Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw

2. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Snap ik! Wel vreemd dat die AB kuur niet aanslaat. Zou het niet ook een nierbekkenotsteking kunnen zijn? Dat geeft namelijk ook altijd veel buikpijn en symptomen vaak laat gezien.
    Sterkte meid!

Kimberley92 vindt dit leuk.
  3. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Bloed is nu geprikt en wordt zo gecatheteriseerd omdat ik dus ook mijn blaas niet leeg plas... Ja zo gaat de AB nooit zijn werk doen.
    Ben benieuwd hoe verder!

Met het kindje is gelukkig alles goed.

Mom86 vindt dit leuk.
  4. rrbaby

rrbaby Lid

26 mei 2018
    80
    115
    33
    Vrouw
    Zo erg als nu heb ik het nog nooit gehad

5. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tadaaaa waarschijnlijk probleem gevonden! Ik heb na het plassen nog 300cc in de blaas. Uroloog en gyneacoloog worden nu gebeld voor een plannetje!

Kindje ligt nu overdwars dus als hij gaat indalen wordt dit probleem nog groter.. :confused:

6. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @Kimberley92 sterkte! klinkt precies als het verhaal van m'n schoonzusje afgelopen zomer. Die plaste ook niet goed uit en had extreme buikpijn! Maar die had nog, schrik niet!, 800 ml in haar blaas. Was echt extreem. Na haar ziekenhuis opname, nooit weer geen last gehad. Hopelijk was dit voor jou ook de laatste x en kun je straks eindelijk een beetje genieten.

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Pfff @Kimberley92 :( wat een ellende. Gelukkig met je kleine man alles goed.

8. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ohh wat vervelend! Had ze er ook een blaasontsteking bij?

Ik heb al vaker een retentieblaas gehad en de urethra is ook in 2017 opgerekt bij de uroloog. Ik was ook nog aan het wachten op een afspraak bij de uroloog maar die komt nu te laat :roflmao:

Hopelijk gaat die blaasontsteking nu wel weg als mijn blaas leeg is.
    Anders is het dweilen met de kraan open:roflmao:

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Kimberley92 het zit je ook niet mee meid. Hopelijk nu snel naar huis.

10. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaa eindelijk naar huis!! Helaas met spoed naar de poli urologie en de bekkenbodem gyneacoloog en fysio.

Helaas moet ik wel zelf gaan catheteriseren :confused::cry:

Lesliefje vindt dit leuk.
  11. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Fijn dat je in ieder geval naar huis mag! Hopelijk slaat dit een stuk sneller aan en gaat het snel beter!

12. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Fijn dat je naar huis mag en dat het met je ventje daar binnen goed gaat. Hopelijk ben je snel van je buikpijn/blaasontsteking af.

13. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ik heb even aan de bel getrokken bij mijn tante, zij is dokterassistente.
    Ik heb de afgelopen dagen echt een onverklaarbare dorst en ga bijna om de 10 minuten naar de wc. Zelfs 's nachts word ik wakker van de dorst of het plassen.
    Ik mag morgen even nuchter komen vingerprikken op de huisartsenpost.

Wie heeft er last van zwangerschapssuiker, of wordt hier ook op getest? Hebben jullie symptomen? Of is het uit voorzorg?

14. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Lesliefje Woensdag heb ik de glucose tolerantie test, suiker was de eerste keer te hoog en uitvoorzorg omdat het in de familie zit.

15. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf voor de zekerheid zo’n setje gekocht om het thuis te kunnen checken. Door mijn pcos heb ik er een verhoogde kans op... Goed dat je je even laat testen, hopelijk valt het mee want is geen pretje als je het wel hebt...

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb het 2 keer gehad. Had trouwens geen symptomen. Goed dat je het laat nakijken, maar een nuchtere vingerprik zegt niet genoeg. Mijn nuchtere waarde is nooit te hoog geweest en ik had het toch echt. Ik denk dat je beter een ogtt kunt doen via je vk of gyn.

17. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Maandag moet ik weg voor de ogtt.
    Mijn vader heeft diabetes, dus bij mij gaat het om voorzorg.

Blehh wat een vervelende nacht. Diverse keren eruit om te plassen. Pijn bij het liggen. Manlief dat niet stil ligt..heel irritant.
    Kleine in de buik dat volgens mij ook wakker is... het wordt een lange dag :rolleyes:

18. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ik lig hier ook al een tijdje wakker van de pijn (spierpijn en krampen in mijn armen en benen). Ben met hoofdpijn gaan slapen, maar die zit er helaas nog. Heb me dan zojuist ook maar ziek gemeld, het is al de 2e nacht op rij.

Morgen moet ik ook voor de suikertest. Zie er erg tegen op, zeker omdat ik geen eens water mag drinken en dat is eigenlijk wat ik altijd als eerste wat ik doe wanneer ik wakker wordt. Nou ja We zien wel. Hoop vooral dat de uitslag goed is.

Mom86 vindt dit leuk.
  19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ben zelf doktersassistente en heb een setje van het werk thuis liggen. Bij mijn dochter had ik zw.suiker. Ben het eens met @Nuage. Een nuchtere suiker is niet genoeg. Beter kan je een dagcurve bijhouden.

Blegh hier ook slecht geslapen. En uitslapen lukt niet meer omdat ik pijn aan mijn heupen krijg. Kan alleen nog maar op mijn zij liggen. Dus links en rechts word afgewisseld maar als ik te lang op 1 kant lig word ik wakker van de pijn.

Oh ja en een 24 weken dansje vandaag :)

miniVosje, Kimberley92 en Lesliefje vinden dit leuk.
  20. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hier juist vannacht eindelijk weer eens goed geslapen. Dochter sliep eindelijk weer eens een nacht door en k heb niet hoeven plassen. Heerlijk!

Santastisch vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina