De bevalling is voorspoedig gegaan. Ik heb om 12 uur en om 4 uur pillen gekregen en om 18.26 is Xem na een aantal weeën in de vliezen geboren. Ik heb zelf de navelstreng door mogen knippen. We hebben hem direct op water gezet. Wij zijn de laatste dagen thuis aan het doorbrengen met onze prachtige zoon en broertje. Hij zal maandag worden gecremeerd en komt dan weer bij ons thuis in zijn urn. We zijn zo enorm trots dat we opnieuw ouders mochten worden. Ons huis ontploft bijna van liefde voor elkaar, maar wat is het gemis enorm. Het is echt een mini-kraamweek. Waar je normaal druk bent met voeden, slapen en verschonen zijn we nu druk met het zorgen dat hij koud genoeg lag en of er nog meer ijs bij moest. In plaats van gehoortesten en hielprikjes zijn we bezig met overlijdesaktes en crematieformulieren. Het ene moment lachen we samen om ietwat ongepaste grapjes of de nuchterheid van de meiden en op de andere momenten grijpt het je naar de keel en wil je het liefst wegrennen van deze hele gebeurtenis. Maar ik had het op geen enkele andere manier willen doen. Hij is overal bij en ik geloof dat hij er vanaf nu altijd bij zal zijn. Deze kleine man heeft in de korte tijd dat hij bij ons mocht zijn zoveel teweeggebracht en ons zoveel geleerd en laten voelen. We zijn een gezin van 5❤ Stichting Still is gisteren langs geweest en heeft mooie foto's gemaakt. Zou iemand mij van de lijst willen halen?
Wat heb je dat prachtig opgeschreven.. En ik vind het een prachtige foto, van een paar hele mooie voetjes.. Nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst!
@bozoe ik je gisteren van de lijst gehaald en bij bevallen gezet. Maar ik weet niet wat jezelf wilt, en wat goed voor je voelt. knuffel
@bozoe ik wens jullie veel sterkte in deze achtbaan van gevoelens van zowel de geboorte als het verlies van jullie Xem. Nogmaals een dikke knuff.
Zwanger / uitgerekend: 30 mei ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje 1 juni 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Vintage35 - 34 jaar - 3e kindje (verrassing) ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje 4 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 1e kindje (jongen) 5 juni ♡ Lindalvs - .. jaar - 5e kindje 6 juni ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje (meisje) 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje 8 juni 9 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ tulp123 - .. jaar - 9 juni (inleiden 38w) ♡ PlainJane - 31 jaar - 3e kindje 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar - 11 juni 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje 13 juni 14 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 15 juni Meisjes (2) - Jongens(1) - Verrassing (1) Bevallen: ♡ Bozoe - 10 december 2020 ☆ Xem Afspraken: ♡ Shir1980 - 15 december controle + geslachtsecho ♡ Wanda68 - 16 december afspraak vk ♡ PlainJane - pretecho/geslachtsbepaling ♡ Wanda68 - 18 december geslachtsecho poging 2 ♡ Dubbeltje82 - 19 december geslachtsecho ♡ Dutch - 21 december afspraak vk ♡ Mimus - 21 december controle vk + echo ♡ Wanda68 - 6 januari 20 weken echo ♡ Skippykoe - 6 januari controle vk ♡ Skippykoe - 11 januari 20 weken echo ♡ Iemand1991 - 12 januari 20 weken echo ✰Sterretjes✰ Nooompje, DangerBlonde, Billie27, Somita, LaVitaBella, Sarah37, A daydream, Noralie87
Ik ben een tijdje afwezig geweest op het forum. Ik lees je verhaal nu pas @bozoe. Ben er helemaal stil van, en heb er geen woorden voor. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een prachtige foto. Gecondoleerd met dit verlies. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze onwerkelijke tijd
