Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2020!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tammie81, 22 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonise

    Anonise Bekend lid

    21 feb 2017
    588
    315
    63
    @Luisteraar fijn dat je een goede uitslag van de NIPT hebt gehad. Toch een opluchting:)

    @Romy1234 ik leef met je mee, letterlijk. Het heerst volgens mij enorm. Kleine meid heeft 40 graden koorts en wordt krijsend wakker, normaal wordt ze nooit wakker dus voelt zich echt niet goed:( hopelijk knappen ze allebei snel op!
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  2. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    @Romy1234 ach wat vervelend. De combi slecht slapen, een ziek kindje en zwanger zijn is ook niks. Beterschap!

    @Luisteraar wat fijn! :thumup:

    Ik was vanmorgen erg duizelig en niet lekker dus ben naar de gyn gegaan. Gisteravond en vanmorgen weer wat helderrood. Bloeddruk is gelukkig gedaald dus de medicijnen slaan aan. Verlies nu enkel bruin. Gyn heeft echo gemaakt en mini is tiptop in orde. Hij kon geen grote bloeding zien, enkel misschien een heel klein plekje maar verder niks. Baarmoedermond bekeken, zag er ook prima uit. Wel is mijn ijzer wat te laag, dus heb daar tabletten voor. :)
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  3. Anonise

    Anonise Bekend lid

    21 feb 2017
    588
    315
    63
    @Memmiee fijn dat de medicijnen aanslaan. Hopelijk is het dan nu ook bijna afgelopen met het bloeden als er niet meer echt iets te zien is.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  4. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Wat fijn, gefeliciteerd! Hoelang heeft het bij jou geduurd? Bij mij is er een week voorbij vandaag :)
     
  5. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Ik heb gewoon precies na twee weken gebeld of ze de uitslag hadden, anders had ik het pas gehoord bij mijn eerst volgende controle op 12 Dec, mits er natuurlijk iets mis was dan had ik het wel gelijk gehoord.
     
  6. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Hier mijn eerste babyaankoop gedaan, heb de puckababy piep gekocht! Ivm met de blackfriday aanbieding kon ik het niet laten :roflmao:.
     
    Snoepjes en Killy88 vinden dit leuk.
  7. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    haha ik heb vandaag 1200€ uitgegeven aan kinderwagen, maxicosi en isofix base. Onder het mom van ‘het is nou eenmaal flinke korting’ :roflmao:
     
    Luisteraar en Snoepjes vinden dit leuk.
  8. Anonise

    Anonise Bekend lid

    21 feb 2017
    588
    315
    63
    Haha leuk toch lekker shoppen! Wij hebben nog zoveel van de eerste. Dus wacht met dingen kopen totdat ik het geslacht weet, nu zijn we aardig roze ingericht:p

    We hebben maar een paar dingen echt nodig:
    Duowagen (schoonouders hebben aangeboden die te kopen)
    Commode

    Rest is of nog een keer te gebruiken als het weer een meisje wordt of moeten we bij halen als het een jongetje blijkt te zijn. Ben er toch niet zo'n voorstander van om een jongetje in roze beddengoed te laten slapen of jurkjes aan te trekken :p

    Hoe gaan jullie buikjes? Hier echt al duidelijk een zwangere buik. Was de eerste keer pas bij 20 weken zo groot
     
    Killy88 en Luisteraar vinden dit leuk.
  9. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Whahaha groot gelijk! :roflmao:
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  10. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Mijn buik begint nu wel te groeien ja maar het lijkt nu nog eerder alsof ik wat kilo’s ben aangekomen ipv zwanger dat is dan wat minder :roflmao:
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  11. Anonise

    Anonise Bekend lid

    21 feb 2017
    588
    315
    63
    Zwangerschapskleding maakt hierin vaak best wat verschil:rolleyes:
     
    Luisteraar en Killy88 vinden dit leuk.
  12. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ik ben natuurlijk voor het eerst zwanger, dus wij moeten (bijna) alles nog aanschaffen. Zo leuk!

    Ik ben al wel 3kg aangekomen (voornamelijk zelf aan schuldig door de misselijkheid tegen te gaan met eten), maar echt een zwangere buik niet. Ik ben gewoon een beetje pappig aan t worden :D
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  13. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Hier heb ik nog wel een paar spullen van mijn zoon, maar hij is al wat ouder dus heb op een gegeven moment veel weggedaan. Bewaren wordt er ook niet altijd mooier op :D.

    14 december hebben we een geslachtsbepaling gepland, ben heel benieuwd of dit ook een kereltje is, of een klein meisje!

    Wat betreft buikje: hier is het wel al te zien. Maargoed dit is natuurlijk mijn tweede, dus dat gaat vaak wat sneller.
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  14. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Zwangerschapskleding gaat dit weekend voor het eerst aan, heb deze week uitgezocht wat nog kon van mijn vorige zwangerschap en dat weer even uitgewassen en heb wat nieuwe dingetjes besteld :)
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  15. Romy1234

    Romy1234 Actief lid

    16 sep 2017
    484
    335
    63
    Vrouw
    Hier ook een buikje maar het lijkt inderdaad vooral nog een buikje van oei beetje te veel gegeten.

    Mijn vorige zwangerschap had ik met 17 weken wel echt een mooi buikje.als ik de foto's terug kijk. Dus nog een paar weekjes geduld denk ik.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  16. Tiffy

    Tiffy Lid

    24 sep 2019
    59
    38
    18
    Vrouw
    Hoi dames hoe is het hier?
    Wij hebben morgen de geslachtsbepaling.. heel spannend als je al 2 meiden hebt hihi.
    Verder een heel klein buikje indd alsof ik te een beetje dik ben geworden. En dat vooral savonds. Buiten ziet niemand het nog zeg maar. En ben ook nog geen gram aangekomen!
     
    Snoepjes en Luisteraar vinden dit leuk.
  17. PluisM

    PluisM Actief lid

    11 aug 2019
    164
    259
    63
    Vrouw
    Oeh spannend!! Vroeg eigenlijk hè, dat je met 14 weken het geslacht al kan zien. Ben benieuwd!
    Wij gaan zelf over 2 weken met het hele gezinnetje kijken. Ben al wel 2 kilo aangekomen..en m’n buik daar valt niet te ontkomen dat daar wat groeit :)

    Zo maar wat heerlijk dat de misselijkheid nagenoeg voorbij is! Daar ben ik heel dankbaar voor..
     
    Luisteraar vindt dit leuk.
  18. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Wij hebben gister adhv de nub theorie (ja het is een theorie...) gezien dat het hoogstwaarschijnlijk een jochie gaat worden! We mogen as zaterdag nog eens terug komen, maar de nub stond zodanig omhoog dat het bijna wel zo moet zijn!

    En ik was nog wel zó overtuigd dat het een meisje zou worden :roflmao: Maar, het is erg vroeg. Dus er wordt nog geen blauw aangeschaft ;)
     
    Tiffy, Snoepjes en Luisteraar vinden dit leuk.
  19. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Leuk @Tiffy en spannend! Hier ben ik ook zo benieuwd! Hebben 20 december pas de geslachtsecho nog even geduld dus! Veel plezier morgen.

    hier ook al een paar kilo aangekomen helaas! Maar dat komt vooral omdat ik vaak lekkere trek heb en er te vaak aan toe geef:|
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  20. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Volgens mij hebben we allemaal dezelfde kwaal: Het misselijk zijn tegen gaan met (slecht) eten :| :)
     
    Luisteraar en PluisM vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina