Hmm wat balen, hopelijk blijft t overgeven je bespaard. Hier vandaag ineens vrijwel niet misselijk terwijl ik heel misselijk was hiervoor. Dat in combinatie met t bruinverlies gisteren maakt t echt heel onzeker. Probeer mezelf beetje op te beuren door te zeggen dat symptomen wisselen (met 5.5 week ook 2 dagen niet misselijk en daarna weer wel) en dat t bruinverlies bij mijn dochter ook was. Maar jeetje wat is t spannend zo. Vandaag maar even t huis op orde maken en poetsen dat was er met de misselijkheid niet zo van gekomen.
Lastig die eerste periode he! Ik ga denk ik ook meedoen aan mvm. Al 2 keer meegedaan. Heb t bij de 1e ook nodig gehad, en het is geen moeite. Ik heb net een test gedaan, kan hij nog donkerder? Ik heb elke ochtend last van maagzuur ipv misselijkheid. Nou, ik teken ervoor
Ik vond mijn predictor vorige week ook wel apart Of ik mee ga doen aan mvm... lastig. Ik wil het ergens wel, maar heb natuurlijk ook niet echt veel succes gehad tot zover en ben nogsteeds bang dat het wederom mis gaat. Daarbij gaan wij over 3 weken ook nog een ruime week naar New York, dus die mis ik dan. Ik wacht woensdag even de echo af en dan zal ik beslissen
He Haha, misschien had het teststreepje zoveel kleur nodig dat de controlestreep bijna niet te zien is
Vandaag onverwachts een vroege echo laten maken. Maakte me na de twee miskramen die ik voorheen heb gehad toch ineens erg druk. En na wat zoeken van de echoscopiste was er een prachtig klein knipperlichtje te zien! Ben wel wat dagen achteruit gezet, maar wanneer ik nou precies uitgerekend ben hoor ik de 31e wel. Ik ben zo meeega blij en opgelucht!
Wat fijn dat de echo goed was. Ik heb t idee dat rond deze termijn iedereen wat wordt terug gezet en dit later gecorigeerd wordt. Bij mijn dochtertje ook bij de eerste 2 echo's (week 6 en week 7) een week terug gezet en toen in week 9 weer een week vooruit. Dus ik hou er nu vast rekening mee. Wij hebben om 1 uur echo. Super spannend.
ik heb om kwart voor 1 een echo. ik hoop zooooo hard dat er een vruchtje te zien is deze keer! anders vrees ik einde verhaal