Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2020!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tammie81, 22 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Hopelijk heb je daar geen last van deze keer! Heb je lang last gehad van het spugen vorige keer?

2. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Hier vanavond aan mijn ouders verteld, ze vonden het super en zagen het niet aankomen! Weer een pak van mijn hart:)

Anonise, PluisM en Mb25 vinden dit leuk.
  3. Romy1234

Romy1234 Actief lid

16 sep 2017
    486
    339
    63
    Vrouw
    Hier dochter nu flinke buikgriep. Zo bang nu dat ik t ook krijg en dat t daardoor fout zou gaan. Iemand ervaring met buikgriep zo vroeg in de zwangerschap?

4. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Sorry hier geen ervaring mee. Ik denk als het goed zit zit het goed en zou een buikgriep niet de zwangerschap in gevaar brengen.

Tiffy vindt dit leuk.
  5. PluisM

PluisM Actief lid

11 aug 2019
    164
    259
    63
    Vrouw
    Nee dat denk ik ook niet, dat een buikgriep effect heeft op de zwangerschap.
    Hier alles oké, voel allemaal kleine veranderingen in mn lichaam en dat stelt wel gerust. Er is in ieder geval iets bezig. Het is qua onzekerheid wachten tot de echo..en dat duurt nog 12 dagen :confused:

6. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Tot ruim 19 weken dagelijks en daarna nam het af en ging het over op maagzuur maar daar hielp Omeprazol heel goed tegen:)

7. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Daar zou ik me niet druk om maken! Vruchtje zit in je baarmoeder heel goed beschermd:thumup:

8. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Pff dat lijkt me verschrikkelijk. Heb zelf een kleine fobie voor overgeven dus hoop dat het me bespaard blijft

9. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hoi meiden, allemaal gefeliciteerd!
    Ik kom mij heel voorzichtig melden. Hebben een lange weg bewandeld, dus vind het doodeng, maar vanmorgen weer positief getest! Ik ben zwanger dmv IVF.

Buiten het forum om doe ik er nog weinig mee, ga mij ook nog niet aanmelden bij MvM, wil nog geen cadeautjes aannemen van familie, etc.:rolleyes: De vorige keer wel al vroeg gedaan, toen ging het fout, was zo confronterend. Dus we gaan eerst rustig de 1e echo afwachten. :)

Luisteraar en Killy88 vinden dit leuk.
  10. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind het ook allemaal super spannend en ook nog wel eng, is voor mij ook allemaal de 1e keer en kan ook niet wachten tot we de eerste echo hebben :D

Snoepjes vindt dit leuk.
  11. PluisM

PluisM Actief lid

11 aug 2019
    164
    259
    63
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!! Best al een traject achter de rug, dan kan ik me je voorzichtigheid voorstellen. Wanneer ben je uitgerekend denk je?

12. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ja, al best een traject achter de rug en een vroege miskraam in juli, vandaar dat het extra spannend is.

Ik ben rond 11 juni uitgerekend :)

13. Killy88

Killy88 Fanatiek lid

1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Hey meiden!
    Gefeliciteerd allemaal ❤️

Na een (hopelijk) goede echo op 14 oktober kom ik me hier ook melden. Wil het tot die tijd nog even afwachten, want zoals jullie zien hebben wij ook nog niet echt reden om te denken dat alles zomaar goed zit...

Zwanger door middel van eiceldonatie. Mijn vrouw haar embryo’s worden bij mij terug geplaatst. Dit is de 7e poging en hopelijk blijft deze wel zitten.

uitgerekende datum is 8 juni. Maar eerst dus de vroege echo bij 6.0! Dan haak ik aan :)

Snoepjes vindt dit leuk.
  14. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Gefeliciteerd! Hier op 22 oktober de eerste echo. Ook vroeg, met 6+5 :)

Killy88 vindt dit leuk.
  15. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Mag ik me hier ook voorzichtig bijvoegen?
    Voelt heel raar.. Maar misschien wordt het meer werkelijkheid zo.
    Ik ben ongepland zwanger van de 3e. Mijn eerste reactie was huilen:oops: Ik wilde nog helemaal niet. Ik wilde nog zoveel eerst doen, waaronder afvallen. Ik was het zo spuugzat dat ik net weer helemaal goed begonnen was met afvallen. En nu voel ik me alweer dik en ik ben nog geen 5 weken:oops: *Sorry, maar ik ga er vanuit dat dit mijn laatste zw is dus baal er gewoon van:$*
    Wanneer ik precies uitgerekend ben weet ik nog niet, ik gok tussen 5 en 10 juni.

Mijn oudste vraagt overigens heel vaak om een broertje of zusje, al een poosje. Dus het ze vertellen kijk ik wel naar uit!:D

Mijn dochters zijn 4 en bijna 3.

16. Tiffy

Tiffy Lid

24 sep 2019
    59
    38
    18
    Vrouw
    Welkom nieuwe meiden gefeliciteeed allemaal! Ben ik de enige die nu gwn echt super misselijk is heel de dag totaal geen trek meeer ook. Mijn avond eten was vandaag stokbrood met kaas. Ik lig snachts ook wakker van de misselijkheid

Snoepjes vindt dit leuk.
  17. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Wat leuk dat er steeds meer meiden bijkomen! Welkom! Ik merk me ook sinds vandaag op dat ik eerder vermoeider ben als voorheen.. verder op af en toe wat krampjes, lage rugpijn en vlagen misselijkheid wat na wat eten weg is na prima! :D

Vanmiddag ga ik het nog een zusje vertellen en dan weet mijn naaste familie ervan! :rolleyes:

Snoepjes vindt dit leuk.
  18. Luisteraar

Luisteraar Actief lid

15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Welkom alle nieuwe meiden!
    Hier ook wat vermoeider als anders, heb vanmiddag ook maar een dutje gedaan samen met Mn zoontje :roflmao: heerlijk!

Snoepjes vindt dit leuk.
  19. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hopelijk blijft het bij iedereen gewoon goed gaan!

Hier mijn laatste testje met 4+3. De bovenste is van gister. Ik heb gevoelige borsten, soms wat licht misselijk. Kwaaltjes mogen van mij allemaal komen zolang ik maar over 8 maanden eindelijk een gezonde baby in mijn armen heb❤

Wat ik wel eng vind zijn de lichte krampen... Hebben jullie dat ook?

20. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Heb ik ook met vlagen die krampen... maar niet dat het super pijn doet ofzo, is een teken dat er wat gebeurd daar beneden in onze buik hihi :D

Deel Deze Pagina