Nou ze belde me terug en ik mocht het nemen gelukkig. Ik hoop dat het snel werkt! Ik word gek, bah bah bah. Ben de komende dagen nog wel de hele dag aan het wassen. Alles op 60 graden. Helaas past onze topper niet in de wasmachine, maar anders zou ik zelfs die wassen. Bah!
Yikes! Niemand hier in huis heeft wormen gehad (even afkloppen), maar ik snap helemaal dat je alles wilt wassen wassen wassen! Hopelijk zijn jullie er snel vanaf!
Het is onze eerste keer en ja ik ga er echt voor zorgen dat we altijd die tabletjes in de kast hebben hoor! Brrr
Lief dat je vraagt... Het gaat op en af. Ben niet stabiel en de privé omstandigheden werken daarin niet mee. Onbezorgd is het voor mij allerminst. Ik neem het 1 dag per keer.
Vandaag de GUO gehad maar schijnbaar had de echoscopiste haar dag niet helemaal want ze was ontzettend bot en ben er niets mee opgeschoten. Door de Zofran ben ik extra bang voor een schisis maar daar keek ze niet naar want dan moest ik in een ander ziekenhuis zijn Ze had nogal een starre houding. Ik heb een klacht ingediend over haar houding en mag morgen terugkomen bij haar "baas" waarbij zij wel nog eens uitgebreid gaat kijken naar het gezichtje. Al met al een nare ochtend zo.
Zwanger / uitgerekend: 30 mei ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje 1 juni 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Vintage35 - 34 jaar - 3e kindje (verrassing) ♡ Bozoe - 28 jaar - 3e kindje (jongen) ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje 4 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 5 juni 5 juni ♡ Lindalvs - .. jaar - 5e kindje 6 juni ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje 8 juni 9 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ tulp123 - .. jaar - 9 juni (inleiden 38w) ♡ PlainJane - 31 jaar - 3e kindje 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar - 11 juni 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje 13 juni 14 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 15 juni Meisjes (1) - Jongens(1) - Verrassing (1) Bevallen: Afspraken: ♡ Bozoe - 3 december extra echo ♡ Vintage35 - 4 december controle vk ♡ Wanda68 - 9 december geslachtsecho ♡ Bozoe - 9 december controle vk ♡ Iemand1991 - 9 december geslachtsecho ♡ Dubbeltje82 - 9 december intake POP-poli ♡ Mimus - 9 december 13 weken GUO ♡ Skippykoe - 10 december vk controle ♡ Mimus - 14 december controle vk + echo ♡ Shir1980 - 15 december controle + geslachtsecho ♡ Wanda68 - 16 december afspraak vk ♡ PlainJane - pretecho/geslachtsbepaling ♡ Dubbeltje82 - 19 december geslachtsecho ♡ Dutch - 21 december afspraak vk ♡ Wanda68 - 6 januari 20 weken echo ♡ Bozoe - 11 januari 20 weken echo ♡ Iemand1991 - 12 januari 20 weken echo ✰Sterretjes✰ Nooompje, DangerBlonde, Billie27, Somita, LaVitaBella, Sarah37, A daydream, Noralie87
Ah wat vervelend om te horen.. ookal moet je daarvoor in een ander ziekenhuis zijn, zo'n houding is echt niet netjes. Goed dat je terug kan komen morgen, hopelijk weet je dan meer.
@bozoe wat naar! En je zou toch idd denken dat ze bij een GUO naar dat soort zaken kijken. Goed dat je een klacht hebt ingediend. Hopelijk krijg je nog een nieuwe bij een ander. Knufff
Toen ik de afspraak maakte stond er ook duidelijk aangegeven dat medicijngebruik met een verhoogde kans op een schisis de reden was. Bij binnenkomst besloot ze al dat alles wat ik vroeg schijnbaar niet kon. Toen ik vroeg waar ze wel naar keek zei ze "ja of 'ie twee armen en benen heeft etc". Ik ben niet zo assertief want ik wist echt even niet hoe ik moest reageren. Bij het weggaan zei ze "ik weet het geslacht maar ik ga het niet zeggen want dat hoort niet bij dit onderzoek". Ik word gewoon weer boos als ik er aan denk Hopelijk morgen een betere ervaring! Ik las je reactie, ook een dikke knuffel voor jou! Hoop dat je je beter gaat voelen en de privéomstandigheden snel verbeteren❤
Kan me voorstellen dat je daar boos om wordt. Ik gun je een fijne echo. De privé omstandigheden duren nog voort ben ik bang en het werpt, naast het feit dat ik echt op een prenatale depressie lijk af te stevenen, een schaduw op mijn zwangerschap. Dank voor de knuff.
Dat vind ik echt naar om te horen. Ik ben waarschijnlijk niet de eerste op je lijstje maar als je eens wilt kletsen dan weet je mij te vinden
Wat naar om te horen dat je je niet happy voelt en dat je mogelijk afstevent op een prenatale depressie. Je hebt vertelt dit eerder te hebben gehad, ik kan me voorstellen dat je de symptomen herkent nu, dat lijkt me heel naar en mogelijk beangstigend dat je weet wat er kan gaan komen. Veel sterkte. Ik hoop dat je goed geholpen wordt.
Als ik dit lees kan ik het bijna niet geloven zeg, wat een vreselijk mens. Die opmerkingen ook, alsof dat de normaalste zaak is om zo te reageren en met mensen om te gaan. Onbegrijpelijk. Wat goed van je dat je een klacht hebt ingediend. Ten eerste dat je nogmaals de echo hebt om te kijken of alles goed is maar ten tweede ook zodat zo’n echoscopiste hopelijk wordt aangesproken op haar houding en comminucatieve vaardigheden.
Dat hoop ik ook. In de eerste zwangerschap hebben ze compleet de plank misgeslagen. Mijn huidige vlos zit er bovenop en heeft de doorverwijzing ook direct al gedaan. Volgende week kan ik gelukkig al naar de POP.
@Dubbeltje82 Wat naar dat het privé ook niet goed met je gaat, dat werkt niet echt mee aan de gevoelens die je nu hebt! Hopelijk kunnen ze je bij de POP poli helpen. Ik heb er mijn vorige zwangerschap even gebruik van gemaakt in het begin, maar ik heb gelukkig geen erge depressieve gevoelens gehad die zwangerschap, zoals ik dat wel bij mijn eerste had. Maar ik vond het idee al heel fijn dat ik altijd terecht kon wanneer ik dat zou willen. @bozoe wat een naar mens zeg! Of die vind haar werk niet leuk, of ze had een rot dag. Of gewoon een nare persoonlijkheid. Gelukkig mag je morgen nog een keer en heb je hopelijk een betere ervaring!
Na een betere nacht kan ik ook zeggen, wat is het hemels om geen jeuk aan je anus te hebben. Dat slaapt toch echt 10000000x beter
Ja lijkt af en toe zo. De andere momenten denk ik nog, wat duurt het laaaaaannnggg Maar deze keer ben ik wel meer gefixeerd op "wat moet ik nog doen/regelen en beter doe ik dat nu voordat die buik me in de weg gaat zitten", dus het lijkt ook wel sneller te gaan. Misschien omdat het eerste trimester me erg zwaar viel deze keer en sowieso deze maand is altijd superdruk voor ons (2 jarigen), dus dat vliegt ook voorbij