@Phloxie ik heb ook last van maagzuur maar heb nu omeprazol 20mg bij de Kruidvat gekocht en sinds ik dit dagelijks neem heb ik geen last meer.
Zooo ik had al weinig trek.. Maar die kleine boef is zo erg bezig dat het voelt alsof ik op zijn kop in de achtbaan hang. De tranen staan in mijn ogen, zo naar word ik van het gevoel in mijn maag. Vriendlief zegt ga alstublieft in bad om te kijken of hij rustig wordt. Heb al gedreigd met dat hij zonder kleren aan wordt geboren, maar het helpt niets
Dat vind ik knap! Officieel neem ik de Davitamon extra weerstand kauwtabletten. Onofficieel zijn die al 1,5 maand op... ik neem nu alleen mijn b12 spuiten en zo nu en dan gooi ik er een hoge dosis D3 in en ik probeer dus die ijzerpillen te nemen. Mijn waardes waren verder gelukkig nog wel goed, maar ik moet wel echt die Davitamon weer kopen.
Dat is niet veel!! Ja deze krijg ik nog weg de vitamine pillen van Kruidvat a-z of van andere merken word ik misselijk. Als je de kauw variant neem van wls moet je apart die ijzer slikken en dat is ook niet te doen. Hij denkt ook ik ben sowieso naakt als ik geboren word!!! Lekker mama pesten en laten weten dat ik het nog naar me zin heb hier binnen.
Ik had juist geen last van obstipatie toen ik ijzerpillen had.. combi ijzerpillen en borstvoeding was echt een drama, want de luiers van mijn dochter waren niet normaal. Toen ben ik maar gestopt
@Jolicoeur niet alleen mama pesten is het meer, zelfs papa durft zijn hand niet meer op mijn buik te leggen
@Kimberley92 kindjes bewegen altijd naar het deel waar ze jou ook voelen... veel vrouwen proberen het kindje wat naar beneden te drukken als het tegen hun ribben of maag oid schopt maar daarmee stimuleer je het kindje juist om nog harder op die plek te gaan schoppen ik druk nu vaak aan de zijkant, dat helpt vaak om ervoor te zorgen dat ik niet gek word van het maagzuur want mijn maag is zijn favo plekje om te schoppen lijkt het wel... in mijn zij is dan toch wat prettiger En je bent idd dan nog prima op tijd voor de kinkhoestvacc. Ik haal hem volgende week dinsdag, dan ben ik 31+4
@Phloxie deze neem ik ook, al weken! Ik neem ze wel pas als ik het nodig heb, vaak om de dag want volgens de bijsluiter mag je ze max 1 week of 2 weken ofzo gebruiken en daarna moet je je arts raadplegen. Die had mij toen was anders voorgeschreven maar dat hielp lang niet zo goed als de omeprazol!
Jaaa die van het Kruidvat zijn NIET te doen zo smerig!! Maar geloof me die Davitamon extra weerstand is super lekker haha ik ben alleen gierig.
Ik slik soms mijn pantoprazol als het heel erg is, maar die mag je officieel niet gebruiken.... erg hè. Ik wist niet dat je omaprazol bij de drogist kon halen! Ga ik vd week doen dan.
@Jolicoeur en @Mila27 hij is zo erg bezig dat ik nu al 3x boven de pot heb gehangen Ben blij dat meneertje beweegt hoor maar zoon hardcore feestje hoeft van mij niet
Nee bad heeft niet geholpen.. Probeer nu ergens anders te porren dat hij daar gaat schoppen maar tot nu toe tevergeefs
Ik zou het niet weten wat je nog meer kan doen. Denk dat ik toch een beetje blij ben dat mijn placenta aan de voorkant zit als ik jou zo hoor!! Ik voel der wel en soms doet het ook pijn, maar niet constant.
@Jolicoeur het doet geen pijn, maar het is echt het gevoel van de achtbaan. Zo erg is hij ook echt nog nooit bezig geweest als de afgelopen 3 dagen.
Ik heb vanmorgen groeiecho gehad en de kleine is helemaal gemiddeld en weegt nu 1833. Ze ligt ook met hoofdje naar beneden dus eindelijk uit stuit. Had helaas geen leuke echoscoptiste en wilde niet kijken (zei dat het niet kon) of ze al haartjes heeft ben klein beetje nieuwsgierig. Heb ook gelijk mijn anti d prik gehad en over 3 weken mag ik weer.
Hier ook net uit het ziekenhuis, de baby lag nu nog geen 2 weken voor op groei ipv 3 weken Fijn nieuws! Waardes zijn ook top van mijn suiker, nog maar 1 x in 4 weken te hoog geprikt...
Hier vanavond de eerste cursusavond van samen bevallen ben benieuwd. Kleine is gelukkig weer wat rustiger na gister. Wat fijn dat de ziekenhuis afspraken goed waren @Mila27 en @Jolicoeur
Fijn dat jouw draakje ook weer wat rustiger is. Heb je wel een beetje kunnen slapen? Ohja en veel plezier vanavond