Ik ga geen vaccinatie halen.voor de kinkhoest. Is in het verleden nooit besproken en nu door de verloskundige zelf ook niet. Even over de verloskundige gesproken. Ik twijfel heel hard om over te stappen naar een andere praktijk. Deze praktijk in de eerste instantie gekozen omdat ik hier ook heen ging voor mn andere kindjes. Maar met ca. 20 weken zwangerschap zijn alle bekenden niet meer werkzaam op de praktijk en moet ik het doen met allemaal nieuwe gezichten. Waarvan ik maar met 1 een redelijk gevoel heb. Zie mezelf niet bevallen in bijzijn van hun. Als ik geweten had dat iedereen van het oude team weg zou gaan, had ik voot een andere praktijk gekozen met iemand die ik de voorgaande zwangerschappen ook geregeld heb gezien, maar toen als invaller. Wat zouden jullie doen?
Babyfoon, wij hebben nog de babyfoon die we de vorige keren ook gebruikten. Alecto, zonder camera. Ging altijd prima.
28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 29 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 30 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 32 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Nuage, 37 jaar, 3e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Rrbaby, 23 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Mariejowlijn, 36 jaar, 1e kindje 12 juni ♡ Santastisch, 33 jaar, 4e kindje 13 juni ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kindje 14 juni ♡ Tinywish, 26 jaar, 2e kindje ♡ Nochti, 37 jaar, 6e kindje 15 juni ♡ Ponyh, 38 jaar, 2e kindje ♡ Onemillion, 26 jaar, 2e kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- Jongen (14) | meisje (16) | verrassing (1) | ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 19 maart Williie, controle vk 21 maart Lvdv89, groei echo + contr gyn Jolicoeur, controle internist + gyn Mom86, groeiecho / controle vk 22 maart Williie, 3d echo Phloxie, controle vk 25 maart Nuage, 3d echo 27 maart Robijn89, controle gyn Lily94, groei echo 1 april Ritoy, 3D pretecho 2 april lautjuh85, 3D echo 3 april Robijn89, hartecho bij baby 8 april Minivosje, controle vk 11 april Robijn89, controle vk in zkh 15 april Nuage, groeiecho Ponyh, controle en groeiecho lautjuh85, controle en groeiecho 18 april Minivosje, groeiecho 24 april Robijn88, controle gyn WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen onderaan aan
3D echo helaas mislukt. Hij werkte totaal niet mee. Ik baalde wel een beetje want de vlk gaf het heel snel op. Leek alsof ze er geen zin in had. Groeiecho gedaan en nieuwe afspraak gemaakt voor 3D. Kleine ligt een week voor op groei. Zit nu rond de 1372gram
Niet om discussies aan te wakkeren, enkel om mensen eerlijk te informeren over wat de vaccinatie inhoud. Geschreven door een moeder die haar jonge baby verloren heeft aan kinkhoest: https://www.mamaplaats.nl/blog/kinkhoest-en-het-vaccin Dat er door de gyn of vk niet over gesproken wordt betekend niet dat het niet nodig is.. De kennis is er helaas nog heel slecht over. @Mom86 Ik zou doen waar je je goed en vertrouwd bij voelt.. Als dat een andere vk is, moet je dat doen.
Jammer dat de 3D mislukt is. Ik heb de 21ste een groei echo. Ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat hij gewoon rustig door is gegaan en het een spurt was
Ik ga morgen eens bellen voor de enting. Wij hebben een met camera, maar weet nog dat deze een zoemend geluid maakt als je het geluid aan zetten. Al vrij vroeg het geluid uit gedaan, hebben een gehorig huis dus je hoort het toch wel.
