Vandaag aan de babykamer gewerkt, erg blij met deze mooie muurversiering (behang). Boven de commode/ladenkast komt nog een plankje ofzo. En gordijnen moet ik nog bestellen, maar dan ben ik er wel bijna geloof ik.
Was alleen suikers via bloedafname. Dus ook niet nuchter, maar ook geen bepaalde tijd na het eten of zo.
Wij zijn net terug van een rondleiding op de verloskamers en kraamafdeling. Super goed gevoel bij! Hele enthousiaste verpleegkundige die de rondleiding deed. Heb al zin in de bevalling haha
Hahah ik ook!!! Soms wel een beetje bang omdat het de eerste keer zo goed ging en ik er eigenlijk een te goed gevoel over had.. Misschien valt het nu wel echt mega tegen haha
@Phloxie wat een mooi kamertje! Ik heb vanmiddag zelf wat foto’s geschoten van mijn buik. Maar best blij met het resultaat voor een amateur
Nee. Kan ook geen uitslag vinden.. heb geprikt tegelijk voor schildklier en hb. Die staan wel in het ziekenhuisdossier maar glucose niet..
Ik heb ook wel zin om te bevallen. Het mag van mij ook echt wel al 5 weken verder zijn zodat de tijd rijp is. K word nu al ongeduldig
Oooh van mij mag het ook echt wel een week of 5 verder zijn! Begin echt zo ongeduldig te worden. Ben ook super benieuwd naar alle baby’s van de hele groep en wie zal de eerste zijn die gaat bevallen?
Bagger... het lijkt wel zenuwpijn en trekt nu zelfs omhoog langs mijn bil en heup. Ik heb ooit gordelroos gehad en dat is ermee vergelijkbaar. Maar je ziet niet echt meer iets zitten geloof ik. Maar het voelt alsof het zwaar verbrand is... en als ik eroverheen plas OMG pijn! Ik hoop echt dat de gyn morgen weet wat het is. Ik denk nu toch dat het geen herpes is. Misschien een schimmelinfectie die opeens uit de hand is gelopen ofzo.. ik weet het echt niet. Heb de afgelopen dagen denk ik elke aandoening via Google wel bekeken en kan niks vinden wat er duidelijk op lijkt. Helaas morgen pas 15:30 gyn. Daarvoor eerst nog de laatste echo... Wel gek.. de laatste echo ooit van een baby in mijn buik.. waarschijnlijk. Hopelijk groeit hij nog steeds goed. Ik heb niet het idee dat mijn buik enorm groeit namelijk.
@Nuage succes vandaag. Raar beeld hoe je het beschrijft. Ben heel benieuwd of de gyn kan zien wat het is. Ik heb vanmiddag een groeiecho. Ben zo benieuwd of hij nog meer is aangekomen Vorige keer liep hij 1 week voor. Kijken of hij deze lijn doorzet
@Nuage Veel succes vandaag! Ik hoop echt voor je dat de gyn je kan helpen! Geniet er van zo de allerlaatste keer. Ook een mijlpaal! @lautjuh85 succes en veel plezier bij de echo. @ suiker. Nu was ie nuchter 5.0 en dat is prima toch.
@Nuage hopelijk kunnen ze je vandaag geruststellen en de pijn verlichten. Lijkt me heel vervelend. Ongeduldig ben ik niet echt. Eerst maar even verlof, beetje bijkomen en laatste dingen regelen. Daarna mag ze komen ben wel heel benieuwd naar haar!