Misschien had je een late innesteling? Had ik wel bij mijn 1e, ik had een licht streepje met 1,5 week overtijd. (Mijn moeder pas positief met 3 maanden, ik zat er toch echt ) Ik zou een bloed test vragen bij de huisarts. Dat is veel nauwkeuriger Edit * Vraagje, heb je alleen 12, 13 en 14 dpo getest? Want hcg heeft 48-72 uur nodig om te verdubbelen. Ik zou, als je nog testen hebt, morgenvroeg nog 1 doen. Maar via de huisarts heb je wel sneller antwoord
Ik heb even globaal bij gelezen.. wat zijn jullie al actief! Leuk, mijn vorige groepje was dat ook en was heel gezellig. En fijn om dingen met elkaar te kunnen delen mbt zwangerschap, kwaaltjes en alles er omheen. @LaVitaBella Wat een heftig bericht.. ik snap dat je het zwaar hebt! Een lekkere huilbui kan soms goed opluchten Wat dapper dat je mee gaat doen met Alpe d’HuZes! Het is wat onzeker hè, die eerste drie maanden. Soms zou ik willen dat er een klein luikje in m’n buik zat en even naar binnen kon gluren om te kijken of alles goed gaat.. Het wachten tot een eerste echo duurt altijd zo lang!
Dit was mijn test gisteren. Ook geen knaller nog, terwijl ik als het goed is toch al 6 dagen overtijd ben. Maar er is niet echt een pijl te trekken op mijn cyclus, zeker niet omdat ik nog maar twee keer ongesteld ben geweest na mijn bevalling. Maar morgen doe ik nog een test en als die donkerder is dan deze, dan stop ik er mee. Ik kan mijzelf hier zo gek mee maken, met constant testen en turen of de streep donkerder is dan de vorige keer.. Dus na morgen wacht ik (on)geduldig de eerste echo af!
Ik verloor bij 10DPO rood bloed al. Dus toen de innesteling. Blijf bloed verliezen. Dit is idd 12, 13 en 14DPO. Wil door blijven testen tot er een knaller is. Vandaar dat ik zo onzeker ben. In mei had ik precies hetxelfde en toen was er geen oploop in mijn testen meer met 4+2.
Poeh ja inderdaad.. Blijft echt gekmakend. Denk dat als ik over 2 dagen nog steeds oploop zie ik er ook mee stop en de verloskundige maar eens ga bellen. Misschien dat ik dan al met 7 weken voor een echo mag.
Zwanger / uitgerekend: ♡ Vintage35 - 34 jaar - 1 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 2 juni ♡ Somita - 39 jaar - 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 2 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Sarah37 - 37 jaar - 3 juni ♡ PlainJane - 31 jaar - 4 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 5 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 5 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 6 juni ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 6 juni ♡ LaVitaBella - 39 jaar - 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 7 juni ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ Noralie87 - 33 jaar - 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 11 juni Bevallen: Afspraken: ♡ Bozoe - 5 oktober echo ♡ Wanda68 - 9 oktober 1e echo ♡ Sarah37 - 14 oktober 1e echo ♡ Shir1980 - 19 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Vintage35 - 20 oktober vitaliteitsecho vk ♡ PlainJane - 20 oktober intake VK ♡ Dubbeltje82 - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Bozoe - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Iemand1991 - 21 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 23 oktober intake vk ♡ Dubbeltje82 - 23 oktober 1e consult fertiliteit ♡ Somita - 28 oktober vitaliteitsecho + intake vk ♡ LaVitaBella - 28 oktober 1e echo ♡ Bozoe - 11 november intake vk ♡ Ronnii - 17 november 1e echo ***********
Bij mij was met één dag ertussen verschil okk niet super groot. Dus toen dag ertussen gelaten, misschien dat jij dan ook meer verschil ziet?
@Noralie87 als je 13 dpo eruit laat dan loopt hij wel op hoor. Het bloeden kan wat ontmoedigen maar zolang de testen oplopen lijkt het mij prima hoor. Elke vrouw is anders vind het ook altijd lastig er wat over te zeggen. Ik heb bijzonder gevoelige borsten/tepels, vlagen misselijkheid en ook al een week kramp achtige steekjes in mn onderbuik.
Ik zie wel lichte oploop in de testjes. Maar zoals je zelf aangeeft, op 14 dpo had ik wel een wat donkerde test verwacht. maar er zijn ook een soort gelijke ervaringen als jou, hier te lezen. Dus ik zou zeker de moed erin houden.
kwaaltjes.. ik heb pijnlijke borsten die al voller worden. Heb ook al een buikje die ik nu al verstopt moet houden. Ik ben morgen pas 4 weken!!
Ik duim voor je, snap dat je hier erg onzeker van wordt. Bij mijn vroege miskraam in april begon ik bij 5 weken te bloeden na duidelijk positieve testen, meteen een echo laten maken maar daar zagen we alleen een vruchtholte. Testen bleven oplopen (en echt knallen) dus daar hield ik me aan vast. Helaas een week later was bij de echo ook de vruchtholte al verdwenen. Ik hoop dat jouw verhaal anders afloopt, wat ik alleen wil zeggen, oplopende testen zijn helaas geen garantie...
Ja hier ook 2x misgegaan. Niks geeft idd garantie. Ben er dit keer wel een stuk onzekerder door omdat het echt veel bloed is. Vanmorgen echt donkerrood met stolseltjes. Dat heb ik ook altijd met m'n menstruatie.
Vind het echt rot voor je, je hoopt toch op een onbezorgde start!! Maar wat al gezegd werd, moed houden, meer kun je niet doen...
Ja ik had zo'n goed gevoel. Maar het wordt ook erger het bloedverlies. Dus ik denk dat het over een paar dagen einde verhaal is... Gelukkig vanavond werken. Heb ik wat afleiding en hopelijk loop ik dan niet ineens leeg daar...
Ik heb daarom niet meer getest na 14dpo. Ik heb ook geen knaller gehad, wel oploop gezien. Ik ben zwanger. Garantie heb je nooit en die hormonen maken je sowieso wel onzeker Ah @Noralie87 wat naar en onzeker zo zeg. Ik hoop dat het een pseudo menstruatie is en dat het meevalt ❤️