Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Williie, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 dagen een stijve arm gehad na die inenting en na een week was het weer terug en heeft het zeker wel 2 weken aangehouden nog.
    Gemeen prikje! Maar alles voor die kleine man ♡.

Ponyh vindt dit leuk.
  2. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Hier ook last van vele harde buiken! In rust en na inspaning! Voel idd als oni krampen. Geen idee hoe hij hier ligt, of dat hij ingedaald is oid.

Even een hele andere vraag. Ik ga door omstandigheden geen BV geven. Weet iemand hoe dat gaat met stuwing etc? Als je helemaal niet aanlegd?

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Is heel verschillend.. De ene heeft nergens last van en de andere enorme stuwing. Je kunt bij de apotheek een pilletje halen (kan de ha voorschrijven) om de productie tegen te houden.

Santastisch vindt dit leuk.
  4. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Gewoon goed stevig inbinden, dan ben je er het snelst vanaf dacht ik.. :)

5. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Die pilletjes schrijven ze volgens mij niet zomaar voor want dat schijnt wel echt rotzooi te zijn... gebruiken ze volgens mij het liefst alleen bij vrouwen die een dood kindje krijgen bijv of als er iets anders is waardoor de bv echt niet wenselijk is. Maar denk dat het beter is om het zelf proberen te stoppen dan zo’n pil te slikken

6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    .
    Ken verschillende mensen die zo'n pilletje hebben gehad en dat waren gewoon normale 'wenselijke' situaties.

7. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Thnx, ik zal eens overleggen met de VK eerst wat zij ervan vind.

Waarmee? En heb je nog een kolf nodig? Toen ik BV ging afbouwen (had genoeg vocht maar geen voeding) moest ik kolven...

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Met kolven breng je het juist op gang.

9. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Kom net van de controle bij de verloskundige. De baby ligt nog steeds in stuit... ze heeft ook elke controle zo gelegen, ben bang dat ze niet meer gaat draaien. Ik krijg nu over 2 weken een extra echo om te kijken of ze gedraaid is. Als ze dan nog niet gedraaid is kan ik een afspraak maken in het ziekenhuis voor een uitwendige versie (draaipoging). Ben een beetje verdrietig erover, had echt goede hoop dat ze wel gedraaid zou zijn :(

Williie en miniVosje vinden dit leuk.
  10. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ah nee wat balen.. Merk je dat ze wel wat pogingen doet of blijft ze gewoon redelijk rustig liggen? Ik hoop voor je dat ze toch nog zelf gaat draaien!!

11. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ze was een paar weken geleden echt heeel veel aan het bewegen, maar nu sinds een paar dagen vind ik haar steeds rustiger worden. Ik voel wel genoeg getrappel enzo, maar niet echt meer van die verschuivingen. Dus voor mijn gevoel heeft ze al niet echt heel veel ruimte meer.. hoop ook echt dat ze binnen nu en 2 weken vanzelf nog draait. Die uitwendige draaipoging lijkt mij ook wel heel eng :oops:

12. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Hmm.. hopelijk gaat ze toch nog zelf draaien. Dat uitwendig draaien lijkt me ook hartstikke eng, en niet heel prettig.
    Wat zou je van een keizersnee vinden ?

13. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Lily94 o wat vervelend, hopelijk draait ze nog uit zichzelf.

Hier net een groeiecho gehad. Ben precies 32 weken en het kindje wordt op 1700 gram geschat.
    Ze zei dat het iets kleiner is dan de meeste baby's maar ruim binnen de groei norm

Miesje25, Lily94 en lautjuh85 vinden dit leuk.
  14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Lily94 ik heb bij mijn dochter met 39 weken een draaipoging gehad en dat viel echt reuze mee! Je krijgt een infuus met spul ingespoten wat je baarmoeder verslapt. Daarna gaan ze met hun handen het kindje een soort van setje geven zodat hij zelf die draai maakt. Bij mij was het toen gelukt alleen draaide ze dezelfde avond weer terug en lag ze dwars :roflmao:

Robijn89 en Lily94 vinden dit leuk.
  15. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Als ik moet kiezen tussen een stuitbevalling en een keizersnede dan ga ik wel sowieso voor een keizersnede. Stuitbevalling vind ik gewoon te eng, ben veel te bang dat het hoofdje dan niet gaat passen terwijl het lichaam al geboren is. Maar het allerliefst beval ik wel gewoon natuurlijk, als ze met het hoofd omlaag ligt

16. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Nee een stuitbevalling zou ik ook echt niet doen! Maar zou als ik jou was nu wel een beetje rekening beginnen te houden met een keizersnee, dan kan het alleen nog meevallen...

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Over de pil bij bv: die zou ik gewoon nemen. Ik ga m zelf misschien ook nemen. Mijn vriendin heeft het ook al 2x gedaan, gewoon na thuisbevalling omdat ze geen bv wilde geven, en die had er totaal geen last van.

Ik neem tegen stuwing een band mee die ik heb gekregen na mijn borstoperatie. Maar een strakke sportbh zou ik dan dus meenemen liefst eentje die sluit aan de voorkant en echt goed strak zit en steun geeft. En zonder naden erin want dat gaat zeer doen. Ik heb er een paar via Wish besteld toen.

Over stuit: heb je al gekeken naar moksa therapie? Ik heb het gedaan en ben bij een voetreflexoloog geweest in de hoop dat mijn dochter zou draaien. Dat lukte, maar op de dag van inleiding lag ze weer in stuit haha maar goed voor hetzelfde geld was het wel gelukt. En zo niet dan denk ik wel echt dat het voor een reden is. Een draaipoging wilde ik niet proberen.

18. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Balen! Ik hoop voor je dat ze zelf nog draait!

Lily94 vindt dit leuk.
  19. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Balen dat ze nog in een stuit ligt.

Heeft iemand ervaring met een stuit bevalling? Ik ben zelf eentje die zo geboren is en op een knip na ging het prima zei mijn moeder. Geen idee waarvoor ik zou kiezen ik denk de stuit. Keizersnee heeft zo'n nasleep.

Laatste echo de 9de lag ze wel naar beneden maar nog niet ingedaald. Denk dat dat wel goed gaat komen.

Ik heb er wel echt zin in! Al is het maar dat er toch nog angst zit dat het mis kan gaan. En dan zijn we er weer vanaf haha
    Erg leuk om zwanger te kunnen worden, maar al die klachten.. Nee niets voor mij. Begin mezelf echt een zeur te vinden haha zeg soms bewust dingen niet, maar dan doe ik weer teveel en heb ik de nadelen ervan, lastig nog 8x7+1 haha dan is het weer voorbij.

miniVosje vindt dit leuk.
  20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mijn vlk zei dat ze nog tot 36 weken in stuit kunnen en mogen liggen. Daarna moeten ze wel draaien. Mijn kleintje ligt nu goed, maar ze zei dat ie nog wel weer naar stuit kon draaien.

Deel Deze Pagina