Mijn dochter van 6,5 mag uiteraard nog niet alleen naar school. Dat kan ook niet hier, dat is echt nog te ver weg. Maar ze gaat wel gewoon buitenspelen en is dan rustig uren weg. Ik vertrouw haar dat ze blijft binnen het gebied wat ik haar heb gezegd. Ze blijft ook wel eens even alleen thuis, maar meestal wil ze dat niet. Ik zal wel blij zijn als ze ietsje ouder is zodat ze ook kan bellen.
Loslaten is een lastig dingetje he.. Mijn dochter is pas 3.5, dus die breng ik uiteraard naar de psz maar ze mag van mij wel alleen op het pleintje achter spelen. Ik laat de poort naar de tuin dan open staan en kijk af en toe om het hoekje. Vandaag mijn verlopig laatste dienst gewerkt. JEEEEE VERLOF!
Heerlijk, geniet ervan! Ik heb vrijdag ook mijn laatste werkdag en dan lekker verlof. Kan niet wachten
Jaa tis dat ik al ff thuis zit, maar vandaag is officieel mn verlof in gegaan en ben ik dus uit de ziektewet
Hier afgelopen maandag officieel met verlof gegaan... Zat al wel 5 weken thuis, maar voel me nu echt een stuk minder schuldig
Oh man ik kan niet wachten tot mijn verlof. Merk wel dat het steeds zwaarder word. Heb iedere keer last van mijn rug
Ik had ook afgelopen maandag mijn laatste dag! Ik heb de schoolvakanties altijd vrij dus vandaar dat ik nu al verlof heb! 17 Mei bespreken wanneer ik bij mijn nieuwe baan ga beginnen. Maar dat wordt waarschijnlijk pas september!!!
Ik ga van het weekend ipv paaseitjes zoeken maar op zoek naar de lijst iets van 25 pagina's gezocht, maar heb het opgegeven
Komt doordat ik in het onderwijs zit. Deze week officieel een toetsweek waar ik geen taken meer zou hebben en daarna 2.5 week mei vakantie. Dus vandaar dat mijn verlof deze week in zou gaan.
Pagina 73 kon ik deze vinden. Weet niet of het meest recente is. Maar weet nog dat iemand het laatst plaatste en ook zei dat tie ver weg stond. Toen dacht ik, 73, onthou 73... Hahaha.. Maar weet niet of er later nog updates gemaakt zijn.
Ja soms heeeel soms onthou ik nog iets. Hier hebben wij het in het begin nou rond de 15 weken met zijn alle over gehad wanneer wie met verlof zou gaan. Dingen van nu onthouden is de echte uitdaging
28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 29 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 30 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 32 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 26 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Nuage, 37 jaar, 3e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Rrbaby, 23 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Mariejowlijn, 36 jaar, 1e kindje 12 juni ♡ Santastisch, 33 jaar, 4e kindje 13 juni ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kindje 14 juni ♡ Tinywish, 26 jaar, 2e kindje ♡ Nochti, 37 jaar, 6e kindje 15 juni ♡ Ponyh, 38 jaar, 2e kindje ♡ Onemillion, 26 jaar, 2e kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- Jongen (14) | meisje (16) | verrassing (1) | ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 18 april Minivosje, groeiecho 24 april Robijn88, controle gyn 25 april Jolicoeur, groeiecho + gesprek WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen onderaan aan
Haha ik vind het super knap van je. Kan me haast al niet meer herinneren wat ik vanmorgen met het ontbijt heb gegeten. Maar sommige andere vooral onbelangrijke dingen vergeet ik dan weer helemaal niet. Schrijf tegenwoordig echt alles op in mijn agenda
Haha ja daarom staat er ook bij dat het nu wel een uitdaging is dingen onthouden. Ik zet alles in mijn telefoon en dan krijg ik een dag en uur van te voren een herinnering. In een papieren agenda vergeet ik te kijken, maar dat probleem had ik al voor de zwangerschap