Serieus? Wat achterlijk (excuse my French) weer dat je niet nog eens mag prikken. Alsof zij jouw zorgverzekering en labkosten moet betalen Maar 45 past wel bij het termijn toch? Dat is ongeveer dubbel van een 20-25 test Ik hoop dat je huisarts gewoon even meedenkt! Hier gaat het wel goed! Amper klachten eigenlijk (kunnen we ook weer zo lekker onzeker van worden) Ik ben niet misselijk, maar heb amper eetlust. Vroeg wakker en opvliegers. Bij mijn 2 jongens had ik volgens mij veel eerder en meer klachten. Ik was toen misselijk van de honger (ik vrat ook de hele dagen door en kwam ook mega veel aan). Zere borsten en tepels etc. (al bijna vanaf de eisprong). Nu pas sinds gisteren ineens een mini beetje gevoelig/voller gevoel van mijn borsten. Dat ik er echt een paar keer in moest knijpen, om zeker te weten dat het niet tussen mijn oren zit
1e Afspraak bij de VK aan de lijst toegevoegd! @Skippykoe, al iets teruggehoord van het bloedprikken? @wachtenopeenwonder, fijn dat het HCG volgens mij op een goed niveau zit, ik kan me voorstellen dat je de oploop goed wilt monitoren maar voor nu goed nieuws toch? @bozoe, vervelend die pijn. Ik herken het niet, goed om naar je lijf te blijven luisteren en idd rustig aan maar! Je moet nog even namelijk @Dubbeltje82, hoe is het nu met jou, bruinverlies weggebleven hoop ik? Op naar de eerste echo's meiden, de dagen kruipen!
Zwanger / uitgerekend: ♡ Vintage35 - 34 jaar - 1 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 2 juni ♡ Somita - 39 jaar - 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 2 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Sarah37 - 37 jaar - 3 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 5 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 5 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 6 juni ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 6 juni ♡ LaVitaBella - 39 jaar - 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 7 juni ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni Bevallen: Afspraken: ♡ Bozoe - 5 oktober echo ♡ Wanda68 - 9 oktober 1e echo ♡ Sarah37 - 14 oktober 1e echo ♡ Shir1980 - 19 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Vintage35 - 20 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Dubbeltje82 - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Bozoe - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Iemand1991 - 21 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 23 oktober intake vk ♡ Dubbeltje82 - 23 oktober 1e consult fertiliteit ♡ Somita - 28 oktober vitaliteitsecho + intake vk ♡ LaVitaBella - 28 oktober 1e echo ♡ Bozoe - 11 november intake vk ♡ Ronnii - 17 november 1e echo ***********
Ik heb net de verloskundige gebeld om te overleggen. Ik krijg maandag een echo om te zien of de zwangerschap wel in de baarmoeder zit.
@Shir1980 nee de assistente deelde mee dat het tot 3!!!! Friggin werkdagen kon duren voor de uitslag er was. Dik janken natuurlijk. Ik ben zo geen geduldig persoon. @bozoe fijn dat je maandag een echo krijgt, dat zal wat geruststellen. Goed opletten of de pijn niet erger wordt hoor! BBZ is zo onwijs klote en onvoorspelbaar. @wachtenopeenwonder 45 is helemaal oke toch? Goede beginstart! 1x bloedprikken heeft geen k.t zin, dan hadden ze je net zo goed niet kunnen laten prikken. Hopelijk is de HA wel goed bij zn hoofd. Ik had gister (sorry voor de TMI) minimaal bruine afscheiding. Niet echt iets waarvan je kunt zeggen bruinverlies, maar toch maakt her me onzeker. Na 6x misgaan gaat mijn hoofd de hele dag tussen "die kleine blijft zitten" en "zie je wel tis mis". Zouden jullie met iemand gaan praten oid? Zou iemand me kunnen helpen met rustiger worden ook al weet ik rationeel dat het goed zou moeten zitten.
Hier ook bandenpijn, athans dat denk ik. Trekkerig gevoel. Niet pijnlijk, wel vervelend. En voel dat de baarmoeder aan het groeien is. Klachten op dit moment; geen eetlust, moe, hijgerig en soms wat wisselend in stemming.
Dat hijgen is ook wel een ding he hahhaa! Ik liep naar het dorp en had echt het gevoel of ik een stuk had hardgelopen
@Skippykoe Heb met je te doen. Kan me zo die spanning en onzekerheid voorstellen, nadat het meerdere keren niet goed is afgelopen. Je hebt iets nodig wat de spanning kan verlagen of wegnemen. Het vervelende nu is, dat een echo nog te vroeg is om iets kunnen bevestigen. Het enige middel wat je nu hebt is ‘tijd’. Wachten... en dat is in deze situatie niet fijn, en wachten duurt lang. Misschien wel een goede optie om met iemand te praten, al is het maar om te kunnen ventileren, dat zou misschien al wat spanning kunnen wegnemen.
Bozoe fijn dat ze het meteen serieus aanpakken. De pijn in mijn liezen herken ik wel, heb ik afgelopen week ook een aantal dagen gehad. Nu nog steeds een zeurderige onderrug. Verder weinig kwaaltjes. Weinig eetlust en links een gevoelige borst. Gisteren de laatste test gedaan die ik had leggen. Hij is bijna net zo donker als de teststreep.
Mn buik is echt een wisseling van helemaal niks voelen, tot een vervelend trekkend gevoel. Ook vaak zo'n hongerbuik terwijl ik dan gewoon genoeg gegeten heb en geen honger heb. Heb nu denk anderhalve week meer gevoelige borsten. En moe, maar daar ben ik sowieso wel bekend mee, dus weet niet of het door zwangerschap komt.
Balen dat het zo lang moet duren! Je kunt ook de VK bellen, misschien kan die je iets geruststellen. Sommigen hebben ook een miskraamverwerkingscursus gedaan, als de jouwe dat ook heeft kan ze je wellicht door deze periode heen helpen!
Zwanger / uitgerekend: ♡ Vintage35 - 34 jaar - 1 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 2 juni ♡ Somita - 39 jaar - 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 2 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Sarah37 - 37 jaar - 3 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 5 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 5 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 6 juni ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 6 juni ♡ LaVitaBella - 39 jaar - 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 7 juni ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 11 juni Bevallen: Afspraken: ♡ Bozoe - 5 oktober echo ♡ Wanda68 - 9 oktober 1e echo ♡ Sarah37 - 14 oktober 1e echo ♡ Shir1980 - 19 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Vintage35 - 20 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Dubbeltje82 - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Bozoe - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Iemand1991 - 21 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 23 oktober intake vk ♡ Dubbeltje82 - 23 oktober 1e consult fertiliteit ♡ Somita - 28 oktober vitaliteitsecho + intake vk ♡ LaVitaBella - 28 oktober 1e echo ♡ Bozoe - 11 november intake vk ♡ Ronnii - 17 november 1e echo ***********
Hallo allemaal! Ik klets ook graag mee! Zal vanavond alles teruglezen. Ik heb gister positief getest op 10 Dpo en vanmorgen oploop dus de komende dagen nog even testen. in ieder geval, gefeliciteerd allemaal.
@bozoe fijn dat je een echo krijgt zo vroeg @Skippykoe dat gevoel met de gekleurde afscheiding is herkenbaar. Ik kan het gelukkug goed relativeren. Misschien helpt praten met een POG-er? @wachtenopeenwonder ik zou idd nog een keer met de dokter bellen voor een tweede meting (is toch logisch) Hier vandaag nog wel wat gekleurde afscheiding gehad, maar testen lopen op en CB gaf vandaag een 3+. Ik weet het, dat geeft geen garanties maar wel wat meer rust.
Hier kom ik me voorzichtig melden. 13DPO vandaag en mijn testen lopen super op! Verlies wel bloed dus dat is heel spannend.
Hai @Noralie87, welkom en gefeliciteerd! Hopelijk stopt het bloeden snel en blijven je testen oplopen.
Zwanger / uitgerekend: ♡ Vintage35 - 34 jaar - 1 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 2 juni ♡ Somita - 39 jaar - 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 2 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Sarah37 - 37 jaar - 3 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 5 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 5 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 6 juni ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 6 juni ♡ LaVitaBella - 39 jaar - 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 7 juni ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ Noralie87 - 33 jaar - 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 11 juni Bevallen: Afspraken: ♡ Bozoe - 5 oktober echo ♡ Wanda68 - 9 oktober 1e echo ♡ Sarah37 - 14 oktober 1e echo ♡ Shir1980 - 19 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Vintage35 - 20 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Dubbeltje82 - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Bozoe - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Iemand1991 - 21 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 23 oktober intake vk ♡ Dubbeltje82 - 23 oktober 1e consult fertiliteit ♡ Somita - 28 oktober vitaliteitsecho + intake vk ♡ LaVitaBella - 28 oktober 1e echo ♡ Bozoe - 11 november intake vk ♡ Ronnii - 17 november 1e echo ***********