Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Al lekker bezig. Ik heb juist zin om de deur achter me dicht te doen en dan buiten te gaan zitten.
    Jammer dat je teveel hebt gedaan en dat je dat meteen voelt.

Ik heb vandaag een kinderwagen gekocht!! Dus helemaal blij

Mom86 en Kimberley92 vinden dit leuk.
  2. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @miniVosje ik ga donderdag eerst naar de beurs en dan zaterdag de kinderwagen en autostoeltje kopen! Ik heb zoon zin in deze week!!!!

Wat voor kinderwagen heb je gekocht?
    Wij gaan voor een Dubatti kinderwagen en cybex cloud z i-size autostoeltje.

3. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Hier inmiddels al lekker opgeschoten met de babykamer, eerste wasjes ook al gedraaid whaha. Hoezo last van nesteldrang :p Ik heb alleen wel gruwelijke last van bekkeninstabiliteit. Nu even een paar daagjes kalm aan doen en hopen dat het weer wat afzakt :(

Ik heb de kinderwagen 2e hands gekocht, een mutsy evo urban nomad light grey, zo verliefd op! Heel veel accessoires erbij (waarvan ik het grootste deel wss niet gebruik :rolleyes:) voor een mooie prijs!

Ik wil ook graag naar de 9maandenbeurs maar kan nog geen 100 meter lopen dus helaas gaat dat niet door...

Santastisch, Mom86 en miniVosje vinden dit leuk.
  4. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wij hebben een x- adventure kinderwagen met alles er op en er aan. Niet van de duurste categorie, maar wel alles wat we nodig hebben.
    Ik ga vrijdag naar de beurs, al ben ik niet z'n beursganger dus ben benieuwd hoe ik het vind.

Maar leuke week voor jou!! Lekker shoppen.

Santastisch en Kimberley92 vinden dit leuk.
  5. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Wij gaan zaterdag naar de beurs. Ben heel benieuwd, heb er echt zin in. Zie wel tegen het vele lopen op, maar mijn vriend zei al, we doen het rustig aan en gaat het niet meer dan gaan we gewoon weer naar huis. Over ruim een week wordt de babykamer geleverd. Kijk er erg naar uit. Denk dat ik zo gelukkig ga worden als de meubels in elkaar gezet zijn. Dan lekker alles rustig gaan inruimen en wassen en leuke accessoires gaan shoppen.

miniVosje vindt dit leuk.
  6. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Voor de dames die moeilijk lopen, je kan een rolstoel huren bij de beurs. Kost volgens mij €50 borg en als je de rolstoel terug brengt krijg je het terug.

Jolicoeur vindt dit leuk.
  7. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ja maar ik lees dat je daar sowieso al nauwelijks vooruit komt door de drukte, laat staan dat je ook nog in een rolstoel zit :p

8. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vorig jaar ging het prima met mijn tante in de rolstoel!

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goedemorgen.
    Ik ga vrijdag naar de beurs met mijn moeder. Ben heel benieuwd. Wel al eens op de HH beurs geweest maar nog nooit op de 9maanden

10. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @Kimberley92 thanx voor de tip van de rolstoel. Hopelijk niet nodig, maar je weer nooit. Ga ook donderdag.
    Wij gaan daar kijken qua aanbieding voor de kinderwagen. We weten al welk model we willen nu nog de beste prijs :D:D

miniVosje en Kimberley92 vinden dit leuk.
  11. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    De beurs ik heb er ook zin in!!! Wij gaan zondag.
    Hier is de overloop zo goed als leeg.
    Nu moet er een kozijn en verwarming ingezet worden nog om een babykamer te creëren..... dan kan ik pas inrichten. Heb wel alles al, alleen de de aankleding wil ik nieuw.
    Wij hebben de stokke crusi nog van dl super fijne wagen!!!

Vannacht een mega nachtmerrie gehad. Keer op keer belande ik in een miskraam, gelukkig gaf de kleine na een paar drukken op de buik schopjes en kon ik weer slapen hahah

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ga vrijdagavond en zondag naar de beurs. Vrijdag met een vriendin en zondag met m’n man en de kids. Morgen vertrekken we naar Center Parcs voor een midweek. Wordt lekker druk dus want vrijdag dus uitchecken, zwemmen, 2,5 uur naar huis rijden en dan nog naar de hhb. En dan zaterdag een verjaardag ver weg en die avond uit eten met een vriendin. Dan zondag weer de hhb hihi hopelijk houdt m’n onderbuik het vol. We gaan het zien.

