alleen doet in zoon situatie. Ik vergeet het nooit en nooit meer! Ze weten wel al van de situatie af en mocht ook bellen als ik twijfelde maar nu ik dan zelf met die suikers zit, zit de angst er goed in. Al weet ik natuurlijk ook dat het vaker gelukkig goed dan fout gaat. Ga morgen bespreken of er indd iets geregeld kan worden qua ctg. Soms is het gewoon vervelend dat je te veel weet en dat je je los moet laten aan een arts.
Ik heb een ronde box op wielen. Heb hem ook echt bewaard voor de 2e omdat ik er zo blij mee ben. Heb wel geluk dat ik hem toen heel goedkoop heb kunnen kopen via marktplaats want nieuw had ik hem nooit mogen kopen.
Jaaa snap ik! Ben zelf ook echt super benieuwd hoe groot onze baby is hoe laat heb je de echo morgen?