Zwanger / uitgerekend: 30 mei ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje 1 juni 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Vintage35 - 34 jaar - 3e kindje (verrassing) ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje 4 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 1e kindje (jongen) 5 juni ♡ Lindalvs - .. jaar - 5e kindje 6 juni ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje (meisje) 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje 8 juni 9 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ tulp123 - .. jaar - 9 juni (inleiden 38w) ♡ PlainJane - 31 jaar - 3e kindje 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar - 11 juni 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje 13 juni 14 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 15 juni Meisjes (2) - Jongens(1) - Verrassing (1) Bevallen: ♡ Bozoe - 10 december 2020 ☆ Xem Afspraken: ♡ Shir1980 - 15 december controle + geslachtsecho ♡ Wanda68 - 16 december afspraak vk ♡ PlainJane - pretecho/geslachtsbepaling ♡ Wanda68 - 18 december geslachtsecho poging 2 ♡ Dubbeltje82 - 19 december geslachtsecho ♡ Dutch - 21 december afspraak vk ♡ Mimus - 21 december controle vk + echo ♡ Wanda68 - 6 januari 20 weken echo ♡ Skippykoe - 6 januari controle vk ♡ Skippykoe - 11 januari 20 weken echo ♡ Iemand1991 - 12 januari 20 weken echo ♡ Mimus - 20 januari 20 weken echo ✰Sterretjes✰ Nooompje, DangerBlonde, Billie27, Somita, LaVitaBella, Sarah37, A daydream, Noralie87
Het gaat ineens allemaal zo hard met de weken! Vinden jullie ook niet? Mijn man heeft lichtelijk last van wat nesteldrang haha. Vorige week het ledikant en commode in elkaar gezet en dit weekend moest ineens de box in elkaar, dus er staat nu al een gigantisch ding in de woonkamer. Hoe groeien jullie buikjes? Ik heb het gevoel dat ik in 2 weken echt best groter ben geworden. Als ik mijn buik in probeer te houden blijft er echt zon bollig buikje over haha!
Hier alles behalve nesteldrang hehe, voel me nog zo mooe en hebben meeste spullen wel dus denk dat ik wacht totdat we het geslacht weten dan kan ik wat gericht sorteren en shoppen en baby komt eerste tijd toch bij ons op de kamer dus voel ook absoluut geen haast met een kamer klaar te maken. Hebben net die van onze dochter klaar haha
Hier vanmorgen de coronatest weer gehad en wachten op de uitslag of we uit quarantaine kunnen. Manlief mag morgen eindelijk uit isolatie, dus lekker weer ff knuffelen met hem. Buik groeit goed (en de rest helaas ook).
Fijn dat er een eind komt aan de quarantaine. Verplicht niksdoen kan zo saai zijn haha! Dat is al een mooi buikje hoor! Mijn foto is een verschil van 2 weken.. 13 weken op links en 15+3 op rechts
Hier vanochtend een coronatest gedaan. Werd gisteren ziek wakker: keelpijn, neusverkoudheid, hoofdpijn, dichtzittende oren, brandende ogen... nu ook hoesten. Werk in het onderwijs, dus vind het wel heel vervelend dat ik er morgen, de laatste dag dat we open zijn, niet ben. Hoop ook dat partner nog mee mag naar 20 wekenecho. Anders verplaats ik de afspraak liever naar een moment als de lockdown voorbij is.
Ik ben er bang voor dat je pech hebt en ze er toch op staan om het door te laten gaan. Mijn ervaring is dat ze juist die echo liever niet te laat doen. Ik hoop voor je dat het wel kan.
@bozoe fijn dat je je verhaalt met ons deelt. Heb veel aan je gedacht. Gister helemaal, op wereld lichtjes dag. Xem, jullie stralende ster aan de hemel. Hij zal voor altijd bij jullie zijn. Als zoon en lief broertje. Heel veel sterkte de komende tijd gewenst voor jou, je man en de meisjes. Liefs en een dikke knuff.
Zo wat een mooie buik al! Daar kun je niet meer omheen! prachtig hoor. Ben je al veel gegroeit? Hier klein mini bolletje.
Prachtige buikjes dames! Hier staat buikje tijdje stil voor mn gevoel. Hier de 20 weken guo dus net na de lockdown in het zh dus hoop dat manlief wel mee mag!