Dankje, Denk niet dat de HA veel kan doen... Heb al tetanus en AB. Maar ontstekingen hou ik niet zo van en ik maak mij zorgen om Snuitje... Wondjes zijn super goed schoongemaakt. Maar gisteren kwam er rommel uit... Niet heel veel..
Wel positief!!! Ik ga zaterdag bij een huis kijken, in Roelofarendsveen zou dan d.m.v. woningruil gebeuren! Ik vind het zo spannend, vrijdag komen ze bij mij kijken.
Een bijtwond van een kat kan echt onwijs snel uit de hand lopen. Een oom van mijn man was bijna zijn hand erdoor kwijt geraakt zelfs, omdat de bacterie in zijn bot was gekomen. Waarmee ik je zeker niet wil bang maken, maar dus wel heel goed dat je naar de huisarts gaat zodat ze meteen kunnen ingrijpen als het ontsteekt! Jeetje 160/100 is wel echt hoog! Maar je voelt er dus niks van eigenlijk?
Oh jeetje dat is hoog!! Ben benieuwd wat uit de urine komt. Agh wat naar zeg! Hopelijk is het makkelijk schoon te krijgen. Hoe laat ha je naar de ha? @vluchtkoffer staat zeker nog niet klaar. Wij zijn deze week nog even ertussen uit en als we terug komen laat ik 1 koffer in de slaapkamer en zal ik hem misschien een beetje vullen elke keer. Wil volgende week ook gaan beginnen om de baby kleertjes te gaan wassen. De lakens en dekens heb ik allemaal al gehad gelukkig
Wat heerlijk zeg!!! Moet zeggen dat ik weinig van de prik gevoeld heb en alleen een beetje hoofdpijn heb gehad die dag.
Wat een gedoe zeg! Is je bloeddruk ook gerelateerd aan je suikers? Fijn dat je dan toch die controles hebt, want het is gevaarlijker als je niks merkt natuurlijk!
Ja je hebt van die nare horror verhalen.... Maar ik vind het vreemd omdat ik AB heb gehad vrijdag gelijk. Dan zou het toch niet mogen? Ze hebben het afgelopen vrijdag ook schoongemaakt. Ik had het eerst zelf schoongemaakt en ontsmet. Toen door naar de HA en nog een keer schoongemaakt. Ik moet er om 12 zijn. Het zal vast wel los lopen maar infecties, en zwanger vind ik toch wel eng...
Zolang ik stil zit en lig is mijn bloeddruk goed, maar als ik ook maar iets doe dan gaat hij omhoog. Goed excuus om niets meer te doen CTG was goed, urine was goed, nu nog bloed afwachten. Ik wil wel een plan maken, want dit is gewoon vervelend om elke keer het hele riedeltje af te gaan Heb ook echt honger nu en moet nog wel ff wachten
Ik heb wel een reactie. Maar ik heb vrijdag avond eerste AB tablet genomen. Dus er is een kans dat hij pas sinds gisteren aan slaat. Ik heb geen koorts. Dus ik moet mijn kuur afmaken. Huid infectie komt niet bij de baby. Mocht ik me ziek gaan voelen of koorts krijgen moet ik gelijk bellen
Ik ben zo klaar met dat *******ziekenhuis!!!!! Bloeddruk te hoog, urine schoon. Toch ctg en lab controle voor de zekerheid. Ik ben bekend met hashimoto en slik daarvoor al 15 jaar medicatie waarvoor ik bij een internist in ander ziekenhuis loop. Ik heb de uitslagen mee genomen want dat moet rond de 1 zijn en was 10.7 want dit andere ziekenhuis prikt ze niet. Op de poli zeiden ze we doen geen controles want dat doen ze boven. Nou prima. Boven nog tensie meten, CTG en lab. Tensie nu redelijk 140/85. Verder wordt er niet naar de klachten etc. gekeken. Moet ik op de gang wachten ivm drukte op de lab uitslagen. Wordt er midden op de gang gezegd lab wat we hebben is goed en over de rest wordt je van de week nog wel gebelt. Ik ben echt pissig. -Er word amper naar de baby gekeken, ja ctg maar niet voelen etc. -Naar mijn klachten word niet gekeken ook niet naar het vocht in de enkels. -Krijg zo de uitslag op de gang waar 10 andere mensen bijzitten. -Ze kijkt ons schaapachtig aan als we vragen wat is nu het verdere plan. -Geen gelegenheid om vragen te stellen. -Ik krijg geen bel afspraak voor de rest van de uitslagen waarvan de schildklier zowiezo niet goed is. Dus zal vast niet gebelt worden. Op de poli zei ze nog wel ohhh de eerste keer dat hij geprikt is was hij ook al niet goed. Heb de verloskundige maar gebelt dat ik ten einde raad ben en voor nu niet meer weet wat ik moet doen. Lig huilend in bed en maak me zorgen. Ook wat de schildklier waarden überhaupt voor die kleine doen. Bloeddruk schiet van 200 meter lopen dus al naar de 160/100 dus wat moet ik doen om deze zo laag mogelijk te houden. Maar goed om 14.20 een afspraak bij de verloskundige want dit doet mij geen goed. Voelde me eindelijk de laatste tijd wat vrolijker maar dat gevoel is gelijk weer weg.
Wat vreselijk frustrerend en wat een ontzettend slechte gang van zaken. Ik zou hier zeker een klacht tegen aangooien. Snap dat het ook weer extra energie kost, maar als je het niet doet, dan word je de volgende keer weer precies zo behandeld. Op deze manier blijft door stress ook je bloeddruk te hoog.. Ik vind het echt heel erg naar voor je. Hopelijk kan je vk wel wat voor je betekenen! Laat je niet gek maken
@Kimberley92 ik snap heel goed dat je je nu zo rot voelt! Niet echt netjes van het ziekenhuis hoe ze met jou omgaan.. Hoe is de afspraak bij de verloskundige gegaan?