Wij hebben een babyfoon van babypark eigen merk. Zonder camera. Prima ding en Gebruiken we al 2,5 jaar elke dag. Maar begint nu wel een beetje op te raken als dat de batterij niet meer zo lang mee gaat. Misschien toch ook nog voor een nieuwe kijken. Ik weet niet meer hoe het indalen voelde van de eerste. En denk dat het ook nog wat vroeg is met 28 weken, maar ik heb sinds vandaag elke keer steken van binnenuit naar onderen toe Alsof die echt al heel laag zit. Hebben meer dit al?
Dat heb ik al een tijdje maar bij mij draait hij daarna weer. Maar ik voel hem af en toe echt duidelijk heel erg laag zitten met zijn hoofd.
Oja die irritante steken... volgens mij heeft dat wel met het indalen te maken. Hier ook al last van die gemene 'mes' steken. Tot wanneer kan die vaccinatie gezet worden? En wat zijn de kosten ervan? Misschien donderdag toch maar even bespreken met de vk. @lautjuh85 , wat jammer dat de echo mislukt is.. hopelijk lukt het de volgende keer wel!!
Ik heb bij de andere kindjes de vaccinatie ook niet laten zetten, maar wilde het toen al wel. Heb het toen gevraagd maar toen kreeg ik m niet. Nu zijn ze in Nederland ook eindelijk “bij” want in het buitenland doen ze het al langer. Ben er wel blij om. Zeker ook omdat baby 3 nou eenmaal op veel meer plekken met kinderen komt dan de andere twee toen ze klein waren. Dus risico is ook hoger qua besmetting. 3D echo heb ik volgende week. Ben benieuwd want op de 9 maanden beurs lag hij met zijn hoofd in de placenta. Sindsdien is hij alleen in stuit gedraaid en zo zit hij nu nog dat weet ik zeker. Heel erg vervelend vind ik het, maar qua 3D echo waarschijnlijk niet zo verkeerd. Hopelijk krijgen we hem dan eindelijk een beetje te zien.
Wij hebben een luvion babyfoon. @Mom86 je moet doen wat voor jou goed voelt. Als dat een andere vk is, is dat een andere vk. Succes. @lautjuh85 jammer dat de echo mislukt was. Hopelijk de volgende x beter. K heb zo weer controle bij de vk. Vrijdag de 3d echo. Hoop eigenlijk dat ze dan ook een schatting van t gewicht willen maken.. ben wel benieuwd eigenlijk, maar krijg geen groei echo's
Ik betaal €50 bij de GGD. Over dat indalen...ik voel die messteken ook in mijn vagina alleen kan het nog geen indalen zijn want hij ligt in stuit. Wij willen graag een babyfoon met camera. Weet ook niet zo goed welke. Ik zit te twijfelen om een afspraak te maken met een pretecho bureau. De ervaring gister met de vlk is me toch wel in het verkeerde keelgat geschoten. Nu hebben we wel een nieuwe afspraak maar dan kunnen de kinderen niet mee (terwijl ze dit heel graag willen) en mijn vriend moet wéér vrij nemen van zijn werk. Is het raar als ik de vlk hier nog op aanspreek? Ze deed niet eens moeite...
Ik heb geen idee, dat hebben ze mij niet verteld met 20 weken en de GUO. Ik zal straks is op mijn kaart kijken of ik terug kan vinden wat hij woog met 20 weken. En ik zal donderdag vragen wat hij nu weegt en wat ze schatten.
Ik 39 euro! Wat vreemd die prijsverschillen. Ik heb de prik bij de apotheek besteld, denk dat de GGD duurder is? Ik raad die Philips Avent echt aan met camera. Ook qua service. Bij ons ging de connector van de oplader kapot en toen kregen we gewoon een hele nieuwe babyfoon opgestuurd! @lautjuh85 was het een gewone echo en deed ze 3D "erbij" of was dit echt een 3D echo waarvoor je flink hebt betaald? Hier ligt ie ook in stuit en heb er echt onwijs last van. Kan bijna niet meer bukken met dat hoofd in mijn borstkas. Hoop dat hij snel terugdraait.