Wij hebben pas 4 maart (carnaval) vakantie. Al is dat juist een week dat ik dan meer werk. Veel plezier vandaag
Hier begint de vakantie pas 4 maart. Hebben jullie ook zo'n maagzuur? Alsof mijn slokdarm in de fik staat, bah bah.
@Miesje25 geen probleem! Ik heb vandaag een slechte ochtend.. Dacht dat ik goed had geslapen, maar nadat ik mijn dochter naar het kdv had gebracht en wat boodschappen heb gehaald, heb ik het idee dat ik alleen maar wil huilen. Ik ben er echt wel een beetje klaar mee
Ik heb vooral savonds als ik in bed ga liggen last maar vooral dan heel erg boeren laten. Maar als ik dan een pepermuntje eet wordt het meestal wel minder.
Ik heb deze week ook vakantie en dus vrij van mijn studie. Moet wel 12 uur werken, maar dus wel een rustige week Maagzuur heb ik nog helemaal niet gehad, lijkt me erg vervelend Dat is balen @Lesliefje, hoop dat je je snel wat beter voelt.. proberen een beetje te ontspannen en wat voor jezelf te doen vandaag als dat kan?
Hier deze week ook 'vakantie'. Maar wij gaan gewoon werken en naar de opvang. K ga vandaag 2.5 uur werken, kijken of dat wil. Lukt het niet, heb k er iig van alles aangedaan. @ maagzuur. Yes. Ik heb al weer veel doosjes rennies leeg. Bij 1ste ook zoveel last, maar nu lijkt het wel meer. Maar rennies lijken niet meer te werken. Gaviscon helpt helemaal niet.
Dankjewel @Lily94 Boekje en lekker in de zon in de tuin gaan zitten. Maar ik kom gewoon niet toe aan lezen, mijn hele concentratie is zoek en negatieve gedachte winnen het op het moment.. Duik zo gewoon weer mijn bed in..
Hoi meiden, Ik heb niet alles bijgelezen maar ik ben er ook weer. Even druk gehad met afspraken en mijn oudste zit in een hele lastige fase en hij vreet al mijn energie op het moment op. Ik zal proberen weer een beetje bij en online te blijven Gaat het met iedereen goed?
Ik zit nog steeds thuis.. 100% ziekgemeld. Inmiddels ook de bevestiging gehad dat mn werkgever een ziektewet uitkering zal krijgen en mn loon gewoon betaald wordt. Echter gaat mn leidinggevende er nog vanuit dat ik thuis wat kan doen, maar merk gewoon dat het te veel is allemaal. Pijn in mn bekken komt steeds sneller opzetten en als ik niet loop dan lig ik meerendeel op de bank omdat zitten gewoon niet prettig meer is. Daarnaast veel last van harde buiken. De verloskundige geeft aan dat te vaak harde buiken een grens is die je niet moet opzoeken, dus heb ik vandaag mn leidinggevende gevraagd of er al een vervanger geregeld is, omdat het gewoon niet langer gaat. Tot op heden nog geen reactie gehad... Inmiddels ook weer contact gezocht met de fysio voor (onbekende) tips. Ik heb nog niks gehoord van een bedrijfarts en vraag me af of dit nog wel gaat gebeuren aangezien de uitkering via het uwv al toegewezen is. Overigens maar goed dat we in de kerstvakantie al de babykamer klaar hadden. Was niet fijn geweest dit nu nog te doen met die klachten.. Over 3 weken staat een 3/4d echo gepland. Ben zo benieuwd naar ons kleine poppetje❤ en komende maandag de suikertest... zie er tegenop, maargoed we doen het maar wel voor de zekerheid. Hoe gaat het verder hier met iedereen?
Dames ondanks de AB toch hele erge buikpijn en nu in het ziekenhuis. Hartje was moeilijk te vinden, CTG maken lukte niet en met de dopler was het ook lastig, maar gelukkig voel ik hem af en toe schoppen. Urine wordt weer onderzocht.
He bah! Wat een vervelend bericht! Gelukkig dat je hem wel voelt schoppen, zeker na die mislukte pogingen om even te luisteren of hij het nog goed doet in je buik! Wat is de verwachting? Moet je blijven, of mag je wel naar huis?
Oh nee.... Heel veel sterkte en een digitale knuffel. Ik hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden en hij rustig blijft zitten komende weken.
Ohjee.. Dat is geen fijn bericht. En schrikken zeg.. Fijn dat je hem wel voelt, maar ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Hebben ze niet met een echo even gekeken of is dat niet normaal om te doen (heb echt geen idee)? Heel veel sterkte en succes in het Zh. Knuffel!
Ahh.. Is je buikpijn zo heftig?? Kunnen ze er niks anders tegen doen? Hopelijk krijg je iets om je pijn te verzachten. Vervelend zeg dat je tot nu toe zoveel ellende hebt
Ik heb het even gemist, maar heb je blaasontsteking? Zo ja... jaaa.dan kan de buikpijn heel erg zijn. Net zo erg als weeën of erger (zo voelde het voor mij bij mn vorige zwangerschap). Misschien slaat de AB niet aan? En neem je daarnaast paracetamol? Je bent idd nog wat vroeg voor een CTG. Maar voor jou gemoedsrust hoop ik wel dat ze even met een echo willen kijken.. Sterkte en hopelijk ben je snel van de pijn af en weer thuis met een trappelde baby in je buik!
Pff @Kimberley92 het zit je niet echt mee deze zwangerschap! Hoop dat ze snel de oorzaak van je buikpijn vinden.. knuffel xx
Tjee Kimberley, sterkte daar in het ziekenhuis! Dat je snel mag opknappen! Bij mij thuis zijn we nog in de lappenmand, verkoudheid/griep heeft ons goed te pakken. Wel vandaag nieuw setje bekleding op de wagen gezet en dus omgebouwd naar reiswieg. En de voorraad flesjes en kolfspullen uitgezocht. Paar kleertjes gekocht vanochtend, daarna moest ik mijn dochter ivm ziekte toch van Kdv halen.