Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Waxen? Harsen?Geen haar op mijn hoofd die daarover nadenkt, *auw auw*
    En ik ben dan echt een tut, ik ben niet stoer genoeg om daar zo te gaan liggen. Baal er al van dat je tijdens de bevalling en kraamtijd een kijkdoos hebt :oops:o_O

Ik heb 3 mei weer een groei echo. Mijn kilo's lijken te minderen. Mijn weegschaal beweerd dat ik niks meer ben aangekomen sinds de laatste keer VK. En toen in 3 weken ook maar 0,8kg. Maar mijn weegschaal en ik zijn altijd wel vriendjes, dus misschien dat hij me nu probeert te beschermen :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ik pas mijn ringen ook nog steeds (zelfs te groot) en mijn gezicht valt in ?! Gisteren even met wat collega's koffie wezen drinken en die zeiden dat ik op mijn buik na dunner wordt? Dus Snuitje is veranderd in een Pacman :thumup:;):p:p:D
    Vandaag 31+3 en ik ben echt aan het aftellen. Benauwdheid is gelukkig zo goed als weg. Ik kan weer gewoon een stukje lopen, fietsen, trap op/af zonder dat ik geen lucht meer krijg en sta te hijgen als een bospaard. Wel ben ik extreem moe en wil ik eigenlijk alleen maar slapen :eek::oops::rolleyes:

2. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Hier maar weer nieuwe scheermesjes gekocht haha waren niets voor mij. Pijnlijk..... Ook altijd erg gevoelig daar beneden ook vatbaar voor puistjes etc. Dus scherpe mesjes en goede scheerschuim.. zal niet mega mooi worden, maar vl laten scheren hahaha moet er niet aan denken hihi
    Haarloos of niet daar beneden ziet het er echt niet mooi uit als je ligt te bevallen en van wat ik me kan herinneren dacht ik alleen bij de woorden van de gyn, kijk papa je kan al haren zien, NEEEEEEE!!
    Daarna snel weer weg, omdat er weer een wee aan kwam haha

Hier veel harde buiken maar vooral bovenin heel vreemd.

Donderdag weer fysio hoop op een lekker massage. Veel last van de issias zenuw.

Hier een 31weken dansje!!!! Nog 9 weken te gaan. Kan me niet snel genoeg gaan haha

Santastisch vindt dit leuk.
  3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb weer iets in m’n hoofd. Ik blijf maar zo’n pijn houden daar beneden en nu ben ik eeeeecht bang dat het misschien herpes is! Volgens mij is er niks te zien qua blaasjes ofzo (maar het is nogal moeilijk kijken momenteel). Heb het gisteren wel kunnen scheren gelukkig.

Mijn man heeft al zolang ik hem ken last van koortslip soms. Ik heb dat nog nooit gehad. Hij had voor zo ver we weten geen koortslip recent maar wel een gek plekje bij zijn lip. Dus nu begin ik ‘m te knijpen of het niet toch herpes was en hij me besmet heeft... Nou en als dat zo is dan ben je echt zuur. Ik lees overal dat het vooral gevaarlijk is in het 3e trimester bij een nieuwe besmetting. Dat zou dus het geval zijn.

Maandag ga ik zeker de gyn maar vragen te kijken. Ik moet het nu gewoon zeker weten.

4. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Waarom is het moeilijk te bekijken? Als je het geschoren hebt, kan je man het nu toch even bekijken? Als het dat is, is dat idd geen hele goede timing! Hopelijk valt het mee... ik zou persoonlijk zelfs vandaag nog bellen, daar zijn ze voor he ;) Onnodig om zo lang ermee te blijven lopen!

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    M’n man is aan het werk! We hebben gisteren wel gekeken. Ik zie geen blaasjes. Maar je leest ook dat het soms alleen rood is? Ik ben ondertussen half internet aan het lezen maar het blijft onduidelijk. Mijn man wil ook dat ik zo bel als hij thuis is en dat we dan gaan,

6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Ja gewoon bellen hoor, het weekend niet meer af gaan wachten!

7. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ik zou ook zeker even bellen vandaag. Je pest alleen jezelf ermee hoe langer je wacht. En geloof me, ze zijn daar echt niet zo snel onder de indruk van bepaalde aandoeningen, het is hun werk, zie zien niet anders.

En ik zou voor nu even stoppen met Google, denk dat je er alleen maar stress van krijgt. Pas weer Google raadplegen als je diagnose hebt

(Hahaha en dat moet ik dan nodig zeggen, ik stel dokter bezoek ook altijd uit en Google is mijn grootste vriend)

Lesliefje vindt dit leuk.
  8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb net 40 foto’s van m’n muts gemaakt whahaha nou ik hoef vandaag geen eten meer lol maar of ik er wijzer van ben geworden... niet echt.

Ik heb nu m’n vk geappt. Hopelijk antwoordt ze zo. Of ze vindt dat ik nu heen moet of dat ik kan wachten.

Lesliefje en Dexendon vinden dit leuk.
  9. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ben benieuwd wat het is. Het klinkt allemaal erg onprettig.

10. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    @Nuage, maar waar zit de pijn dan precies? Is het all over, of weet je nog waar het begonnen is?
    Dat het nu natuurlijk gevoeliger is en misschien al meer opgezet is kan ook door de zwangerschap komen.
    En zeker als je denkt dat het een herpes infectie kan zijn, zou ik bellen. Om dat uit te laten sluiten!

Hopelijk krijg je snel een reactie van je vk!

Nuage vindt dit leuk.
  11. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier vanochtend weer een stukje babykamer gedaan.
    Twijfel nog of ik in de vakjes ga verven, behangen of er stof achter doe.

Ohh ja let niet op de roze slofjes... Die kreeg ik :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Ponyh, Fien25, Dexendon en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb ondertussen zoveel gedoe daar beneden dat de pijn op verschillende plekken zit. Het begon een tijd geleden met een naar gevoel in mijn vagina en ook jeuk, maar verder geen klachten. Daar kreeg ik (ongezien) crème voor tegen schimmel maar dat hielp niet. Ik heb toen maar geaccepteerd dat het gewoon droger was door de zwangerschap en erg doorbloed en daardoor wat sneller geïrriteerd. Vooral na seks had ik namelijk last en hoe langer geen seks hoe minder last.

Toen een dag of 3/4 geleden ineens veel last. De pijn begon bij de andere uitgang, ook pijnlijke stoelgang en ik dacht duidelijk aambeien te voelen. Ook een dik perineum en het voelt alsof het gescheurd is. Toen dacht ik dat ik aambeien had en misschien ook vaginale spataderen erbij. Het voelde alsof er veel druk stond daar beneden. Dus ik dacht misschien heb ik wel een beetje verzakking en gaf dit ook die eerdere klachten al en is het nu erger geworden ofzo.

Tot het dus ook begon te branden. Zowel bij de achteruitgang als perineum. Als ik plas en het loopt eroverheen dan brandt het echt onwijs. En ik voel het nu eigenlijk de hele tijd. En toen dacht ik dus gisteravond opeens het zal toch geen herpes zijn...

Dus ik heb geen idee. Iets in mij hoopt gewoon dat het vanzelf weggaat haha want ik wil dat allemaal helemaal niet natuurlijk.

Heb nog niks gehoord van de vk. Ik wacht wel tot m’n man thuis is want eerder kan ik toch niet weg. Hoor ik dan nog niks dan bel ik het zkh wel voor advies. Als ze dan zeggen kom meteen dan kan ik ook weg in ieder geval.

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Och @Nuage ik heb echt met je te doen. Lijken de foto’s die je hebt gemaakt een beetje op de plaatjes op internet?

Nuage vindt dit leuk.
  14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier vanmorgen naar de Ikea geweest en dit weekend lekker met de babykamer aan de gang. De kids zijn bij hun vader. Ik ben op zolder alles aan het uitzoeken

Trassi, Lesliefje, Nuage en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Oh, je loopt er echt al een poos mee ook!
    En ik snap dat als de zalf niet helpt, je ook je conclusies gaat trekken.
    Maar die pijn lijkt me echt verschrikkelijk, zeker als het ook brand als je plast.
    Ik bedoel, als ik voor mezelf spreek, zit ik ongeveer 2x in het uur op de wc.. Moet er niet aan denken dat ik dan telkens nog extra pijn heb ook.

Ik zou al bij voorbaat het ziekenhuis bellen. Ik weet niet tot hoe laat je man werkt, maar als je daarop moet wachten en je belt las als hij al thuis is kan het zomaar ook nog langer duren voor je gezien wordt en nu kun je misschien zelf nog een beetje een gunstige tijd afspreken?
    Ik heb namelijk een keer de HAP moeten bellen voor mijn dochter, net 1 en opgezwollen gezicht, maar ik kon pas 3 uur later gezien worden :eek:

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik bel dan de afdeling gynaecologie, die zeggen tot nu toe altijd dat ik meteen moet komen. En daarna duurt het alsnog uuuuuren. Heb er ook weinig zin in!

Nee die plaatjes op internet zijn allemaal echt met gele blaasjes enzo, dan is er geen twijfel mogelijk. Als ik kijk zie ik wel iets wat het misschien kan zijn/worden maar ik ben niet zeker. Maar er is iets niet goed dat is zeker...

17. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Als iemand ergens nog energie over heeft, kan die het dan mijn kant opsturen?
    Ik verplaats mij op dit moment van bed naar bank..
    Ik ben echt de meest gezellige moeder voor mijn dochter

18. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Ik Ben ook erg benieuwd wat het is @Nuage het klinkt echt niet prettig

Nuage vindt dit leuk.
  19. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Glucose meter kwam net binnen. Heb even getest en zal morgen nuchter prikken, dan eten en dan gewoon 1 en/of 2 uur na het eten prikken..

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Williie ik prik nuchter, 2 uur na ontbijt, voor de lunch en 2 uur na de lunch. Vaak ook nog voor het slapen. Had net voor de lunch 5,3 en 2 uur na de lunch 5,8

Deel Deze Pagina