Ik lag gister al om half 8 op bed..heb ontzettend slecht geslapen. Ik had een voedingskussen en een gewoon kussen maar niets lag lekker. Voor nu maar afgesproken dat ik voorlopig maar even in mijn dochters bed ga slapen . Als ik toch niet slaap, kan ik tenminste niemand wakker houden en slaapt de rest prima.
Ik denk ook dat verloskundigen en gynaecologen er misschien anders over denken. In het zkh zijn ze sowieso al sneller hysterisch. Zeker bij mij. Maar als je echt klachten hebt zou ik er eigenlijk wel op staan dat je in ieder geval die pillen krijgt. Kleine moeite, grote vreugd. Wij hebben gisteren samen de halve woonkamer geschilderd. Ik heb echt een goede week, voel me bijna niet zwanger. Ik voel me eigenlijk meer zoals ik me voelde toen ik gewoon nog dik was hihi mijn man gaf ook toe dat mijn buik toen ongeveer net zo groot was als nu. De box is ook in elkaar gezet gisteren, ben er heel blij mee. Die ga ik nog schilderen is de bedoeling en daarna wil ik er nog wieltjes onder hebben eigenlijk zodat ik de box in de zomer lekker naar buiten kan rijden.
De rhesus prik zit erin. Is dat ook weer klaar. Ze had mijn buik opgemeten en kwam daarmee op p44 uit. Prima dus. Vorige controles deden ze dat niet. Bloeddruk was perfect. Ik mag weer 2 weken door
Vond het best meevallen. Ze had hem al wat eerder uit de koelkast gehaald, zodat het wat makkelijk ging.
@lautjuh85 als het pijn heeft gedaan, dan is de prik er waarschijnlijk te laat uit de koelkast gehaald of de vloeistof te snel ingespoten. Na de bevalling voelde ik in ieder geval helemaal niets van de prik door de adrenaline.
Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik hem na de bevalling gehad heb de vorige x. Maar wat wil je ook als je zo'n kleintje op je borst hebt. Dan ben je er ook niet mee bezig haha
Volgens mij kun je een heleboel doen bij een pas bevallen vrouw met een baby op haar borst en merk je er helemaal niets van! Zelfs gehecht op een plek waar niet verdoofd was en niet echt veel van meegekregen..
Van die pillen raak ik verstopt dus daar word ik ook niet heel blij van. En even kijken of ik me met floradix beter ga voelen. Anders kunnen we het altijd nog aankaarten Ik heb juist de ervaring dat wanneer ik in het ZH was bij een ZW ze minder snel hysterisch/ meedenkend waren dan de VK...
Ohh dames stopt het ook een keertje. ... Net met de ambu naar de SEH omdat mijn moeder spontaan hartritmestoornissen heeft. Ze was ook van de trap gevallen vanochtend. Nu eerst op de acute kamer en dan naar de eerste hart hulp. Heb ook slecht geslapen omdat de baby een feestje aan het bouwen was.
Gaat nu goed, terwijl ze haar verplaatste ging het hart weer in het goede ritme. Nu nog de foto's en de CT scan afwachten. Nu alleen extra medicijnen voor thuis.
Goed om te horen. Moet ze blijven of mag ze met de medicijnen naar huis als ct scan goed is? Is ze bekend met hart problemen?
Alleen bekend met een hoge bloeddruk. Ze mag als het goed is weer naar huis. Alleen nu nog breuken uitsluiten van der voet en rug. Verder over een week naar de poli cardiologie en verder vervolg daar.
Ik ook, maar Floradix kan ik al helemaal niet tegen. Zit voor mij veel te veel suiker in. Ik eet wel gewoon leverworst trouwens hiervoor. Mijn vk is echt heel relaxed, het zkh doet vanaf het begin al paniekerig. Daarom heb ik toen de gedeelde zorg afgedwongen want als ik alleen het zkh spreek dan loop ik constant gestrest rond ben ik bang.