Haha! Dat heb ik nog nooit gehoord ! Ik had echt geluk met een kleintje en hij was ook zo weer weg. Maar menn een hele tros. Zou er niet aan moeten denken
Hier geen aambeien gelukkig.. ook bij de eerste nooit gehad, ook niet na de bevalling ondanks een uur persen
Hier 1, maar geen last van. Bij dochtertje ook gehad, maar die ging juist weg na de bevalling. Kimberly sterkte!!! Gecondoleerd Dames jullie gaan echt snel hahah 5 pagina's bijlezen.. Hier moeten nog de kozijnen van de babykamer en de plinten. Dan kunnen we inrichten. Eindelijk haha heb er zin in!!
Och ja, poepen na de bevalling! Lastig en pijnlijk, geen aambeien gelukkig, maar het belang van veel drinken werd me toen wel duidelijk...Ook mijn huid was zoo droog, niet normaal. Vandaag controle gehad, cord ring besproken, stond ze voor open maar ze vroeg zich af of ik dat ergens per stuk, of paar stuks kon kopen? Hebben jullie tips? Daarnaast was alles in orde: bloeddruk, suikertest dus, Hb ook, groei prima. Krijg met 30 weken groeiecho omdat ze dan iets beter kunnen inschatten of ze goed op gewicht is (door de buik heen is lastiger als je beetje dikker bent). Tenslotte vandaag de DKT-booster gehad voor kinkhoest o.a., kon 'm bij een apotheek verderop krijgen, en meteen gezet bij huisarts. Best pijnlijk/ongemakkelijk nog, ik vind mijn dochtertje met terugwerkende kracht extra stoer dat ze eigenlijk geen kik gaf bij haar laatste vaccinatie! Fijn weekend, mijn dochter is ziek geworden gisterennacht, en vandaag, dus ben benieuwd hoe het morgen met haar gaat.
Een kleine impressie. Er komt nog een stoel in de hoek bij het bedje, nog over gordijnen en een plank boven de commode. Ook nog wat stickers op de muur op leuke schilderijtjes daar ben ik nog niet uit. Let niet op de troep op de commode haha moet alles nog wassen opbergen al ligt de commode en kast zelf ook al vol en hebben we gister nog 2 zakken kleertjes en denkens van mijn zwager gekregen.
Ik vond het we are pregnant event maar tegenvallen. Waren binnen 1,5 uur weer buiten. Wel hebben we een mooie silecone rammelaar met zijn naam.
Ik vond het wel hartstikke leuk! Had flessen gekocht maar bij thuiskomst zat er een verkeerde kleur bij en een nieuw voedingskussen gekocht waarvan 1 hoes al kapot ging na het wassen dat is dan weer niet zo leuk want was niet goedkoop! Maar het was niet heel groot, dat was wel jammer... wij zijn er maar 2 keer doorheen gelopen haha!
@Mila27 Ja wij vonden het ook jammer dat het zo klein was. We hebben zelfs nog gevraagd of we niet een stuk hadden gemist
Slapen wordt hier nu wel een issue hoor.. Ik kan maar geen fijne houding vinden. Ook met een voedingskussen in mijn rug word ik 100x wakker van de pijn in mijn rug.
Goedemorgen, Vandaag 29 weken zwanger Zou de kinkhoestvaccinatie vandaag krijgen maar de dokter heeft er niet genoeg op voorraad blijkbaar? Dus dat gaat niet door. Ik voel de baby steeds duidelijker Heb alleen zo ontzettend veel last van mijn bekken... Na een dag werken moet mijn man mij ondersteunen als ik naar de wc moet. Hij zegt dan ook lief : we zijn samen zwanger
@Robijn89 wat vervelend dat het slapen zo lastig gaat. Dat lijkt me echt slopend. Ik slaap al tijden in een sort van stabiele zijligging. Dat ligt voor mij het lekkerst. @rrbaby wat lief hoe je vriend voor jezelf zorgt. Maar let je wel op jezelf, Als je na een dag werken niet meer zelf naar de wc kunt, heb je dan niet te veel gedaan? Hier vanmiddag pas werken, kijken of ik me vanochtend nog nuttig kan maken in het huis. Fijn dag iedereen
Ik mag vandaag naar een psychisch verpleegkundige voor een gesprek. Ik voel me de afgelopen weken verassend goed! Vandaag komt kraamzorg ook langs, dus ik ben heel benieuwd. Hier vandaag 30 weken, dus (hopelijk) de laatste 10 weken in zicht! Voor sommige dames zelfs nog minder!