@Kimberley92 hopelijk is nu alles weer goed met je moeder! De hydrofiel doeken strijken is echt niet nodig! Mijn oma had het gedaan de vorige keer, maar dat was echt niet nodig volgens de kraamverzorgster! @Williie of baby's worden geboren met haar en verliezen het.. Is je dochter echt nog helemaal kaal of is het een ienimini beetje haar?
Hier ook eentje die nog steeds in stuit ligt en geen pogingen doet tot draaien. Zou me niks verbazen als hij zo blijft liggen. Maakt gelukkig niet zoveel uit.
Ik heb ook niks gestreken dit keer... heb niet eens een strijkbout, en om die nou alleen daarvoor aan te schaffen...
Oh! Wel wat haar, maar op de voor nu nog 'verkeerde' plek.. Hoe doe je dat met stylen? Of laat je het gewoon voor nu wat het is? En dan baal ik dat mijn dochter dun haar heeft, wat niet verder lijkt te groeien dan een bob. Had
Kan 't toch niet laten hier nog ff te kijken En dat zeggen jullie nu pas dat ik het niet hoefde te strijken lekker dan Ach het ziet er wel erg mooi uit in de commode! Nog meer tips qua kleertjes wassen of strijken? Ik ben zelf tot mijn 3e bijna kaal geweest dus ben benieuwd of hij baby haartjes krijgt Ik vind het er wel schattig uitzien een baby zonder haar. Ga het volgende ook ff vragen tijdens de groeiecho of hij haar heeft.
Tjee wat wordt hier veel gekletst, gezellig hoor! Alhoewel het nieuws van jou @Kimberley92 wel weer schrikken is, het zit jou en je familie niet mee zeg! Ik heb morgen een groeiecho, dochter gaat mee, zal eens vragen of ze haartjes kunnen zien. Mijn dochter had een hele bos donker piekhaar, net als ikzelf als baby. En heeft daarna prachtige krullen gekregen. Zou wel verbaasd zijn als dit meisje kaal geboren zou worden, maar die kans zit er natuurlijk wel in, mijn familie is meestal kaal bij geboorte en mijn nichtje is ook kaal/dunbehaard geweest, dus ben benieuwd! Naam ben ik bijna uit, kleine twijfel nog. Tweede en derde naam staan wel al vast. Kaartje moet ik nog kiezen, gordijnen ook, commode staat, bedje ook zo goed als, muursticker wordt binnenkort opgeplakt, en dan nog verlichting en andere kleine dingetjes. Nog genoeg te doen! Ik heb vanaf eind april verlof. Dus dan hopelijk ook nog wat tijd om de laatste dingen te regelen.
Ik heb donderdag groeiecho en ga ook eens vragen of ze kunnen zien of de baby haartjes heeft. Ben benieuwd
@Kimberley92 gewoon de kleertjes wassen zonder wasverzachter natuurlijk! Strijken is zeker niet nodig en alleen maar extra werk.. Verder pff. Je merkt het pas als de kleine er is hoe en wat. Het kan zijn dat het kindje reageer op het wasmiddel dat je gebruikt. Ook al ziet het er mooi uit, het wiegje wordt pas opgemaakt als de baby er is. Het ledikantje pas als ze naar haar eigen kamer gaat. Dat zal nog wel een halfjaar duren. Staat het 6 maanden stof te happen
In haar matje zit ook nog krul. Echt zo'n varkensstaartje . Is dus een beetje zwitsal goedemorgen erin en een kam erdoor een klaar.. al kan ik niet wachten tot ik eindelijk staartjes kan maken hihi
Hahaha! Kan ik mij iets vab voorstellen. Zal je zien dat je dochter straks een prachtige bos met krullen krijgt! Wordt het wachten beloond!
Ik heb ook geen strijkbout hoor. Ben wel erg goed in het zeer strategisch ophangen van kinderkleding met knijpers zodat het zo strak mogelijk droogt ik was trouwens de babykleding wel met een beetje wasverzachter. Had het bij de eerste niet gedaan maar ik vond die kleertjes echt niet lekker ruiken. Als de baby er niet tegen kan was ik het wel opnieuw. Over stuit: mijn dochter is in week 38/39 nog in stuit gedraaid zonder dat ik het wist haha dus ze kunnen volgens mij in principe draaien zolang ze nog niet vastliggen met hun hoofd in het bekken.
Ik heb de lakentjes wel gestreken, anders liggen ze zo gekreukt in de kast. Verder niks. Mijn dochter had bij de geboorte veel haar, zagen ze idd al op de echo. Viel daarna wel allemaal uit, maar inmiddels heeft ze een prachtige bos met krullen. Morgen weer een echo, zal eens vragen of ze kunnen zie of mijn zoontje ook al haar heeft.
@Nuage mijn dochter is met 39 weken ook nog naar stuit gedraaid. Ze hebben haar toen gedraaid. Oh meiden slapen jullie ook zo slecht? Ik werd om 02.45 wakker en ben pas na 04.00uur weer in slaap gevallen. Mijn wekker ging om 05.40 Ben bekaf.
Ai dat is vervelend!! Ik ben vaak wakker (draaien doet zeer) en probeer echt snachts me ogen dicht te houden en verder te slapen indien mogelijk. Ik heb dus geen idee hoe lang ik dan wakker lig. Wekker van ml ging iets na 6 dus nu ook wakker en had net zo’n fijne droom en een fijne houding. Nu houding niet meer te vinden en droom geen idee waar die over ging enige wat ik weet is dat hij fijn was en ik nog wel even door had kunnen slapen
Ik heb vannacht voor het eerst weer door geslapen. Na een paar helse nachten van zowel mij als dochter. Voel me nu ook echt uitgerust, al zou dat vanmiddag ook wel weer over zijn
Hier vannacht in het bed van dochter geslapen. Ietsje betere nacht gehad dan in mijn eigen bed. Nog wel vaak wakker, maar slechts 2x naar het toilet ipv 6x. Dat is al een vooruitgang!.