@lautjuh85 Totaal geen last van, het is sinds de zwangerschap alleen maar beter geworden de wc bezoeken. Heb je curanol al geprobeerd? Dat mag tijdens de zwangerschap dacht ik.
Ja zeker een prima gewicht. De verloskundige had eigenlijk voor dit termijn al meer willen zien, maargoed ze ligt op de ondergrens, maar nog wel mooi binnen de groeicurve. En ja, ik verwacht wel de 41 weken te halen, of net aan. Alle andere kindjes zijn ook langer blijven zitten Ik hoop het natuurlijk niet. Van mij mag ze met 38 weken ook wel komen haha Echo wordt niet meer herhaald, tenzij ze vermoeden dat ze te klein blijft voor de komende weken, maar dat wordt per keer bekeken.
@Kimberley92 verstandige keus! @lautjuh85 jup, hier ook last van. Wil maandag even met de huisarts overleggen, want t word steeds pijnlijker.
@lautjuh85 uh ik heb ze ook gelukkig doen ze bij mij geen pijn en hoop dat zo ook blijft. Wil het na de zwangerschap weg laten halen.
Nou als het zulke trossen blijven dan wil ik ook naar de chirurg. Ik had ze altijd inwendig en eigenlijk nooit last. Nu hangt het naar buiten en mijn ontlasting wil er gewoon niet uit. Heb mezelf van de week getoucheerd wat resulteerde in een bloedbad
Oh bah dat wil je ook niet! Ik heb gelukkig maar 1 frummeltje op dit moment en geen trossen zoals jou. Denk als het erger zou worden al eerder naar de ha zou gaan.
Wat vervelend dat zoveel van jullie er last van hebben! Dat is dus iets wat ik af mag kloppen! Vandaag 29 weken dansje!
Sttt.. Dat had ik net niet willen horen Moet ff klagen mijn vriend heeft kruimels in de boter achtergelaten
@Mom86 hier ook onderaan de curve. Bovenbenen zijn zelfs nog erger. Maar hier zegt de arts ook dat het prima is. Wel met 32 weken nog een groeiecho. Ik moest de enting bestellen via de huisarts, ophalen bij de apotheek en betalen en daarna bij de huisarts laten zetten. Tip voor wie nog moet: bij mij hebben ze niet de naald gebruikt die erbij zat maar een scherpere die ze zelf hadden. Blijkt onwijs te schelen omdat die naalden die erbij zitten zo bot zijn.
Volgens mij een hele goede beslissing! Goed je rust gaan pakken straks, en jezelf en de kleine op de eerste plaats gaan zetten!
Ik heb vandaag te horen gekregen van mijn verzekering dat de vaccinatie wordt vergoed! Toch wel fijn dat we de 57 euro weer terugkrijgen! Volgens mij hebben ze de vaccinatie vergoed, omdat ze dit onder het kopje reisvaccinaties wel vergoeden. Ik ben bij de GGD geweest, omdat mijn huisarts een lange levering had om ze te bestellen. Ook vertelde ze me, dat je grotere kan hebt op vergoeding via de GGD. Het vaccin was maar 35 euro, maar er wordt ook standaard 22 euro gerekend voor een consult. Vandaar dat de prijs zo hoog is. Misschien een tip voor de dames die de vaccinatie nog willen gaan halen.
Ik geef je groot gelijk! Er komt nu al een hele hoop op je af, hopelijk de laatste paar weken even wat rustiger vaarwater en kun je straks er optimaal zijn, voor alles wat er gaat komen!
Ik had er na mijn bevalling maar 1.. ik mocht toen gewoon zalf smeren. Volgens mij kan dat ook tijdens de zwangerschap! Gewoon even navragen bij de vk..
Haha herkenbaar. Mijn zoon van 9 kan ook zo goed in de boter hakken @Fien25 thanx voor de tip. Ik heb 1 april een afspraak bij de GGD. Ik stuur de nota gewoon in.