Succes vandaag meiden. Vandaag wordt even een bij-kom-dag. Vreselijke nachten gehad. Pijn aan mn heupen dat niet meer wegtrekt, dus het slapen is drama. Ben bang dat dit wel blijft tot aan de geboorte Woensdag weer controle bij de verloskundige. We gaan dan ook de bevalwensen bespreken.
30 weeks whoop whoop Blijft op een of andere manier toch een mijlpaal ofzo, om te kunnen zeggen dat je 30 weken zwanger bent.
Jij ook succes! Heel erg vervelend zeg dat het nu al erger wordt.. Ik merk ook dat ik niet meer teveel kan doen. Woensdag tot zaterdag 'druk' geweest en zondag gewoon helemaal kapot! Als dit zo blijft, dan worden het hele lange weken.
Oooh dames het zijn echt de welbekende laatste loodjes. Het scheelt dat we richting mooi weer gaan. Straks lekker met verlof en met de voetjes omhoog in de zon!
Suc6 dames. Ik ga met de dag slechter slapen. Gisteravond kon ik al moeilijk in slaap komen door de vele harde buiken die nu ook vaker pijnlijk zijn en me baarmoeder begint nu ook al tegen met longen te drukken waardoor ik toch soort van lichtbenauwd ben als ik lig. Van8 ook wakker door de harde buiken/krampen/steken. Morgen gelukkig afspraak bij gyn dus daar ook even klagen. Als dit zo blijft worden het nog 11 lange weken.
Kleine ligt lekker op m'n blaas. Bij elk slokje drinken, moet ik ook plassen. Ga ik niet snel genoeg, gelijk een harde buik. Gevoel alsof ik op het toilet woon Heb ook minder last van m'n ribben, dus ze ligt duidelijk lager. Van t weekend ook "druk" geweest. Zaterdag geshopt voor onze peuter en nieuwe fotolijstjes en plankjes etc gekocht. Iets met nesteldrang. Moest natuurlijk ook gelijk opgehangen worden & daarbij het huishouden natuurlijk. En zondag lekker gewandeld in het bos en smiddags naar de voetbal.. "vroeger" waren dat lekkere weekenden, nu vind ik het al druk Nog 15x werken. Ik ben echt aan het aftellen. Zo toe aan verlof.
Afgelopen dagen ging het fysiek juist beter. Heb gemerkt dat als ik een spijkerbroek draag ik daar toch meer steun aan heb en meer kan doen. Heb zelfs dit weekend als een malle in de tuin staan werken. Vegen, onkruid tussen de stenen vandaan trekken, dat soort gekkigheid. Heb er wel spierpijn van, maar verder ging het heel goed. Merk alleen dat de kleine dan een stuk minder beweegt als ik zo druk ben. Verder was het een heel heftig weekend met enorme ruzie en drama thuis, dus ik ben blij dat de gewone week eigenlijk weer begonnen is. Mijn verlof is pas vanaf 13 mei, duurt nog zo lang. Mijn baas vroeg vd week wanneer ik ook alweer weg ben, en nadat ik dus zei vanaf 13 mei heeft hij meteen nog een grote meeting buiten de deur ingepland in de week daarvoor. Ook nog eens precies op mijn trouwdag... gggrrr ik hoopte eigenlijk de laatste 2 weken vanuit huis te kunnen werken. Maar ja ik zie het allemaal wel. Ik denk dat ik deze week maar eens wat kleertjes ga wassen ofzo
Dit weekend is mijn buurvrouw bevallen... ik had gewoon een jaloers gevoel van ik wil ook... Wat een verschil, sommige dames zijn al bijna klaar met werken (of zijn al thuis). En andere zoals @Nuage (en ik) moeten nog ff. Ik moet tot 16 mei werken. En heb nog flink wat dingen te doen 3 opdrachten afronden van een cursus op me werk (Babycursus toepasselijk termijn), en een drukke mei vakantie met extra werken... Gelukkig heb ik nog wel goede nachten. Sterkte voor de dames die daar zo slecht slapen.
Wauw! Wat een bikkels zeg nog zo lang door werken ! Mijn officiële verlof begint op 23 april.. Gespiekt bij de baby en ze loopt precies op schema! Zelfs de verloskundige was verbaasd De eerste naam staat voor nu vast! Ik wist dat het mijn favoriete naam niet zo worden, maar stiekem de hoop dat het de 2e zou worden. Uiteindelijk de 3e naam. Helemaal prima Alleen nu wordt de 2e naam een ontzettende uitdaging.
Hi meiden, Aangezien ik vrijwilligerswerk doe en de vakanties nooit werk omdat ik dan geen opvang heb voor de oudste 2. Begint mijn verlof 15 april om 14.00!!! Ik moet dus nog 2 maandagen werken, de vrijdagen vallen door omstandigheden af. Dus ik ben echt aan het aftellen omdat mijn werk best zwaar is lichamelijk! Vanmorgen bij de VK geweest, mijn ijzer is 6.5. Wel laag volgens haar, maar niet te laag. Dat is 6,3 en dan ga je gelijk aan de pillen?! Maar zo wel even floradix helpen want ik ben echt zo moe, slap en futloos. Buik blijft op de hand ook groot voelen. Met 34 weken groeiecho.. Hij zit op de bovenste lijn aan de bovenkant. Even de 34 weken afwachten maar waarschijnlijk word ik toch doorverwezen naar de gyn om te kijken om eventueel met 38 weken in te leiden.
Ik had 6.7 en heb pillen gekregen van de gyn en als het niet stijgt krijg ik een infuus. Maar ik moet nog een kzs door dus misschien is dat anders dan.
Mijn voorraad schijnt wel goed te zijn (?). Ik ga nu zelf gewoon floradix nemen. Hopelijk helpt dat. Verlies je bij een KS meer bloed oid?
Ben vandaag op kraamvisite geweest bij een baby van 2 weken oud.... En toen dacht ik: omg! Dit moet (deze grootte) moet er straks bij mij ook uit....! Haha ik kreeg bijna paniek. Weet niet of ik er al klaar voor ben om moeder te worden
Donderdag bij mij 6,2 ? Maar nu moet ik bloed laten prikken omdat ze erover twijfelde ? Morgen maar even gaan prikken....
Ik verloor vorige keren vrij weinig bloed eigenlijk, maar geen idee of het uitmaakt. Een laag hb is op zich normaal bij zwangerschap, maar mijn gyn wilde het wel boven de 7 hebben.
Toch gek dat iedereen dan ook weer wat anders zegt. Ik had 7.5, dat was helemaal prima zei mijn Vk maar zij zei erbij dat rond week 30 van de zwangerschap je hb vaak op het laagst is en dan was het boven de 6.5 goed. Is toch wel een verschil met 7
Dames, ik lig al twee uur wakker.... denk dat de kleine dansles heeft Kan niet in slaap komen... Mijn verlof gaat 5 mei in. Maar wel al op boventallige basis aan het werk. Maar het werk voor mijzelf gaat nog even door. Hoop rond 20 mei mijn vervanger in te kunnen schakelen. Financieel kost het me dan ook niet zoveel. Maar moet het eerder ook prima. Kamertje is bijna klaar. Inrichten kan bijna beginnen. Eindelijk!!! Zin in. Verder loop ik achter... nog geen naam of geboortekaartje.... wordt er gek van. Komt goed zullen we maar zeggen.....