Ik heb soms last van mijn schaambot maar meer van mijn onderbuik. Iemand die dat herkent? Denk banden.

Mijn eigen arts durft zo’n kzs niet aan waarbij ik het kindje aanpak. In Utrecht is er een arts die het vaker heeft gedaan en met wij wel wil bespreken of het daar wel kan. Ik denk dat ik wel met hem ga praten. Maar bevallen in Utrecht is wel een ding... dat is niet om de hoek namelijk. Genoeg om over na te denken.

Santastisch vindt dit leuk.
  13. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Ik ga donderdag naar de beurs. Eigenlijk niks nodig, maar rond kijken is altijd leuk. K zie wel of ik het vol houd qua lopen. Denk dat k vrijdag kapot ben, dochter is dan wel jarig, maar vieren het zaterdag. Ga samen met een vriendin die ook met dr bekken zit, dus dat scheelt wel. Kunnen we mekaar ondersteunen door rustig aan te doen.

14. Nochti

Nochti Actief lid

24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    Ik ga heerlijk niet naar de beurs :D. Ik wens jullie echt alle plezier van de wereld daar. Maar voor mij was het 1 keer (17 jaar geleden en zwanger van mijn oudste) en nooit weer. Het is niet mijn ding geloof ik. Ik herinner me vooral veel 70+ers met van die boodschappentassen op wieltjes die mijn buik beukten omdat je bij de honigkraam een gratis hapje (lees 1 lepeltje!) nasi kon krijgen.

Santastisch vindt dit leuk.
  15. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Hahah ja dat is nog wel een beetje.. maar tegenwoordig krijg je niet zoveel gratis meer.
    Maar er blijft van dat duw en trek volk bijlopen.
    Ik ga er al niet eens bij staan. Kom ook echt alleen voor de negenmaandenbeurs om nieuwe dingen te zien.
    Wil kijken of ze van baby's only de nieuwe collectie sparkle hebben met een leuke aanbieding

16. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik sla de hhb en 9maanden beurs over.
    De laatste keer dat ik geweest ben is nu 5 jaar geleden. Was toen 10 weken zwanger. Al dat geduw en gedoe met die boodschappen karretjes zorgde ervoor dat ik het snel gezien had daar.
    Is gewoon niks voor mij.
    Maar uiteraard wens ik jullie heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie aankopen! :)

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik ga woensdag met mijn moeder, zus en dochter naar de beurs.
    De eerste keer was mijn dochter 3 maanden, de 2e keer was ze ruim een jaar. Had eigenlijk kaartjes omdat ik weer zwanger was maar zat toen midden in een miskraam. Gelukkig was ze er voor kindjes van mijn dochter haar leeftijd toen ook nog vanalles te beleven :). Vorig jaar zouden we ook gaan maar heb ik uiteindelijk laten gaan omdat ik nog niet zo lang geleden mijn dochtertje was verloren en hoogzwanger van haar naar de beurs zou gaan..
    Nu betere omstandigheden en heb er heel veel zin in! Heb nog wat kleine dingetjes nodig, voornamelijk dekens/aankleedkussenhoezen etc. Dus wie weet slaag ik daar :).
    De huishoudbeurs sla ik altijd over, mij te druk.

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goedemorgen,
    Heeft iedereen voorjaarsvakantie? Hier wel. We gaan zo met de kids naar Amsterdam naar Nemo.

19. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Goedemorgen dames,

Ik had heel graag naar de beurs gewild maar dit jaar gaat het niet helaas.
    Vorig jaar kon je in tegenstelling tot jaren ervoor bij de eettentjes weer super veel proeven en kreeg je ook weer meer gratis dingen enz.

@Lesliefje hier pas volgende week.

Moet om 13uur naar de bedrijfsarts ben benieuwd ben daar nog nooit geweest.

Verder was gister me vriend zijn tante hier en die heeft zo’n suiker meter. Ik heb om ongeveer 18.30 geprikt had rond 17uur nog glas chocomelk gedronken. En hij was 4,9 dus dat is gewoon goed. Geeft me toch wel wat meer rust.

20. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Sorry @Lesliefje ik tagde de verkeerde:|

@lautjuh85 hier pas volgende week vakantie. Veel plezier

Lesliefje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina